חדשות אופנה: קיקו בישראל

כל מה שאנחנו יודעים על הגעתה של רשת האיפור קיקו לישראל וגם: יריד שופוני חוגג עשור לקיומו, מלי לוי מככבת בקמפיין ביוטי ושלומית אופיר נרתמת למען עמותת חיבוק ראשון

רשת האיפור האיטלקית קיקו מילאנו מגיעה לישראל

קיקו מילאנו shutterstock By Martin Good

השבוע דיווחנו לכן בעמוד הפייסבוק שלנו שמותג האיפור האיטלקי האהוב קיקו מילאנו עומד להגיע לישראל באמצעות קבוצת קסטרו-הודיס (וליתר דיוק, באמצעות חברה בשם טיקיטקה קוסמטיקה שהוקמה לטובת העסקה ונמצאת בבעלות משותפת של קסטרו ובעלי מניות מקבוצת הודיס). לאור השאלות הרבות שעלו, אלו כל הפרטים שידועים לנו עד כה:

החנות הראשונה של המותג עתידה להיפתח במחצית הראשונה של 2019. טרם נמסר מיקום סופי אבל ככל הנראה היא תהיה באחד מקניוני עזריאלי הגדולים (מלחה בירושלים או תל אביב). התוכנית להמשך היא לפתוח רשת של כ-50 חנויות ברחבי הארץ וחנות מקוונת לרכישה אונליין.

השאלה הגדולה שלכן היתה כמובן לגבי המחירים. בניסיון לברר מול הזכיין לא קיבלנו תשובה גורפת, רק הבטחה למחירים אטרקטיביים. סביר להניח שבפועל המחירים בארץ יהיו גבוהים יותר ממחירי המותג באירופה, אבל יעשה מאמץ לצמצם את הפערים על מנת להפוך את הקניה כאן למשתלמת.

עוד למדנו שהסכם הזכיינות בין קבוצת קסטרו הודיס לחברה האיטלקית נחתם בשלב ראשון לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות. במסגרת ההסכם נקבעו גם הוראות בדבר אי תחרות קבוצת קסטרו במוצרי המותג במהלך תקופת ההסכם ובמהלך תקופה של 12 חודשים לאחר סיומו, מסעיף זה הוחרגה פעילות הקבוצה במסגרת חנויות המותגים 'איב רושה' ו-'סקארה'. עבור קבלת הזכיון שילמה קסטרו-הודיס 2 מיליון יורו. ההשקעה הכוללת מוערכת בסכום של כ-10 עד 20 מיליון שקל במהלך שתי שנות הפעילות הראשונות.

*

יריד הנעליים שופוני חוגג עשור

אברמיי-קאמילה שחור-890 שח-712 שח אחרי הנחה-צילום תהילה שטנגר

יריד הנעליים שופוני חוגג עשור וחוזר בפעם ה-20 לקראת עונת חורף 2019. היריד יתקיים בסוף השבוע הקרוב (18 – 20 לאוקטובר) בביתו הקבוע במחסן 2 נמל יפו ויארח כ- 45 מעצבי נעליים ותיקים ישראליים, שיעניקו הנחות של 20% על קולקציות הסתיו-חורף החדשות, ועד 70% הנחה על דגמים מעונות קודמות.

*

FACTORY 54 POP UP  בקניןן TLV ממשיך לחודשיים נוספים

לאור ההצלחה, חנות הפופ-אפ בקניון TLV תישאר פתוחה לחודשיים נוספים, עם מלאי מתחדש של פריטים מבתי האופנה הנחשקים בעולם – בהנחות של עד 80%.

FACTORY54 POP-UP CALVIN KLEIN 205W39NYC - נשים - SS18 - 13490NIS - 70% - 4047NIS PHOTO PR (Custom)

*

מלי לוי מככבת בקמפיין ביוטי חדש

מלי לוי בצילומים קמפיין יובנה צילום רפי דלויה

השחקנית והדוגמנית מלי לוי (38), נבחרה לכהן כפרזנטורית של מותג הטיפוח השוויצרי JUVENA (יובנה). זוהי הפעם הראשונה שיובנה בוחרים בפרזנטורית למותג בישראל (בדומה למותג היוקרה לה-פררי שבחר לפני חודשים ספורים באסתי גינזבורג). בשבוע שעבר התייצבה מלי בשדות של ארסוף, שם צולם הקמפיין הראשון של המותג בכיכובה.

*

הדוגמנית אביטל לנגר הצטלמה בתל אביב לקמפיין העולמי של המותג הצרפתי LES PETITES

LES PETITES FW 18-19 צילום אלון שפרנסקי

המותג הצרפתי LES PETITES, בבעלות משפחה יהודית אוהדת ישראל, החליט לצלם העונה את הקמפיין שלו בתל אביב עם צוות ישראלי שכלל את הדוגמנית אביטל לנגר וצלם האופנה אלון שפרנסקי. הצילומים התקיימו במספר מוקדים בתל אביב – בית רומנו, בנייני הבאוהאוס בעיר הלבנה, הטיילת ובדרום תל אביב.

הבחירה באביטל, דוגמנית ישראלית בינלאומית, נעשתה לאחר שאנשי המותג ראו אותה צועדת על המסלול של שאנל.

*

הדוגמנית הצעירה רומי פרנקל בדרך לקריירה בינלאומית

Adika צילום גיא כושי ויריב פיין

הדוגמנית רומי פרנקל, הפנים של מותג האופנה Adika, חוגגת 16 ומוחתמת בימים אלו על חוזה יוקרתי כדוגמנית בסוכנות הבינלאומית img המייצגת כיום את השמות הגדולים בעולם וביניהם: גל גדות, קים קרדשיאן, ג'יג'י חדיד, קאיה גרבר, קייט מוס וטיילור היל. רומי מיוצגת בישראל ע"י סוכנות ITM ותטוס בשבועות הקרובים לניו יורק לעבודות ראשונות.

*

נטע אלחמיסטר צולמה לקמפיין אירוקה על ידי רובוטים

אירוקה - צילומי קמפיין חורף עם הפריזנטורית נטע אלחמיסטר . צילום- יחצ

הדוגמנית ונטע אלחמיסטר הצטלמה לקמפיין חורף 2019 של רשת משקפי השמש והראייה אירוקה, זו עונה שניה ברציפות. הצילומים נערכו באמצעות רובוטים. הקמפיין מתמקד במשקפי ראיה ונטע סיפרה כי על אף שהראיה שלה מצוינת היא מחזיקה אוסף של משקפי ראיה ללא מספר עם מסגרות אופנתיות ועדכניות שמשדרגות לה את הלוקים ומוסיפות אמירה אישית.

 קמפיין חדש של דזיגואל חוגג את השוני

[youtube qdjPf-cwCJ8 nolink]

קמפיין סתיו-חורף 2018/19 של מותג האופנה הספרדי דזיגואל -SHARE THE POWER, שהושק לאחרונה, מבקש להעצים את השוני של כל אחד מאיתנו ולעודד סובלנות ושוויון. במסגרת הקמפיין יצרו במותג סמל מחודש של אהבה אוניברסלית המכסה את כל המינים. את פריטי הקולקציה החדשה ניתן להשיג בחנויות המותג בישראל.

*

תמונות לוקבוק ראשונות משיתוף הפעולה בין H&M למוסקינו

MOSCHINO [tv] H&M צילום הנס מוריץ

לקראת השקת קולקציית  MOSCHINO [tv] H&M ב-8 בנובמבר 2018, שוחררו השבוע תמונות הלוק בוק הראשונות. ג'רמי סקוט, היועץ הקריאטיבי של מוסקינו בחר לצלם את בני משפחתו וחבריו: "כשאני מעצב, אני חושב על החברים שלי. הלוק בוק של קולקציית MOSCHINO [TV] H&M הוא כמו חגיגה המבטאת את הכיף, הפופיות, היצירתיות והאנרגיות של האנשים והקולקציה".

בין משתתפי הלוק בוק ניתן למצוא את זוכת העונה העשירית של Rupaul's Drag Race -אקוראריה, התאומות מובילות הדעה איה ואיימי (אמיאיה), העוזרת של ג'רמי סקוט במוסקינו – סקורה ברידי וחברו הטוב ביותר של ג'רמי סקוט שמנהל את מחלקת היח"צ והתקשורת במוסיקנו -פבלו אולה.

*

 שלומית אופיר משתפת פעולה עם עמותת חיבוק ראשון

שלומית אופיר יח"צ

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר התגייסה למיזם ״החיבוקים של יפה״, מיזם ייחודי של אימהות המנציחות את חברתן שנפטרה ממחלת הסרטן, ולעמותת ״חיבוק ראשון״ המסייעת למאות תינוקות הננטשים מדי שנה בבתי החולים בישראל, ועיצבה "צמידי חיבוק" עם לב עליו חרוט המשפט: A hug is all you need. הצמיד מגיע  בשתי וריאציות, האחת לאם עם שרשרת מוזהבת והשנייה לילדים עם חוט בד המגיע בשני צבעים, ורוד ותכלת. כל ההכנסות ממכירת הצמידים יועברו לעמותת ״חיבוק ראשון״ המטפלת מדי שנה במאות תינוקות הננטשים בבתי החולים בישראל. לרכישה באתר. 

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק