מי אני?
סיוון חליווה, רווקה בת 30. המעצבת והבעלים של מותג האופנה US משנת 2018.
US זה אנחנו, מותג אופנה ישראלי ששם דגש על אופי הלקוחה, איכות הדגם והרלוונטיות שלו. כל לקוחה מקבלת יחס אישי, דעתה נשמעת ונלקחת בחשבון. US מייצרת בגדים עבור קהל הלקוחות שלה ורוצה שהלקוחה תהיה מרוצה ותשמח בבגדים שהיא רוכשת מהמותג. כל לקוחה היא חלק מ-US.
רקע
במקור אני מאופקים וגרה בתל אביב כמעט 11 שנה. למדתי עיצוב אופנה במכון אבני במסלול של 4 שנים, כולל תואר ראשון עם האוניברסיטה הפתוחה.
העבודה הראשונה שלי בתחום האופנה הייתה בסוף השנה ה-3 ללימודים, בפיו פיו (PIOO PIOO) של מור ולין. התחלתי כסטאג'רית ואח"כ הועסקתי ועבדתי אצלה כשנה. עבדתי אצל אורית ברזילי בתחום הכלות, ולאחר מכן ניהלתי את הסטודיו של ANDY VE EIRN של יעל שרעבי. התנסיתי בכל הקשור לעבודה בסטודיו של בגדי מעצבים – בקרת איכות, ייצור, ניהול מלאי, מכירות, עבודה עם ספקים, קונסיגנציה ולאחר מכן התמחיתי בשיווק דיגטלי והקמת אתרי שופיפיי.
היום אני עצמאית, מנהלת את העסק שלי US ובמקביל עובדת בתחום השיווק הדיגטלי. העסק התחיל בשותפות שהתפרקה לפני כמה חודשים. לאורך הדרך מגלים שיש פערים בתפיסות השונות לגבי ניהול העסק ולא תמיד יש הבנה לגבי התחזוק הכלכלי שעסק חדש מצריך או הקשיים שמלווים בהקמת עסק חדש. כיום העסק בבעלותי.
מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?
זאת הבנה שהגיעה אליי די מוקדם בחיים. עוד מגיל 6 ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות וכל החיים שלי היו במסלול להגיע ללימודי אופנה. אני זוכרת שהייתי יושבת מול ערוץ האופנה FTV, שהיה חדש בזמנו, וחולמת שיום אחד אני אציג את הבגדים שלי על המסלול. תמיד חלמתי שילבשו את הבגדים שלי.
מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?
לנהל את הכל ועדיין לנסות לנהל אורח חיים שפוי.
איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?
קז'ואל סמי-מחויט. סגנון לבוש שהוא בעיקרו יומיומי עם טאץ' אלגנטי, כזה שאפשר ללבוש בבוקר לעבודה להחליף נעליים ולהמשיך לבילוי לילי.
לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?
כשהייתי קטנה תמיד חלמתי להלביש את גוון סטפני, יש לה סגנון מאד בולט, מגניב ושמח שאני מאד מתחברת אליו. היום אין לי דמות ספציפית שאני מתחברת אליה, אני בעיקר עוקבת אחרי הסטריט וור משבועות האופנה.
מה מאפיין את הקולקציה האחרונה?
היה לי חשוב לעשות קולקציית חורף קלילה כי בארצנו הקטנה יש אולי חודש חורף, כך שמבחינתי הדגמים רב עונתיים. מבחינת העיצוב זה המשך ישיר לקו העיצובי של המותג – קווים נקיים, גיאומטריים, גזרות רחוקות מהגוף, אווריריות ונוחות כשיש אופציה לייצר קו מותן עם חגורה נקשרת.
טווח מחירים: 320 – 890 שקל לפני הנחה. עכשיו כל הדגמים בהנחות של עד 60%.
איפה קונים? בחנות גילדת המעצבים בדיזנגוף סנטר שער 2 קומה 2 מול כלי זמר ת"א ובאתר.