עוברים לטיפוח קיץ

מצד אחד חם ולח, העור מזיע וזועק לניקוי והזנה, מצד שני למי יש כוח לעמוד שעות ולטפל בו? 3 פטנטים שישפרו את המצב בקלות ומייד

634 careline water

הקיץ הוא עונה קשה עבור עור הפנים: מזג האוויר החם והלח המייצר זיעה והפרשת שומן מוגברת בצירוף האוויר הקר שנפלט מהמזגן מייבשים את העור וכל זאת בצירוף האבק וזיהום האוויר שקיימים בכל עונה. כל אלה גורמים לכך שאנחנו צריכות להשקיע יותר בטיפוח העור כדי לנקות אותו היטב ולהזין אותו כראוי. מצד שני, קיץ וחם, למי יש כוח לעמוד מול המראה בחדר הרחצה המהביל ולעשות את כל זה? אז קראנו מהר לסתוית סבג, מנהלת תחום הטיפוח של קרליין, הושבנו אותה במזגן ורשמנו מפיה 3 טיפים מעולים לשיפור המצב בקלי קלות וממש עכשיו:

 634 careline night cream

משקיעים בטיפוח לילה

בעוד שבשעות היום חם מאוד, בלילה החום נשבר (יחסית) ובכל מקרה, יש זמן ארוך (גם זה יחסית) לשינה. כדאי לנצל את הזמן הזה, בו הגוף נח וכל מערכותיו מתרכזות בחידוש ושיקום התאים, לטיפוח מאסיבי שפחות מתאים לימי הקיץ המהבילים.

סתוית סבג: "בלילה לפני השינה חשוב מאוד להסיר איפור ביסודיות, ניקוי העור בתכשיר המתאים לסוג העור ואם את מתאפרת באיפור קל בלבד, את יכולה לעשות את שתי הפעולות בתכשיר אחד – ג'ל מיסלרי שמנקה היטב את העור בעדינות, מבלי לייבש אותו ולא פחות חשוב, ללא צורך בשטיפה. מניחים את הג'ל על צמר גפן ובקלות מסירים את האיפור ומנקים את הפנים".

מקפידים על משמעת מים

החום הכבד גורם לעור שלנו לאבד נוזלים בקצב מהיר ביותר.  התוצאה: עור שנראה מיובש, סדוק ולא אסתטי. שתי דרכים מהירות להשיב לעור את המראה הרענן הן: שתייה מרובה של מים, לפחות 3 ליטרים, והזנת העור בקרם לחות.

סתוית סבג: "אני ממליצה שיהיה לך כל הזמן איתך בקבוק מים. שתיית מים צוננים גם מרעננת וגם מרווה, את הגוף ואת העור. דמיינו צימוק ששמים בכוס מים. כבר זמן מה הוא תופח וממשהו קטן ומקומט, הוא הופך להיות תפוח ומתוח. כך עור הפנים שלנו מתנהג ביחס לשתייה של מים. ככל שתרבו לשתות, כך זה יועיל לעור הפנים שלך. בהתייחס לקרם הלחות שלך, בדרך כלל אנחנו בוחרים קרם לחות על פי סוג העור, אבל בקיץ אני ממליצה לבחור קרם לחות במרקם קל ככל האפשר ולמרוח אותו על עור פנים נקי לגמרי".

 634 careline sunscreen1

משתמשים במוצרים שמכילים מקדם הגנה

מקדם הגנה הוא מרכיב חשוב ביותר בכל ימות השנה אבל בקיץ הוא חשוב פי כמה. בכדי לחסוך את הזמן והמאמץ, כדאי לבחור בקרם לחות שמכיל מקדם הגנה ואליו להוסיף גם מייק אפ שגם הוא מכיל מקדם הגנה וזאת על מנת לדאוג להגנה מושלמת בכל שעות היום.

סתוית סבג: "אם את נמצאת בחוץ בשעות היום, אל תסתפקי במריחה של הבוקר. כדאי לקחת את הקרם איתך בתיק (אבל להקפיד שהוא נמצא במקום מוצל ולא קריר ולא בתא הכפפות הרותח באוטו) ולחדש מדי פעם את המריחה".

צילומים: שאטרסטוק