חדש בישראל

סניף אקספרס לעיצוב ומילוי גבות בשיטת השערה, קולקציית איפור של המאפרת האישית של ביונסה, מותג משקפי שמש וראיה עם בשורה ותיקים מודפסים מכל הסוגים

EYEBROW EXPRESS – גבות עבות ב-20 דקות

שחר אברמוב, רק בת 27, נשואה ואמא לילד בן 9 חודשים, מעצבת גבות כבר מגיל 12. האובססיה שלה לגבות התחילה בגלל כתם לידה שהתמקם בדיוק על הגבה ומאוד הפריע לה בילדותה. כבר אז למדה איך לעצב את הגבות שלה ולהסוות את הכתם בהצלחה ובהמשך עברה לטפל גם בגבות של לקוחות שהגיעו לביתה. לאחר שחרורה מהצבא, בכדי להגדיל את העסק הקטן שלה, נסעה ממקום מגוריה בצפון לכל רחבי הארץ, שכרה חדרי טיפולים וגיבשה קהל נלהב ורחב של לקוחות. במקביל למדה את שיטת השערה למילוי גבות בארץ ובחו"ל ופיתחה טכניקות משלה. היום היא הבעלים הגאה של רשת הכוללת 4 קליניקות ואקדמיה בה היא מכשירה את הבנות שעובדות אצלה תחת המוטו (והשם) – רק גבות עבות.

שחר אברמוב. צילום מישל איתן

בתחילת החודש פתחה בקניון TLV סניף אקספרס ראשון לרשת שבבעלותה (EYEBROW EXPRESS). הרעיון העומד מאחורי סניף האקספרס הוא לאפשר לנשים לעבור  עיצוב, מילוי ושיקום גבות "מהרגע להרגע" עם תוצאה שמחזיקה כחודשיים (לעומת הטיפולים המתבצעים בקליניקות האחרות שלה, שם מדובר בטיפול עמוק יותר עם תוצאה שנשמרת עד שנה). מחיר טיפול האקספרס הוא 450 שקל ואורך הטיפול כ-20 דקות.
בנוסף, נמכרים בחנות מוצרים לגבות של המותג שלה- RAKSHA COSMETICS, לצד מוצרי טיפוח הגבה נוספים כגון: שמן קיק, מסרקים ומספריים לגבות ועוד.
*

 קולקציית איפור של המאפרת הצמודה של ביונסה

פרנצ'סקה טולוט (Francesca Tolot), המאפרת הצמודה של ביונסה ב-15 השנים האחרונות ומאפרת מבוקשת גם בהפקות אופנה, שערי מגזינים, קליפים, קמפיינים, סרטים, טקסים, שבועות אופנה ועוד, נחשבת לאחת מאומני האיפור המוכשרים, המקוריים והמבוקשים בתעשייה העולמית. היא זכתה בפרסים רבים לאורך השנים, כולל הפרס היוקרתי Lucie Award על היותה אומנית האיפור של השנה, ובשנת 2014 הוציאה את ספר האיפור "אישה אחת – 100 פנים", בו מוצגים צילומים של  הדוגמנית מיצי מרטין במראות איפור שונים שיצרה לה פרנצ'סקה לאורך כ-20 שנה. את הידע הרחב שלה לקחה עכשיו לשלב הבא והשיקה לאחרונה קולקציית איפור בשיתוף פעולה עם מותג האיפור המקצועי OFRA.
צילום מסך אינסטגרם איפור של פרנצ'סקה במוצרים מקולקציית OFRA X FRANCESCA TOLOT. בעמוד האינסטגרם שלה תמצאו מבחר מראות נוספים. 
הקולקציה כוללת שתי פלטות איפור ושלושה גווני שפתונים שיוצרו בהשראת יצירותיו של אומן הרנסנס בוטיצ'לי המוצגות במוזיאון פלורנס בגלריית אופיצי בפירנצה.
פלטת הצלליות Infinite Palette, היא פלטה צבעונית ונועזת במיוחד המכילה תשעה גוונים שנרקחו במעבדות הצבע של OFRA על ידי פרנצ'סקה טולוט בעצמה וביניהם שחור עמוק במרקם קטיפה, ירוק לימון, סגול עשיר, ורוד פוקסיה, כתום וכחול. פרנצ'סקה הסבירה בביקורה בארץ לרגל כנס שערך אתר הביוטי guilty, שניתן להשתמש בכל גוון בנפרד או לערבב, לשלב וליצור קוקטיילים ייחודים של גוונים (205 שקל).
פלטת הברונזרים והסמקים  Gilded Palette להארה וחיטוב הפנים כוללת שני גווני ברונזרים, אחד מהמשפחה החמה והשני בעל טון קריר יותר, לשיזוף ולפיסול הפנים ושני גווני סומק – אפרסק וורוד מוזהב. הפורמולות של הברונזרים והסמקים בעלות ברק גבוה ומרקם רווי בלחות (205 שקל).
קולקציית הליפסטיקים liquid long lasting lipsticks כוללת שלושה שפתונים בגוונים חדשים  – RUBY – גוון יין ופירות יער עמוק, VERMILLION- אדום נצחי ו-BAROQUE – ניוד ורוד עם פתיתי זהב (89 שקל לאחד).
את קולקציית האיפור OFRA X FRANCESCA TOLOT ניתן להשיג בבלעדיות באתר www.guilty.co.il וברשת הפארם BE.

אתר GUILTY - OFRA X FRANCESCA TOLOT צילום יחצ

*

משקפי שמש וקריאה צבעוניים בדגמים קבועים

IZIPIZI PARIS הוא מותג משקפי שמש וקריאה צרפתי שהגיע לאחרונה לישראל והביא איתו בשורה -דגמים קבועים בכל קטגוריה המסווגים לפי אותיות, על מנת לאפשר למי שמצא מסגרת שהוא אוהב להזמין בקלות מסגרות נוספות (שמש או קריאה) מבלי למדוד.
המותג נוסד בשנת 2010 תחת השם SEE CONCEPT על ידי שלושה חברי ילדות שביקשו למצוא פתרון להוריהם שהיו זקוקים למשקפי ראיה נגישים וזמינים בכל מקום. עיצוב המשקפיים, האיכות  והמחיר האטרקטיבי הפכו אותו לפופולרי ברחבי העולם ובשנת 2017 שינה המותג את שמו ל- IZIPIZI PARIS.

IZIPIZI קטלוג קיץ 2019 צילום יחצ חול

מעבר לבשורת הדגמים הקבועים, מציע המותג הצעיר עיצובים צעירים, טרנדיים וצבעוניים ב- 4 קטגוריות עיקריות: משקפי קריאה למבוגרים עם עדשות קריאה 1.0+, 1.5+, 2.0+, 2.5+, 3.0+, משקפי שמש למבוגרים, ילדים ותינוקות, משקפי מסך שנועדו להפחית את הנזקים הנגרמים לעין מפליטת קרינת האור הכחול ממסכי מחשב, טלפונים ניידים וטאבלטים ומשקפי סקי.

IZIPIZI קטלוג קיץ 2019 צילום יחצ חול

טווח מחירים: משקפי קריאה למבוגרים – 170 שקל, משקפי שמש למבוגרים – 185 – 255 שקל, משקפי שמש לילדים – 170 – 185 שקל, משקפי שמש לתינוקות – 145 שקל,  משקפי מסך למבוגרים וילדים – 185 – 195 שקל, משקפי סקי – 295 – 395 שקל.
להשיג באתר היבואן: www.sette.co.il, בפופאפ היבואן בעזריאלי תל אביב ובכ- 55 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
*

תיקים מודפסים מכל הסוגים

איריס כספי, היבואנית של המשקפיים מהסעיף הקודם, שמה לעצמה למטרה להביא לארץ מוצרי לייף סטייל נחשקים שנמכרים בחנויות מובילות בעולם במחירים משתלמים, ולהגדרה הזו עונה גם המותג הספרדי WOUF שמציע תיקים למחשבים ניידים, אייפדים, תיקי קז'ואל בגדלים שונים, תיקי ים, תיקי איפור ורחצה, קלמרים וכריות, בשלל הדפסים טרנדיים –  מנומרים, מנוחשים, פרחוניים, טרופיים ועוד. כל המוצרים מיוצרים בספרד ועשויים מחומרים איכותיים כמו קטיפה, ויניל וכותנה.

קמפיין WOUF קיץ 19 צילום יחצ חול

טווח מחירים: תיקים למחשבים ניידים – 187 – 347 שקל, תיקי איפור ורחצה: 140 – 227 שקל, נרתיקים: 97 – 127 שקל, תיקים: 150 – 297 שקל, קלמרים: 105 שקל, כריות קטיפה: 377 שקל.
להשיג באתר היבואן: www.sette.co.il ובחנויות נבחרות (רשימת חנויות ניתן למצוא באתר).

קמפיין WOUF קיץ 19 צילום יחצ חול

saloona fashion banner page