ככה עושים היום קמפיין אופנה

קמפיין הג'ינס החדש של רשת האופנה אמריקן איגל, מציג מגוון דוגמניות בנראות שונה ותמונות שלא עברו ריטוש. ככה עושים את זה נכון

רשת אמריקן איגל היתה מהראשונות להציג בקמפיינים שלה מגוון נשי ואנושי ולהימנע מריטוש תמונות, גם כשהיה מדובר בקו הלבשה התחתונה של הרשת – aerie.

בימים אלו נחשפים הקמפיינים של רשתות האופנה לסתיו 2017, וגם הפעם אמריקן איגל מראים למתחרים איך עושים את זה נכון ומצליחים גם לדבר לקהל לקוחות רחב ומגוון וגם לעורר עניין בתקשורת.

למודעות הפרסומת החדשות לוהקו הדוגמנית המוסלמית שכובשת את המסלולים ומגזיני האופנה – חלימה עדן שמציגה לא רק חיג'אב, כי אם גם גשר מפואר על השיניים, דוגמנית הפלאס סייז איסקרה לורנס שפועלת רבות להעצמה נשית ועידוד דימוי גוף חיובי והיוטיוברית המצליחה אמנדה סטיל. כולן מוצגות כנשים שמחות ובטוחות בעצמן ובגופן. לצדן מככבים בקמפיין גם 3 גברים מתחומים שונים. המכנה המשותף לכולם הוא האישיות המיוחדת שסייעה להם להצליח מאוד בתחומם.

American-Eagle-Fall-2017-Unretouched-Campaign (1)American-Eagle-Fall-2017-Unretouched-Campaign (2)American-Eagle-Fall-2017-Unretouched-Campaign (3)American-Eagle-Fall-2017-Unretouched-Campaign (4)American-Eagle-Fall-2017-Unretouched-Campaign (5)American-Eagle-Fall-2017-Unretouched-Campaign

את הקמפיין החדש מלווה ההשטאג #ICAN, שמטרתו לעודד כל אחד להגשים את החלומות שלו באשר הם.

[youtube q2M_EGLzUQ0 nolink]

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק