חדשות אופנה: ערוץ אופנה ישראלי חדש

ערוץ אופנה ישראלי חדש מציע שפע תוכניות מקור בהנחיית כוכבים מקומיים לצד סדרות רכש מחו"ל, בית האופנה טליה מציע שירות שופינג בבית ותערוכת הגמר של שנקר נפתחת לקהל הרחב

HOT משיקים ערוץ אופנה ישראלי חדש

מוטי רייפ ואנה ראונוב לערוץ האופנה הישראלי. צילום: יח"צ

HOT משיקה את "fashion.il – ערוץ האופנה הישראלי".  את הערוץ יובילו אושיות אופנה וטלויזיה וישודרו בו, בין היתר, הפקות מקור הנוגעות בכל תחומי תרבות האופנה והיופי וביניהן חדשות אופנה מהארץ ומהעולם, תוכניות עם כוכבות הרשת הגדולות וסיקור שבועות האופנה באירופה ובישראל. את תוכניות המקור יגישו מוטי רייפ ואנה ארונוב ולצדם יככבו בערוץ אושיות אופנה דוגמת ריי שגב, מורן סטויצקי, נסטיה ליסנסקי, שירן מניה ועוד. בנוסף לתוכניות המקור ישולבו בערוץ גם  סדרות רכש כגון 'פרויקט מסלול' בעונות שטרם שודרו בישראל, 'אמרי כן לשמלה' ו'אמריקן ביוטי סטאר', ריאליטי בהנחייתה של הדוגמנית אדריאנה לימה.

ערוץ הפרימיום החדש יהיה פתוח למשך חודש בחינם למנויי הוט החל מתאריך ה- 17.7, (ערוץ 42 בשלט)

*

המותג הישראלי טליה משיק שירות 'שופינג בבית'

שמלה 489 שח בית האופנה טליה WWW.TALIA-STUDIO.COM צילום נעמי ים סוף

בית האופנה הישראלי 'טליה', למידות 38-50, משיק שירות חדש במסגרתו תוכלי לערוך את השופינג שלך בבית. איך זה מתבצע? בשיחת טלפון מבררות נציגות המותג מידה, סגנון והעדפות של הלקוחה ומרכיבות עבורה משלוח של עד 30 פריטים. המשלוח כולל העדפות של הלקוחה ובחירות נוספות של סטייליסטית המותג ולעתים גם 2 מידות להתאמה מדוייקת. את המשלוח מקבלת הלקוחה עד לביתה/ מקום עבודתה, מודדת בזמנה החופשי ובוחרת מה להשאיר ומה להחזיר. שליח אוסף ממנה את החבילה לאחר 72 שעות עם הפריטים שהיא לא מעוניינת בהם והלקוחה משלמת רק על מה שבחרה להשאיר. עלות השירות 100 שקל. במידה והלקוחה רוכשת היא מקבלת שובר של 50 שקל לקניה הבאה.

פרטים נוספים והזמנת השירות באתר WWW.TALIA-STUDIO.COM

*

שירה וסרמן (חצי שירה) הצטלמה לקמפיין של המעצבת מאיה נגרי

שירה וסרמן בעלים ומייסדת חצי שירה בצילומי בית האופנה מאיה נגרי צילום תם מרשק

שירה וסרמן שקלה עד לפני 14 שנה קרוב ל-140 ק"ג. לאחר שנים בהן סבלה מעודף משקל קיצוני, החליטה לעשות מהפך אמיתי וכיום היא מוכרת כ"חצי שירה". לפני כ-10 שנים ייסדה את ״חצי שירה״ תכנית הרזיה המספקת יעוץ וליווי לירידה במשקל והפכה לסוג של גורו לעינייני ירידה במשקל. המעצבת מאיה נגרי הזמינה את שירה להצטלם בפריטים מהקולקציה החדשה שלה שמתאימה למגוון רחב של נשים, שמה דגש על התאמת הבגד למבנה הגוף ומגיעה במידות 38 – 48.

*

המעצב הישראלי יניב פרסי משיק בוטיק במונטריאול

יניב פרסי יח"צ

לאחר שהציג בשבוע האופנה לכלות בניו-יורק ובברצלונה, מעצב שמלות הכלה והערב הישראלי, יניב פרסי, משיק בוטיק שמלות כלה ראשון מעבר לים במונטריאול קנדה.

נכון להיום פרסי מוכר את עיצוביו ב- 37 נקודות מכירה יוקרתיות ברחבי העולם, מתוכן 12 ברחבי קנדה. חנות הדגל שתפתח במהלך החודש הקרוב משתרעת על שטח של 250 מ"ר ותוצג בה קולקציית השמלות ל-2019 במקביל להשקתה בישראל.

*

הסטארטאפ הישראלי Zeekit משיק שת"פ עם אמזון

Zeekit שמלות כלה יח"צ

שיתוף פעולה בין הסטארטאפ הישראלי Zeekit ואמזון מאפשר למדוד שמלות כלה באופן וירטואלי דרך הטלפון הנייד ולרכוש שמלות כלה עד מידה 48 במחירים של  החל מ-22 דולר. קולקציית השמלות המגוונות הורכבה מחנויות אמזון שזכו לביקורות טובות מצד הלקוחות.

כלות הרוצות לבצע מדידה יכולות להעלות לאפליקציית Zeekit תמונת גוף שלהן ובתוך שניות לצפות בהדמיות וירטואליות ולקבל המלצה על המידה המתאימה מכל דגם במטרה לדייק את הרכישה און ליין. כלות שאינן מעלות תמונה יכולות להיעזר במדידת הקולקציה על מאגר דוגמניות קיים ולחפש דוגמנית עם מבנה גוף וגוון עור דומים לשלהן מתוך האפליקציה ניתן לעבור ישירות לעמוד רכישת השמלה באמזון.

*

סיורים וסדנאות לכל המשפחה במרכז המבקרים של מיכל נגרין

מרכז המבקרים של מיכל נגרין צילום דימה רינשטיין

מרכז מיכל נגרין בבת ים מזמין אתכם במהלך הקיץ לסיור וסדנת יצירה הכוללים צפייה בסרט המתאר את דרכה האישית והמקצועית של מיכל נגרין, סיור להכרת תהליכי העבודה במחלקות המפעל המגוונות וסדנת יצירה במסגרתה ניתן להכין מובייל, מגנט פרפרים או קופסת אוצרות, מעוטרים בגרפיקה של המותג ובקישוט אבני חן וקריסטלים.

הסיורים מתקיימים  בימים א'-ה' בשעות: 10:00, 13:00, 15:00 (לא כולל שישי ושבת), עד ה- 31/8.  סדנות היצירה לילדים יתקיימו בשעות: 10:00 או 13:00. (מינימום 10 בסדנא) בתיאום מראש בלבד (מותאם לגילאי 6 ומעלה). עלות הפעילות: מחיר לילד/מבוגר- 20 שקל סיור, 35 שקל סיור+ סדנא. מרכז המבקרים של מיכל נגרין: רחוב כ"ט בנובמבר 7, בת ים. טלפון לתיאום: 03-5553326/38.

*

הזמנה לתערוכת הגמר של שנקר

סול חזן, שנקר עיצוב תכשיטים 2018. צילום  עדו לביא

מכללת שנקר מזמינה אתכם להכיר את דור האמנים והמעצבים של מחר בתערוכת הגמר של מחלקות העיצוב, האמנות והנדסת התוכנה. בתערוכה יציגו בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה, המדורגת בעשיריה הראשונה של בתי הספר לאופנה בעולם, המחלקה לעיצוב תכשיטים, שתציג לצד קולקציות הגמר גם תערוכת צילומים מקורית בשיתוף עם מותג האיפור MAC וכן עיצוב טקסטיל, מבנה וסביבה, עיצוב פנים, תקשורת חזותית, הנדסת תוכנה ותואר שני בעיצוב.

התערוכה תוצג ברחבי שנקר בין התאריכים 12 – 20 ליולי. שעות פתיחה לקהל הרחב: ימים א'-ה' – 10:00-20:00, ימי ו' – 13:00-10:00. הכניסה חופשית.

קול קורא למעצבי אופנה צעירים

מתוך תצוגת האופנה של מוריאל דז'דטי יחצ

מפעל הפיס פותח קול קורא להגשת מועמדויות לפרויקט "חממת מפעל הפיס למעצבי אופנה" התומך במעצבי אופנה צעירים. המעצבים שייבחרו יזכו לליווי מקצועי ועסקי, ולמענק כספי בסך של עד 120 אלף שקל לעיצוב קולקציה שתוצג בשבוע האופנה במסגרת תצוגת Upcoming Designers.  את ההצעות למועמדות לפרויקט ניתן להגיש עד לתאריך 12 באוגוסט 2018, באתר מפעל הפיס www.pais.co.il. ועדה אמנותית מקצועית המונה מעצבי אופנה מובילים ודמויות בולטות בעולם האופנה הישראלי, תבחן את ההצעות שיוגשו ותבחר מתוכן עד 6 מעצבים.

 ***