האם קנדל ג'נר בהריון?

הפרסונה הכי שפוייה במשפחת קרדשיאן עוררה הדים ברשתות החברתיות לאחר שצולמה בשמלת מיני צמודה שחשפה טיפה בטן. "אני רק אוהבת בייגל', אוקי?!", הייתה תגובתה לגל השיימינג גוף

ג'נר קנדל
attends the 2015 amfAR New York Gala at Cipriani Wall Street on February 11, 2015 in New York City.

שנת 2018 עומדת להיות מרגשת במיוחד עבור משפחת קרדשיאן, לאחר שהתבשרנו שקלואי וקיילי נמצאות בהריון מתקדם אבל בימים האחרונים גולשים רבים שברו את הראש ותהו האם גם אחותם הדוגמנית המצליחה (והמשמימה ביקום) קנדל ג'נר, עומדת להפוך לאמא בקרוב והתשובה היא: לא. הכל התחיל כאשר ג'נר פרסמה סלפי שלה לאינסטגרם וגרמה לעוקביה להגיב בהיסטריה "את בהריון?!", "למה יש בטן גדולה?', "מזל טוב!, חדשות נפלאות" ועוד.
ג'נר לא ציפתה לכל החטטנות הפולשנית הזאת ומצאה את עצמה קורבן לשיימינג בטן אך במקום להיעלב היא פשוט צייצה: "אני פשוט אוהבת בייגלז"! ושמה סוף לשמועות. רבים מהגולשים פרגנו לה על ההומור והגישה הקולית לסיטואציה לא נעימה. אמנם ג'נר הגיבה ברוח טובה אבל תופעת השיימינג גוף ברשתות החברתיות כבר יצאה מפרופורציה. טרם שכחנו איך הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה העלתה לאינסטגרם תמונה שלה מחופשה רק כדי להיתק לבתגובות רבות של עוקבים שפלשו לה לרחם "את בהריון?", "יו, מזל טוב ליהודה ולך, בשעה טובה".
מלכה התעלמה מהטררם שנוצר סביבה בזמנו וגם כעת, במסגרת חגיגות יום הולדת ה ה-24, הגיבו רבים שהיא נראתה בהריון מבעד לפיג'מה שלה. אין מנוס מלהיות נתונה תחת ביקורת אבל אנשים שוכחים שלפעמים הכל עניין של זווית וכן, גם לנשים רזות לפעמים יש בטן מכל מיני סיבות, נפיחות, מחזור או פשוט בחירה של שמלה צמודה מאוד שמבליטה את האזור. זה לא מוזר או מופרך. לאנשים רבים פשוט קשה לראות בטן קטנה אצל בחורה רזה מבלי לחשוב שחיים חדשים מתפתחים בתוכה. חברים, לפעמים כולה פיצה.
קנדל ג'נר באינסטגרם
 

הציוץ של קנדל:

קנדל ג'נר ציוץ

שלומית מלכה שגם התמודדה עם שיימינג בטן בתמונה לפניכם:

shlomit