חלון ראווה: תמר פיס

אחרי שנים של עבודה בהייטק, משבר אישי עזר לתמר להבין שחיים רק פעם אחת וצריך לעשות מה שאוהבים. בגיל 40 עשתה הסבת מקצועית והקימה מותג אופנה

מי אני?

TAMARFISS42

תמר פיס, 44 נשואה + 2, המעצבת והבעלים של המותג fiss משנת 2012

רקע

נולדתי בגבעתיים, גדלתי בגבעתיים וקצת בניגריה, למדתי הנדסת מחשבים ועסקתי בזה עד 2010, בעיקר בתפקיד ניהול פרוייקטים בתחום התוכנה. חייתי עם רון בן זוגי בסינגפור ובניו יורק, שם נולדו שני ילדינו, וב- 2009 חזרנו לישראל.

כשחזרנו הרגשתי שאני מעוניינת לשנות כיוון בחיים, ובעקבות מותו של אבי כמה חודשים לאחר שחזרנו, הבנתי שחיים רק פעם אחת והחלטתי להגשים חלום ישן וללמוד עיצוב אופנה. למדתי ב 6b לימודים מהנים וחוויתיים, תחת כנפו של עידו רקנטי שעזר ותמך בי מאוד בזמן ואחרי הלימודים, ונשאר מנטור וחבר.

fiss-Gathering-Oversize-Dress-Teal-Gingham-4

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

החלק המאתגר בדרך היה לבנות את עצמי דרך העצמאות – בתור עצמאית הרגשתי שאני צריכה להיות הכל: המעצבת, חוזה טרנדים, אשת השיווק, אשת המכירות, אשת הכספים, תדמיתנית, תופרת, מובילה, אורזת, שולחת, אשת התוכן, מנהלת האתר ועוד ועוד, צריך לדעת לשחרר, להתמקד במה שמתאים לי. האתגרים קורים כל הזמן וצריך לדעת להתמודד איתם במיקרו ובמקרו.

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

בגדי יום יפים – הסגנון שלי נינוח, נשי, נוח, עירוני, לא מתאמץ.

fiss-raglan-dress-gray-plaids-6fiss-BikersDress-Navy-5

מי המעצב שנותן לך השראה?

Issey Miyake

מה מאפיין את הקולקציה האחרונה?

הקולקציה האחרונה בהשראת דיויד בואי בעקבות מותו לפני שנה. הוא היה אייקון אופנה ומקור השראה בלתי נדלה, בעיקר אפשר לראות את הסווטשירטס ושמלות הסוויטשירטס עם הברק המפורסם של זיגי סטארדאסט, מעילי אוברסייז בטקסטורות מיוחדות. נשארתי גם בקו של שמלות יום בהדפסי משבצות, פסים ושחור להשלים מראה אורבני קליל.

fiss-ziggy-red-5fiss-bigJacket-nude-6fiss-ButtonUpDress-Gray-7

טווח מחירים: 200 – 750 שקל

טווח מידות: 36-46

איפה קונים? fissfashion.com או בתאום מראש איתי בסטודיו בי.ל. פרץ 054-7706074

פייסבוק: https://www.facebook.com/fissdesign/

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק