חדשות אופנה ויופי: ויקטוריה בקהאם בישראל

קולקציית האיפור של ויקטוריה בקהאם ואסתי לאודר בארץ ל-48 שעות בלבד, 4 טרנסג'נדריות ישראליות מובילות קמפיין בינלאומי ופרזנטוריות חדשות למותגים מובילים – חדשות אופנה וביוטי מהארץ והעולם

בארץ

קולקציית האיפור של ויקטוריה בקהאם ואסתי לאודר תימכר בארץ אונליין למשך 48 שעות בלבד – מותג הטיפוח והאיפור אסתי לאודר השיק השבוע אתר אונליין בעברית במסגרתו ימכרו, בנוסף למגוון המוצרים שנמכרים בחנויות, גם קולקציות בלעדיות שלא יגיעו לחנויות. את השקת האתר מלווה מכירה של קולקציית האיפור המשותפת לויקטוריה בקהאם ולאסתי לאודר.

המכירה של קולקציית בקהאם תחל היום (12.2) ותימשך 48 שעות בלבד. בין המוצרים: תכשיר לחות ופריימר, היילייטר, ברונזר, צללית במרקם ג'ל קרם בגוון שחור,  צלליות מטאליות בגוון  זהב צהבהב וירוק מושחר, פלטת צלליות פודרה ב-6 גוונים, עפרון שחור דו צדדי, גלוס, עפרון שפתיים בגוון ניוד ושני גווני שפתון.

להשיג באתר http://www.esteelauder.co.il/

ESTEEVICTORIA

 *

מותג ההלבשה התחתונה Sapph הגיע לישראל – למותג Sapph ההולנדי שנקרא על שם על שמה של המשוררת היווניה Sappho ששמה יצא למרחקים כמי שכתבה שירים על אהבה ותשוקה והפכה לסמל של נשיות ועוצמה, יש מאות נקודות מכירה ברחבי אירופה ובישראל הוא ישווק בלעדית ברשת המשביר לצרכן במתכונת Shop in Shop. הקולקציה כוללת חזיות (מקאפ B עד F), תחתונים (S-XL), כותנות, חלוקים, בגדי גוף ובגדי ים וחוף בטווח מחירים של 99-499 שקל.

להשיג בסניפי המשביר בדיזינגוף סנטר, מלחה ירושלים, ככר ציון ירושלים, קריון, גרנד חיפה, הדר חיפה, פתח תקווה, אילת, חדרה, רחובות, ראשל"צ, אשדוד, רננים , קניון להב ב"ש וקניון הנגב ב"ש.

SAPPH112

*

קנדל וקיילי משיקות ליין תיקים לוולנטיין – לקראת חג האהבה שיחול השבוע, השיקו האחיות לבית ג'נר ליין תיקים רומנטי, הכולל תיקים בצורת שפתיים, תיקי קלאץ' עם הדפסי שפתיים ותיקי קופסא ועליהם שפתיים. התיקים מתאימים לערב וליום-יום ומגיעים בצבעים כמו ורוד, תכלת, שילובי אדום ועוד.

את התיקים ניתן להשיג גם בארץ בטווח מחירים דומה לזה שבארה"ב (299.90-1499.90) ברשת SHOW/OFF.

KKVALENTINE

  *

נועה תשבי חוזרת לבית מיכל נגרין – השחקנית הבינלאומית נועה תישבי חוזרת לתפקיד הפרזנטורית של "מיכל נגרין", וזאת לאחר הפסקה קטנה שלקחה. תשבי היתה הפרזנטורית של המותג במשך 3 שנים ו-6 עונות, וכעת נבחרה לחזור ולהוביל אותו שוב, כאשר תחשוף את קולקציית האופנה והתכשיטים לאביב-קיץ 20177.

בתגובה לידיעה מסרה תשבי "אני גאה ומאושרת לחזור למשפחת נגרין. עם השנים מיכל הפכה להיות חלק משמעותי וכייפי מחיי ואני מחכה בקוצר רוח להציג את קולקציית אביב קיץ של החברה".

נועה תשבי למיכל נגרין צילום יניב אדרי משוחרר לשימוש מערכתי  (2)_resize

*

Dior Beauty & Fragrancees עכשיו גם בישראל – מותג היוקרה דיור פותח בישראל בוטיק בתחום האיפור והטיפוח. הבוטיק יוקם ב- TLV Fasion Mall בתחילת אפריל, ויציע את קטלוג המוצרים העולמי המלא של החברה בתחום הבישום, האיפור והטיפוח, כולל סדרות יוקרה בלעדיות: La collection Privee, קולקציית האיפור של תצוגות האופנה, סדרות היוקרה בטיפוח וסדרת הטיפוח לגבר.

Dior

*

NIKE BLACK & WHITE – חברת נייקי העולמית יצאה בקמפיין לקולקציית black & white החדשה, במרכזו עומד הקונספט "הסרת מחיצות". בכל מדינה נבחרו נשים מקומיות, עוצמתיות ומעוררות השראה להצטלם לקמפיין. בישראל נבחרו ארבע נשים, כולן טרנסג'נדריות – עדן, ג'ניפר, מדלן ונגה. לגמרי מעורר השראה.

NIKE112

*

בעולם

הפנים החדשות של TOPSHOP לעונת אביב קיץ 2017 – חברת האופנה הבינלאומית ליהקה לקמפיין החדש שלה, דוגמנית בריטית חדשה ולא מוכרת. לילי ג'ין הארווי, נערה בת 17 מניוארק, אנגליה, שהתגלתה על נדנדה בשכונת קינגס קרוס בלונדון. בחברה מתרגשים מאוד עם בחירתה של לילי ג'ין לפנים החדשות ואומרים כי "ללילי ג'ין יש סטאר קוואליטי, יש לה יופי טבעי ופנים חדשות לחלוטין עבור העונה החדשה והמרגשת שלנו".

TOPSHOP - מציגה את לילי גין הארווי הפנים החדשות לעונת אביב קיץ 2017 _12_...

*

נטליה וודיאנובה תוביל את הקמפיין החדש של H&M – דוגמנית העל והפילנתרופית נטליה וודיאנובה, תוביל את קמפיין Conscious Exclusive של חברת H&M. הקולקציה מורכבת מחומרים מתחשבים בסביבה כמו פסולת ממוחזרת, ולראשונה, מלבד פריטי נשים תכלול הקולקציה גם פריטים לילדים. בהתייחסות לליהוק אמרה וודיאנובה כי היא גאה להוביל את הקמפיין והוסיפה כי "מדהים לראות איזה התקדמות אדירה נעשתה בקרב הבדים המתחשבים יותר בסביבה עליהם מבוססת הקולקציה. ההתקדמות מצביעה על עתיד מתחשב יותר בסביבה בעולם האופנה".

הקולקציה תושק ברחבי העולם ב-20 לאפריל, וכמובן גם בישראל.

H&M CONSCIOUS EXCLUSIVE  צילום הנס מוריץ (4)

*

קלייר וויט קלר עוזבת את בית האופנה קלואה – המעצבת הבריטית תציג את הקולקציה האחרונה שלה בשבוע האופנה לסתיו חורף 2017 שיתקיים ב-2 במרץ בפריז. וויט קלר הצטרפה לבית קלואה בשנת 2011, והביאה איתה רוח של יציבות, תוך כדי שחידשה ורעננה את קטגוריית ה-ready to wear והאביזרים וזכתה בתשבוחות על הקולקציותת שיצרה. בבית האופנה מפרגנים למעצבת, שחידשה את המורשת של המעצבת הראשונה שלהם ומייסדת החברה, גבי אגיון, בכך שהכניסה אווירה מגניבה וקלילה למלתחה, והם מתכננים לחגוג את הפרידה באפטר פארטי מיוחד בערב התצוגה האחרונה. החוזה עם המעצבת מסתיים רשמית ב-31 למרץ.

Chloe - Runway - PFW F/W 2013

*

ג'יג'י חדיד, עכשיו בגירסת הברבי – הדוגמנית פרסמה תמונה של בובת ברבי בדמותה, שתושק עם הקולקציה השניה שלה בשיתוף הפעולה עם טומי הילפיגר. חדיד כתבה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא לא מאמינה שזאת היא והודתה על הכבוד שקיבלה. בובת הברבי בדמותה, שאגב באמת מאוד דומה לה, לובשת חולצת טי שירט של טומי הילפיגר,, ג'ינס קצרצרים ונועלת רולרבליידס. היא גם ארוכה מאוד ורזה מאוד, דבר שגרר כמובן תגובות בנושא הרזון הקיצוני ודימוי הגוף הבעייתי.

גיגי חדיד ברבי אינסטגרם

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 

נירי שאול
מא לשניים, אישה לאחד, תואר ראשון במדע-המדינה וסוציולוגיה, עוסקת בסטיילינג, עיצוב והפקת צילומי אופנה