רק דברים טובים: לגוון את השיער

נסייניות סלונה בודקות מוצרי טיפוח וחוזרות לדווח. והפעם: תרסיס צבע שיורד בחפיפה, מייקאפ שמטפח את העור וסדרת מוצרים שמגנים על השיער מנזקי הקיץ

//ספריי צבע ומצב רוח//

כמי שאוהבת שינויים ומבקרת על בסיס קבע במספרות, שמחה נסיינית המדור לקבל לידיה את תרסיס הצבע החדש של לייבל אם והיא מדווחת שהשימוש בו הוא קל, פשוט ויעיל. מרססים ישירות על השיער והתוצאה שמתקבלת היא צבע עמוק ואחיד. הנסיינית עיטרה את קצות שיערה בצבע כחול מטאלי, מה שנתן מעין מראה אדג׳י ומגניב ולאחר מכן גם ריססה על פס שלם של השיער מהשורש ועד לסופו והתלהבה מהתוצאה. כמו כן, הנסיינית מדווחת שהתרסיס יורד בחפיפה ואומרת שהוא מתאים למי שרוצה לגוון את מראה השיער מבלי לפגוע במרקם שלו.

מחיר: 90 שקל ל-150 מ"ל, להשיג במספרות Label.m המובחרות – לבירור נקודת הרכישה הקרובה: 03-5172550

תרסיסי צבע לשיער של לייבל אם 90 שח אדום   (4)

H

//מברשת לטשטוש ותיחום איפור עיניים//

קליניק השיקה סדרה של מברשות איפור. המאפרת הצמודה של המדור בחרה לנסות את מברשת העיניים המיועדת לטשטוש  ואת מברשת התיחום. המברשות עשויות משיער טבעי ונעים מאוד למגע. מברשת הטשטוש מעוצבת בצורה נוחה לשימוש והחומר נתפס עליה מצוין. הזוית של מברשת תיחום העיניים מדויקת ומקלה על השימוש והתיחום של העין, מביאה לתוצאות טובות באיפור וגם מצטיינת באחיזה מאוד נוחה.

מחיר: 40-52 שקל למברשת, להשיג ב: ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן,בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ ובקניון פאשן מול TLV, ת"א ובחנות האונליין www.clinique.co.il

CLINIQUE106

י

//מייק אפ חלומי//

לסיסלי יש מייק אפ חדש SISLEŸA L’Inte̒gral Anti-Age, שמבטיח כיסוי מלא ובנוסף למראה היפה גם תיקון נזקי העור. נסיינית המדור שקיבלה לידה את המייק אפ שמה לב לאפקט המיידי של החלקת העור אחרי מריחה קלילה. המרקם של המייק אפ קליל ביותר, העור מקבל זריקת אנרגיה ונראה מוצק יותר. המראה הרענן נשמר לשעות רבות. אחרי חודש של שימוש מתמיד במוצר, הנסיינית מדווחת על שינוי קל במרקם העור ובעיקר, שהעור נראה בריא יותר. המייק אפ החדש מגיע ב-8 גוונים.

מחיר: 534 שקל, להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות המובחרות ברחבי הארץ

SISLEY106

י

//הגנה על השיער מהים//

מה עוד ימציאו, תהתה נסיינית המדור כשקיבלה לידיה את SOLEIL הסדרה החדשה של קרסטס לטיפול משקם לאחר בילוי בים. כוונת היצרן היא להגן על השיער מנזקי השמש (קרני UV), המלח והכלור שפוגעים במרקם השיער, מייבשים ומחלישים אותו, במיוחד כשמדובר בשיער צבוע שדוהה ונפגם. מוצרי הסדרה החדשה – שמפו, קרם טיפוח ומסכה משקמת מועשרים במסנן קרינה UV ומכילים סיליקון קטיוני וסרמיד ליצירת שכבת הגנה חיצונית על מעטפת סיב השערה.

הנסיינית חפפה, השתגעה על הניחוח ומצאה שגולת הכותרת של הסדרה היא המסכה שהשאירה שיער רך, מוזן וגמיש למגע. בהתאם להמלצת היצרן, היא שמרה את המסכה במקרר ובחפיפה לאחר הבילוי בים, הניחה את המסכה וזכתה לרגעים של רענון ורגיעה אמיתית.

מחיר: 123-223 שקל, להשיג במספרות מורשות קרסטס בלבד, www.kerastase.co.il או טלמסר 1-800-301-666

KERASTASE162

G

//טיפול חדשני הגיע לישראל//

נסיינית המדור נסעה לראשון לציון למרכז הקוסמטיקה דה-שלי בכדי לנסות את המכונה לטיפולי לייזר מהחדשניות בעולם: הפוטונה.

במרכז שכולל 26 חדרי טיפול, מציעים לבצע באמצעות המכשיר טיפולי אנטי אייג'ינג, אקנה, הסרת נקודות חן ועוד. מהתפריט העשיר בחרה הנסיינית טיפול שמתמקד בהצערה ומיצוק עור הפנים בשיטת D4 שמחדשת את העור ומעודד את יצור הקולוגן והאלסטין – המרכיבים אשר אחראים לגמישות העור ולמראה החיוני שלו. לדברי הנסיינית לא מדובר בטיפול קוסמטי נעים והפנים היו אדמומיות ונפוחות מעט ביומיים שלאחריו, אבל התוצאות שוות הכל. בעיקר, הנסיינית התלהבה מאוד מהעבודה שכבר לאחר טיפול אחד ניתן לראות בבירור את  ההבדל – העור נראה צעיר, גמיש, רענן וקורן והיא מרוצה מאוד ומתכוונת להמשיך ולהתמיד בטיפולים באמצעות המכשיר החדשני שהוכיח את עצמו מעל כל ספק.

עלות הטיפול אינדיבידואלית וסדרה של מספר טיפולים תעלה כ-7000 שקל. מרכז דה-שלי, רחוב משה לוי 11, ראשון לציון.

--עותק של מרכז דשלי. צילום יחצ (2)

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק