חדשות אופנה: דורין פרנקפורט לגברים

דורין פרנקפורט משיקה מחדש קו לגברים, אסתי גינזבורג הצטלמה בחודש שמיני לגולברי, דלתא מצאו מחליפה לנינט ואלון ליבנה ייפתח את שבוע האופנה בתל אביב

דורין פרנקפורט משיקה קולקציה לגברים

DORINMAN201217

לפני כעשור, המעצבת דורין פרנקפורט סגרה את קו בגדי הגברים שהקימה ב-1996 לאור סגירתו של מפעל המחוייטים המקומי איתו עבדה.  עכשיו היא חוזרת אל הארון הגברי עם אוסף חדש המורכב מפריטי חובה לגברים עירוניים. האוסף על פי דורין הוא מעין מיני-מלתחה המאפשרת לערבב בין פריטיה ולהתאים ביניהם בקלילות.

״בעולם מטורלל עם עתיד מעורפל, הרגשתי שהמראה היוקרתי, ההצהרתי והחד של בגדי הגברים בעשור האחרון הפך לפחות ופחות מחובר למציאות היומיום. זה היה מבחינתי הרגע לחזור אל המקום הנינוח והרגוע. ליצור בגדי גברים על-זמניים, בגדי בסיס על גבול הבנאלי, המצוידים בטוויסט במבנה ובפרופורציה שתובע מבט נוסף. הבגדים באוסף נראים מוכרים לכאורה, אך בלבישתם, הצללית שנראית קרובה לגוף – נפתחת לרווחה למראה נושם״.

את צילומי הקולקציה החדשה בחרה דורין בחרה לערוך עם שלושה חברים -המוסיקאי צוף פילוסוף שעדיין לובש גם בהופעות בגדי גברים שיוצרו לפני שנים, העיתונאי והמנהל האמנותי שחר אטואן ומפתח הטכנולוגיות אורי צידון. הצלם הוא בן זוגה מיקי קרצמן ועל הסטיילינג בתה קיאן פרנקפורט שגם עיצבה את האביזרים הנלווים לקולקציה.

טווח מחירים: 930-225 שקל. פרטים נוספים באתר. 

*

אסתי גינזבורג חתמה לעונה נוספת עם גולברי

גולברי- אסתי גינזבורג  צילום- יניב אדרי

אסתי גינזבורג, שנמצאת בחודש השמיני להריונה, חתמה לעונה חמישית כפרזנטורית מותג האופנה GOLBARY. במסגרת החוזה תקבל כ-450,000 אלף שקל עבור קמפיין אביב קיץ 2018.

"החלטנו להבליט במסע הפרסום את העובדה שאסתי בהריון מאחר והריון הוא חלק מחייהן של רבות מהלקוחות של המותג ועל כן נצלם בהריון למרות שאנחנו לא מתמחים בבגדי הריון". מסביר משה גולברי מנכ"ל הרשת "מותג האופנה GOLBARY פונה לנשים בכל הגילאים בכל המידות, כולל לנשים קרייריסטית ולנשים העסוקות בגידול ילדים, על כן אנו ממשיכים עונה נוספת עם גינזבורג אשר מייצגת את האישה הישראלית האידיאלית. העונה הוספנו לצד אסתי את הדוגמנית מאי תגר על מנת לפנות לקהל יעד רחב יותר".

*

השחקנית אליאנה תדהר נבחרה לפרזנטורית של דלתא

אליאנה תדהר יחצ

אליאנה תדהר בת ה-25 נחשבת לאחת מכוכבות הילדים והנוער הגדולות בישראל ולאחרונה זכתה להכרה גם כשחקנית תאטרון מוכשרת. בקרוב היא תככב גם בסדרת הדרמה "להעיר את הדב" אותה כתבה קרן מרגלית ("פלפלים צהובים") ובסרט הקולנוע "זכות השתיקה" של הבמאית דינה פרלשטיין וכל זה לצד הופעתה על בימת תאטרון הקאמרי במחזמר הישראלי "פשוט לאהוב אותך".

על הבחירה בה לכהן כפרזנטורית של דלתא מסרה מור פסו אבלגון סמנכ"לית השיווק של דלתא: "אליאנה בעלת ערכים שתואמים לערכי המותג דלתא – היא מאוד ישראלית ואיכותית. הבחירה באליאנה מהווה עוד שלב בתוכנית האסטרטגית ובשפה החדשה של המותג".

הבחירה באליאנה נעשתה כמעט שנה לאחר פרישתה של הפרזנטורית הקודמת – נינט טייב, שכיהנה בתפקיד במשך 5 שנים.

המעצב אלון ליבנה ייפתח את שבוע האופנה בתל אביב 2018

אלון ליבנה צילום Ron Ramous (Custom)

אלון ליבנה נבחר לפתוח את אירועי שבוע האופנה שיתקיימו בתאריכים 13-11 במרץ, במתחם התחנה תל אביב.

לבנה נחשב לאחד ממעצבי האופנה המצליחים בעולם ומחזיק במקביל שני בתי סטודיו פעילים בתל אביב ובניו יורק. בשנים האחרונות הציג בשבועות האופנה בפריז וניו- יורק והלביש כוכבות כגון: ביונסה, ליידי גאגא, נעמי קמפבל, קים קרדשיאן, קנדל ג'נר, ג'נפר לופז ועוד. בשבוע האופנה הקרוב יציג את קולקציית חורף 2019.

*

בית האופנה הישראלי, גליה להב יציג במהלך שבוע הקוטור בפריז בפעם השלישית

Galia_Lahav_HC_FW17_Finale

בית האופנה גליה להב הוא הראשון הראשון והיחיד בארץ שזכה להכרה על ידי הפדרציה הצרפתית להוט קוטור ובקרוב עתיד להציג בפעם השלישית בשבוע הקוטור בפריז לצד שמות גדולים כמו דיור, אלי סאאב וז'אן פול גוטייה.

תצוגת האופנה תיערך בתאריך 24.1.2018 במבנה School Of Fine Arts, אחד מבתי הספר היוקרתיים ביותר בעולם לאמנות. במסגרת התצוגה תוצג קולקציה המורכבת מ-16 דגמים שנתפרו בעבודה עילית ידנית מסורתית וטכניקות חדישות.

*

המותג דניאלה להבי נרתם למען נשים

דניאלה להבי סתיו חורף 17-18 צילום יניב אדרי מחיר תיק 1490 שח(10)

מותג התיקים והנעליים 'דניאלה להבי' ממשיך את דרכה של המייסדת שהאמינה בכוח נשי הדדי ונרתם למען נשים בפרוייקט "תיקים נודדים". במסגרת הפעילות ניתן להביא לאחת מחנויות הרשת תיק ישן של דניאלה להבי ולקבל עבורו שובר ע"ס 300 שקל לקניית תיק גב חדש. התיקים הישנים ישופצו וייתרמו לעמותת "יוזמות עתיד" המעניקה הזדמנות לנשים יוזמות להגשים חלום ולהקים עסק עצמאי זעיר עם ליווי צמוד בכל מה שקשור לעזרה פיננסית ויעוץ אסטרטגי.

את התיקים ניתן להביא לסניפי רשת דניאלה להבי עד ה-17 31.12

*

מותג נעליים חדש מגיע לרשת פקטורי54

FACTORY54 ALEXANDRE BIRMAN PHOTO PR  (2) (Custom) (Custom)

FACTORY54 מציגה לראשונה את ALEXANDRE BIRMAN, מותג נעלי נשים בניהולו הקריאטיבי של המעצב יליד ברזיל אלכסנדר בירמן.

את המותג הנושא את שמו הקים בירמן בשנת 2008 והוא זכה במהרה להכרה בתעשיית האופנה הבינלאומית בזכות העיצובים המפוסלים המאפייינים אותו. הנעליים היוקרתיות שלו מיוצרות בעבודת יד ומחומרי גלם איכותיים וכבר נצפו על כוכבות מובילות דוגמת קייט הדסון, ג'ניפר לורנס, דמי מור, ג'סיקה אלבה, ג'יזל בונשן ורבות אחרות.

דגמים קלאסיים המזוהים עם המותג לצד עיצובים עונתיים המתכתבים עם מגמות הקיץ יוצגו החל מהעונה (קיץ 18) ברשת פקטורי54 לצד מותגי על ותיקים כמו Jimmy Choo ו-Stuart Weitzman. (טווח מחירים: 1799-2490 שקל).

*

 המעצב הראשי של דיזל פורש מתפקידו

DIESELE_RenzoNicola-5151

השבוע הכריזה רשת האופנה האיטלקית דיזל על עזיבתו של המנהל האמנותי של המותג, ניקולה פורמיקטי וחזרתו של רנצו רוסו, המייסד והבעלים, לקדמת הבמה כמעצב ראשי. פורמיקטי שכיהן התפקיד הנחשק במשך כחמש שנים, עוזב על מנת להתרכז במותג הפרטי שלו.

"אני רוצה להודות לניקולה על שיתופי הפעולה הפוריים במשך השנים האחרונות. הם יותירו חותם מיוחד בהיסטוריה של המותג שלנו. ניקולה בחן את ההיסטוריה, את הפריטים האייקונים שלנו ורענן אותם תוך התאמה לדנ"א של המותג והישענות על ערכים של חופש ומקוריות", מסר רנצו רוסו. בהכרזת הפרידה העניק רנצו לניקולה סווטשירט עם לוגו המדמה את הלוגו האייקוני עם שמו של ניקולה.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק