הגעת לגיל: טיפוח בגיל 50 ומעלה

העור זקוק להתייחסות מיוחדת בגיל 50 ומעלה. המומחית שלנו עם טיפים מזהב לטיפוח ואיפור

shutterstock_745678279-By LightField Studios

הגעת לגיל 50, מזל טוב! עכשיו את כבר יודעת כמה דברים על החיים ובדרך כלל זה השיא בשבילך – בעבודה, עם המשפחה, בחוג החברתי שיצרת לעצמך. אם התחלת לעבוד בגיל צעיר והקמת משפחה במקביל, רוב הסיכויים שיש לך יותר זמן פנוי עכשיו כשהילדים גדלו ואת מתפנה להגשים את עצמך.

רק מה,  בעוד את מרגישה בשיא שלך –עור הפנים שלך מראה אחרת. הוא רפוי יותר, דק יותר, אפרפר מעט ומה שהיו פעם קמטוטים דקים הם כבר בדרך להיות חריצים. את אולי מרגישה במיטבך אבל העור שלך זועק לטיפוח מיוחד כדי לחזור לעצמו ולמראה החיוני שהיה לו.

זיוית יקיר, מנהלת תחום הטיפוח והאיפור של קרליין מסבירה: ש"בגיל 50 ומעלה גוף האישה חווה שינויים הורמונליים ופיזיים שהופכים את העור לחסר חיות, יבש ונטול אלסטיות. עוד בעיה בולטת בגיל זה היא הכתמים. העור זוכר את השנים בהן נחשפנו לשמש ללא הגנה וכתמים כהים מופיעים על כפות הידיים והפנים".

מה קורה לעור עצמו?

"רמות האסרוגן בגוף יורדות וכך גם קצב ייצור החלבונים החשובים למרקם העור מואט. ייצור הקולגן שאחראי לאלסטיות של העור יורד בצורה משמעותית והעור מאבד את המוצקות שלו".

איך מטפלים בעור בגיל 50+?

"בראש ובראשונה מקפידים על הזנה ולחות עשירה. בגיל 50+ יש להקפיד על בחירת קרמים שיש להם  מרקם עשיר המכיל מרכיבים פעילים ייעודים לטיפול בעור הבוגר. אני ממליצה שכל מוצרי הטיפוח יהיו מותאמים לסוג העור ולצרכים שלו: למשל סבון שלא מגביר את היובש בעור, סרום עשיר, קרם עיניים איכותי. כדאי גם לנצל את שעות הלילה ולהוסיף לשגרת הטיפוח קרם לילה במרקם שמכיל הרבה לחות וחומצות".

shutterstock_138813452-634By ZaretskaOlga

איך מתאפרים בגיל 50+?

"האתגר המרכזי של גילי חמישים ומעלה הוא להתמודד עם עור יבש שמופיעים עליו קמטים וכתמים. העור כולו רפוי ובעיקר במסגרת הפנים ובאיזור העיניים בדגש על העפעפיים. לכן, המטרה הראשונה היא להשיג קודם כל עור חלק ככל האפשר. ראשית, נתחיל בניקוי והזנה אינטנסיבית של העור. חשוב מאוד להקפיד שכל החומרים שהנחת על העור נספגו היטב: הקרם, הסרום, הפריימר הפריימר הוא חברך הטוב ביותר בגיל חמישים מפני שהוא מחליק את העור, נותן לו מראה אחיד, מטשטש קמטוטים ומשמש בסיס טוב לאיפור. אחרי כל זה הגענו לאיפור. כלל האצבע שלנו הוא להשתמש בכמות מינימלית של איפור ולזכור שאיפור כבד ואיפור צבעוני מדי מדגישים את מה שאנחנו רוצות להסתיר".

shutterstock_72620119-shutterstock-By ZaretskaOlga

איך מסתירים כתמי פיגמנטציה שאופיינים לגיל 50+?

"מאמצים קונסילר שמכסה ומנטרל אותם. הקפידי לבחור קונסילר שמתאים במדויק לצבע עורך. בנוסף, מומלץ לערבב את הקונסילר עם מייק אפ נוזלי. עדיף להימנע משימוש בפודרה כי היא מבליטה קמטים. לגבי המייק פאפ – אני ממליצה על מייק אפ נוזלי עשיר, בגוון המתאים לצבע העור וכלל האצבע שלנו בולט כאן ביתר שאת: קחי כמות קטנה ומרחי שכבה דקה בלבד. שכבה עבה תבליט בדיוק את מה שאת רוצה להסתיר".

יש איפור שכדאי להימנע ממנו?

"פריטי איפור מבריק או נוצץ הם מחוץ לתחום כיוון שיש להם נטייה להחזיר אור מהפנים. מאחר והאור נשבר באזור הקמטים אם נניח עליהם איפור מבריק הם ייראו כהים יותר ויבלטו יותר.

מה עושים עם העיגולים השחורים?

"ככל שהעור הופך רפוי ונפול, כך גם עצמות הלחיים הולכות וצונחות בעקבותיו. בכדי לשפר את המראה, כדאי להצליל את אזור הלחיים באמצעות סומק או ברונזר בגווני חום, אפרסק או ורוד, בחלק הגבוה של אזור הרקות. כדאי לבחור בצלליות בגימור מאט בגוונים כהים שאותם מורחים באיזורים שרוצים להרים ובגוונים בהירים אותם מורחים באיזורים שרוצים להאיר.

את הכתמים הכהים ('עיגולים שחורים') סביב העיניים, מנטרלים באמצעות קונסילר ובכדי לתחום את העיניים עצמן, משתמשים באיילינר שיוצר אפקט הרמה. עם זאת, עדיף להשתמש בעיפרון או צללית רטובה במקום אייליינר נוזלי שמבליט קמטים.

את הריסים יש להדגיש במסקרה וכדאי גם להשתמש במעגל ריסים ובמקרה הצורך להדביק ריסים בודדות כדי להעשיר את מראה הריסים שמידלדל עם הגיל.

ככל שמתבגרים, קו השפתיים הטבעי הופך פחות מוגדר ולכן יש לבחור עיפרון תוחם שפתיים שיגדיר את גבולותיהן. כדאי למלא את שטח השפתיים בעזרתו ומעל למרוח ליפסטיק בגוון זהה.

המלצות המומחית – המוצרים שאת צריכה לאמץ מגיל 50 ומעלה:

קרם יום

קרם יום 55+ הרב תועלתי פותח במיוחד כדי להעניק לעור בוגר, המתמודד עם סימני גיל, מרכיבים חיוניים כמו סידן, מינרלים, פיטו אסטרוגנים, פפטידים וחמאת שיאה המעניקים לעור את כל ההזנה, החיזוק והמיצוק הנדרשים במטרה לשמור על מראה עור מוצק וחלק. הקרם נותן מענה מיידי לצרכי העור הבוגר – הוא מועשר בסידן זמין המשולב בקומפלקס מינרלים של אבץ ומגנזיום. המינרלים מחזקים את כל המערכת התומכת של העור ומאפשרים לו לתפקד בצורה אופטימלית. הקרם מכיל בנוסף רמה גבוהה של מרכיבי לחות יעילים המעשירים את העור בלחות זמינה ומיידית כמו חמאת שיאה וחומצה היאלורונית, פפטידים יחודיים מסייעים למיצוק העור, עידון ומניעת קמטים, איזופלאבונים (פיטו-אסטרוגן) ממקור צמחי, המדמים את פעילות הורמון האסטרוגן (היורד באופן חד לאחר גיל 50) ועוזרים לשמור על מוצקות וגמישות ומונעים את הרפיון המאפיין עור בוגר. והכי חשוב, הפורמולה מכילה מסנני קרינה בדרגת SPF30 מהדור החדש המעניקים לעור הגנה מלאה ורחבה מפני כל סוגי הקרינה (UVA BALANCE העומד בתקן האירופאי המחמיר).

revivalday

קרם יום ריווייוול,  130 שקל, לרכישה >>> http://bit.ly/2QIojS3

REVIVAL--קרם לילה-7290012350252-3

קרם לילה ריווייוול, 130 שקל, לרכישה >>> http://bit.ly/2QBDM6k

7290012350276-2new

סרום ריווייוול,  130 שקל, לרכישה >>> http://bit.ly/2QDh4dT

7290104961922 (2)

פריימר all in 1  , לרכישה, 99 שקל >>> http://bit.ly/2QDhUHI

קורקטיב

מייקאפ קורקטיב+, 79.9 שקל, לרכישה >>> http://bit.ly/2QCXa2z

color code comp_1

שפתון קולור קוד, 49.9 שקל לרכישה >>> http://bit.ly/2QB7mbS

7290104964299-open_1

מסקרה לאש האנטר, 59.9 שקל, לרכישה >>> http://bit.ly/2QFeHaF