אם נמאס לכם לקרוא על בר רפאלי וגל גדות ואתם צמאים לפרצוף רענן אז הכירו את מאי תגר, שלוהקה לקמפיין עולמי של "אסתי לאודר". הדוגמנית הצעירה קטפה את ההישג הגדול והנכבד שרק מעטות בכל העולם זוכות לו. להצטלם לחברת קוסמטיקה יוקרתית נחשב מאז ומעולם לדובדבן שבקצפת, לקרם דה לה קרם. השאיפה של כל דוגמנית היא חוזה עם מותג קוסמטיקה מוביל מאחר ושם טמון הכסף הגדול באמת.
אמנם החוזה של תגר לא מזכיר את זה שהוחתם עם הפרזנטורית לשעבר של "אסתי לאודר", פאולינה פוריצקובה (שקיבלה 6 מיליון דולר ב-1988) אבל עצם כך שנבחרה בכלל לדגמן עבור המותג זה מאוד מרשים. הישראלית העולה גם קטפה קמפיין ל-"Pink", חברת הבת של "ויקטוריה סיקרט" (קודמותיה היו טיילור סוויפט וג'יג'י חדיד) ואם תמשיך כך, היא בהחלט עשוייה להפוך לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות מעבר לים.
תגר, 18, מגני תקווה, פרצה עם קמפיינים למותג בגדי הים "פלפל ולאופנת "גולף" אך היא לא הפכה לשם ממש מוכר בארץ ורק בעקבות ההצלחה בחו"ל היא התחילה לככב באייטמים מקומיים. היא נראית כמו הכלאה מעניינת בין הדוגמנית לירז דרור לסטארית הברזילאית אלסנדרה אמבוריסיו. עיניה החומות והגדולות ותווי פניה העדינות אך חזקות הפכו אותה למבוקשת בקרב מפרסמים וסוד הצלחתה טמון ביכולת שלה לדגמן לסירוגין הוט קוטור, בגדי ים ואופנת צעירות באופן משכנע.
אחת החוזקות של דוגמנית היא להיות ורסטילית ולא לגנוב את השואו מהבגד ואת זה תגר עושה כמו גדולה.