"האמפולה שהצילה לי את השיער"

מה עושים כשהשיער נראה עייף, יבש ונטול ברק? עוברים למוצרי אמפולה שעכשיו ניתן להשיג בפארם

yahaz -amopla-natural-formula-634-b

שבת בבוקר הוא קודם כל זמן אופניים ואחר כך זמן טיפוח, כי אם לא נתפנק ונשקיע קצת בשבת, אז מתי כן? הפעם, לצד שגרת טיפול הפנים השבועית, הוספתי קצת פינוק לשיער שבזמן האחרון נראה קצת יבש, עייף וחסר ברק. החלטתי ללכת על כל הקופה ולטפל בו עם סדרת Ampoule Intense של Natural Forumla, שכוללת ארבעה מוצרים המכילים אמפולה לטיפול אינטנסיבי: שמפו, מרכך, מסכה וסרום. בשגרה אני חופפת את השיער מדי בוקר, משתמשת בשמפו ומרכך ומייבשת במייבש שיער, מדי פעם אני גם מחליקה עם מחליק. כשהשתמשתי במסכות בעבר זה תמיד היה במקום מרכך ובסרום אף פעם לא השתמשתי בבית, אז בהחלט הייתי סקרנית.

מתחילה בחפיפה

לכל מוצרי הסדרה יש ריח עדין ונעים, השמפו נותן קצף יפה ומשאיר את השיער רך וחלק והמסכה מגבירה את האפקט. בזמן שהתכשירים עושים את עבודתם על השיער אני קוראת על סדרת 'אמפולה אינטנס' ומגלה שמדובר במוצרי שיער מקצועיים המכילים אמפולת שמנים משקמת, בדיוק כמו האמפולה שלפעמים מעצב השיער שלי מוסיף לטיפול במספרה. האמפולה היא מאוד אפקטיבית כשהשיער פגום במיוחד והוא זקוק לטיפול מוקפד. איך זה עובד? נטורל פורמולה, היצרנית, השתמשה בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך שהביאה לכך שהמוצרים מכילים מיקרו אמפולות האוגרות את חומרי ההזנה והשיקום ושומרות עליהם טריים ואיכותיים עד לרגע החפיפה. בזמן החפיפה נפתחות האמפולות ומשחררות את החומרים הפעילים באופן יעיל וממוקד כך שאפקטיביות השיקום הרבה יותר גבוהה.

את כל זה למדתי בזמן שהמסכה הייתה על השיער שלי ובזמן שהיא עשתה את מה שעושות מסכות, נתתי קצת תשומת לב לפנים, לניצול מקסימלי של הזמן.

 01-natural-formula-shani-raz-634

שלב התוצאות

יצאתי מהמקלחת עם תחושה נעימה במיוחד, השיער היה ממש, אבל ממש רך, בדיוק כמו אחרי שאני יוצאת מהמספרה. גם הניחוח נהדר, פינוק אמיתי.

נשאר רק שלב הסרום שקצת חששתי ממנו. לא ידעתי כמה לשים ועם שיער דק כמו שלי אני תמיד חשדנית כלפי מוצרים שפשוט נשארים על השיער ולא נשטפים. אבל פעלתי לפי ההוראות של המומחים ומרחתי מעט סרום בקצוות השיער. בלי לעסות, בלי להבריש, פשוט למרוח כמה טיפות על שיער יבש ואז רואים את ההבדל – הברק הוא ממש קסם!

לסיכום: אהבתי ואאמץ את המוצרים

אז מה היא השורה התחתונה שלי? אמשיך להשתמש בשמפו ובמרכך בחפיפות היומיומיות ואוסיף את המסכה בסופי שבוע ואת הסרום אאמץ בכל פעם שהשיער יהיה זקוק לבוסט של ברק או חיוניות. שמחתי לגלות סדרת מוצרים שמקיימת את מה שהיא מבטיחה וסוף סוף יש לי פתרון לשיקום השיער, פורמולה מקצועית כמו במספרה, שניתן להשיג בכל סניפי סופר פארם ובמחיר אטרקטיבי.

 yahaz -amopla-natural-formula-634

 * הכתבה בשיתוף נטורל פורמולה

צילום: שאטרסטוק, יחצ