חדשות אופנה: צרכנות ותרבות

שבוע האופנה תל אביב 2018 יתקיים בחודש מרץ במיקום חדש, רשת דזיגואל פותחת חנות עודפים בישראל, ענקית לייף סטייל יפנית עושה עליה והבושם היקר בעולם עומד למכירה פומבית

שבוע האופנה תל אביב 2018 יוצא לדרך

שבוע האופנה 2017 קרדיט צילום@idocvm

לאחר שב-4 השנים האחרונות קניון גינדי TLV נתן את חסותו לשבוע האופנה בתל-אביב ואיפשר את קיומו במתחם הקניון עוד במהלך בנייתו, לפני חודשים ספורים התבשרנו שהשנה קבוצת גינדי לא תיקח בו חלק. התהיות לגבי גורלו של המוסד החשוב הזה הסתיימו השבוע עם הכרזתו הרשמית של המפיק מוטי רייף על קיומו של שבוע האופנה תל אביב  2018 בתאריכים 13-10 במרץ, במתחם התחנה תל-אביב ובשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב –יפו, המחלקה למופעים.

מוטי רייף "שבוע האופנה מסמל עבורנו גאווה ליצירה ישראלית מקורית. השנה, שבוע האופנה יעמוד בסימן שיתוף פעולה בין תעשיית האופנה לתעשיית התכשיטים ויציג מודל יופי חוצה גבולות במסגרת 22 תצוגות האופנה, במהלכן יציגו כ- 50 מעצבים"

טומי הילפיגר יציג את קולקציית TOMMYNOW לאביב 18 במילאנו

1_TommyNow_NY_Fa16

בעקבות עונות מוצלחות בניו יורק, לוס אנג'לס ולונדון, ממשיך הילפיגר את הסיור העולמי של TOMMYNOW והיעד הבא: מילאנו. הקולקציה תוצג בפברואר הקרוב במסגרת שבוע האופנה בעיר ובדומה לעונה הקודמת, יצעדו על המסלול גברים ונשים ותוצג בפעם הרביעית קולקציית TommyXGigi, שיתוף הפעולה המצליח עם דוגמנית העל ג'יג'י חדיד. כל הפריטים יהיו זמינים בתום התצוגה לרכישה מידית, גם בישראל.

כמו נוצה – תערוכת אופנה חדשה

כמו נוצה. עבודה של עדן בן עמי- צילום רן יחזקאל.

במסגרת התערוכה שתוצג במשך חודשיים בגלריית החווה בחולון, יציגו כ-30 מעצבים מתחומים שונים (אופנה, טקסטיל, תכשיטים ועוד), פריט אופנה שיצרו במיוחד לתערוכה, בדגש על אינטרפטציה טבעונית למראה חייתי, ללא שימוש בנוצות, עור, ופרווה מן החי. התערוכה היא תערוכת המשך ל"חיות אופנה" שהוצגה ב-2016 וכמו אז, גם היום עומד מאחוריה הרעיון של קידום אופנה ללא פגיעה בבעלי חיים ושימוש בהם כהשראה בלבד.

אוצרי התערוכה, גילי סיוון כהן ויואב מאיר, מסבירים "מאז ומתמיד היוו בעלי הכנף השראה למעצבים ליצור פריטים אקסטרווגנטיים ושופעי דמיון. פנינו למעצבים וביקשנו מהם לעוף עם הדמיון ולקחת השראה מיופיין של הנוצות המשלבות פונקציונליות ויופי. מצד אחד הן חלק ממערכת התעופה של העופות והציפורים, שומרות על חום גופן ומספקות הגנה ומצד שני מרהיבות בצבעוניותן ומשמשות בטבע לפלירטוט חינני, חיזור וגנדרנות".

"כמו נוצה", גלריית החווה, רח' הנחושת 1 פינת רח' המלאכה, א.ת חולון. שעות פתיחה: ב' 16:00-13:00, שישי-שבת 14:00-10:00. הכניסה ללא תשלום. 

חנות פיזית שניה לאתר האונליין Adika

Adika חנות קריון צילום ערן סלם (6)

לאור ההצלחה של חנות הקבע של אתר האופנה Adika בדיזינגוף סנטר, המותג הצפין ופתח השבוע חנות נוספת בקריון בחיפה ובכך העמיק את חלקו בטרנד שנפוץ לאחרונה בעולם ה- E- commerce, התרחבות מעולם המסחר האינטרנטי למציאות מוחשית דרך פתיחת חנויות פיזיות מסורתיות במקביל לחנות המקוונת וחיבור בין ה-online ל-ofline.

לדברי המנכ"ל דדי שורצברג: "חשוב לנו להגיע עם Adika למרכזי הערים הגדולות בארץ ולא רק בתל אביב ולפגוש את הלקוחות ה"וירטואליים" שלנו מקרוב. מערכת היחסים הזו נוצרה עד כה רק בחנויות הפופ אפ ובסניף הדגל בסנטר. אנחנו מתרגשים מאוד לפגוש את הלקוחות הצפוניות שלנו פנים מול פנים".

במהלך החודש הראשון תינתן 10% הנחה על כל קניה בחנות בקריון.

חנות עודפים ראשונה ל-DESIGUAL בישראל

חנות DESIGUAL OUTLET בקניות עזריאלי OUTLET הרצליה, צילום לנס הפקות (31) (Custom)

רשת דזיגואל מתרחבת ופותחת את הסניף השביעי שלה כחנות OUTLET ראשונה בקניון האאוטלט עזריאלי הרצליה.

החנות משתרעת על פני שטח של כ-200 מ"ר ומציעה מגוון רחב של פריטים מעונות קודמות לנשים, גברים וילדות בטווח מחירים של 104-818 שקל.

ענקית העיצוב, האביזרים ומוצרי הפנאי – מיניסו, עושה עלייה ומגיעה לישראל

MINISO

ענקית העיצוב והאביזרים היפנית מיניסו (MINISO) צפויה לנחות בשנה הבאה בישראל. הרשת הצעירה שנוסדה ביפן בשנת 2013 מונה כבר כ- 3,500 חנויות ברחבי העולם, וצומחת בקצב של כ- 100 חנויות חדשות בחודש. הזיכיון, עליו התחרו גופים וקבוצות מהמובילים במשק הישראלי, ניתן לשני אנשי עסקים ישראלים החיים בסין – ניר יעקובוב וגונן כהן שמתכננים לפתוח  כ- 50 חנויות, בתוך חמש שנים במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. החנויות תהיינה בגודל ממוצע של בין 200 ל- 300 מ"ר והראשונות מבינהן צפויות להיפתח במחצית הראשונה של 2018.

הרשת מציעה אלפי מוצרי צריכה לשיפור סגנון החיים והפנאי ודוגלת בעיצוב ייחודי, איכות טובה ומחיר נחשק (מרבית המוצרים מתומחרים בין 5-20 שקלים). המוצרים נתחלקים ל- 12 קטגוריות בתחומים שונים: בריאות ויופי, אביזרי דיגיטל, ספורט וטיולים, תיקים ואופנה, מוצרי נוי, כלי בית, מזון ומשקאות, מוצרים עונתיים, טקסטיל, תכשיטים ושיער, צעצועים וכתיבה ומתנות. הייצור נעשה תוך שימוש בחומרים ובטכנולוגיה חכמה וידידותית לסביבה, ובכל שבעה ימים מושקים מוצרים חדשים.

FACTORY54 מבשרת על כניסת מותג העל הספורטיבי SATISFY ‏

FACTORY54 SATISFY Cheer-Bag-Black PHOTO PR (Custom)

מותג הספורט SATISFY נוסד בפריז ב-2016 על ידי ברייס פרטוש. המותג מציע פריטים בעלי תכונות ספורטיביות מובהקות, שנועדו בעיקר לריצה – ספורט שהמייסד רואה בו אמנות בפני עצמה. את הקולקציה הראשונה יצר במוחו בזמן הריצות שלו. במהלכן, תכנן בקפידה את הפריטים בהתאם לצרכים שעולים במהלך ריצה.

הקולקציות של SATISFY מיועדות לגברים ומעוצבות בהשראת הרחוב, עם נגיעה הומוריסטית. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא חולצות כותנה מחוררות בעלות כתמי צבע, כיתובים סרקסטיים המתכתבים עם קבוצות ריצה מהתיכון, מכנסי רוח במראה שתי שכבות, סווטשרטים, חולצות טי ואביזרים, כולם באיכות גבוהה עם תכונות טכניות דוגמת עמידות במים ואלסטיות מקסימלית וחשיבה על חיבורים מיוחדים המותאמים לצרכי הריצה כמו חיבור למפתחות, כיס לטלפון, פתח לאוזניות ועוד.

טווח מחירים: 349-1949 שקל. להשיג באתר פקטורי 54 ובפקטורי 54 גברים ובקניון גינדי TLV

דלתא משיקה את פלטפורמת הסטארט אפ הייחודית של infime באתר האון ליין

deltafit131217

דלתא משיקה באתר האיקומרס שלה את פלטפורמת הסטארט אפ של infime (אינפימה) המאפשרת מדידה של חזיות באופן וירטואלי באמצעות מודל תלת מימדי, המשתנה בהתאם למידות הגוף של המשתמשת.

ענבל כרמל, מייסדת אינפימה: "עולם האי קומרס צועד כל העת קדימה, הפלטפורמה החדשה תאפשר ללקוחות דלתא ערך מוסף. הבעיה המרכזית ברכישת הלבשה תחתונה באתרים מקוונים, היא שלא ניתן למדוד ולדעת איך הפריט ייראה על מבנה הגוף של כל אישה ובנוסף המידות משתנות. באמצעות רכיב מדידה וירטואלי יוכלו המשתמשות לבחור את הפריט האהוב עליהן באתר, ללחוץ על כפתור "מדידה" ובאמצעות הזנה של כמה נתונים זמינים כגון, גובה, היקף אגן, מבנה גוף, מבנה חזה ומידת חזיה, לקבל הדמית תלת מימד של הפריט על גוף הקונה. הממשק נוח וקל לשימוש, ניתן למדוד בכל מקום ומכל מכשיר".

האלגוריתמים ימליץ על המידה הנכונה, ובעזרת ניתוח בינה מלאכותית ימליץ על מגוון פריטים המתאימים למבנה הגוף של המשתמשת.

מכירה פומבית של הבושם היקר ביותר בהיסטוריה

Dior Boutique J'adore exeptional piece 2017 PR_022

לרגל חגיגות יום ההולדת 70 לבית Dior, בית האופנה יצר 70 בקבוקי בושם יוקרתיים – J'adore Exceptional Edition, בהשראת בקבוק הבושם אשר עוצב על ידי כריסטיאן דיור ב-1956.

צוואר הבקבוק הפרחוני נשאר נאמן למקור ויוצר בגרסה מודרנית עם שימוש בטכניקות צורפות חדשניות והבקבוקים עצמם נוצרו בעבודת יד של ניפוח זכוכית וחיתוכים מדוייקים על ידי מומחים לבקבוקי באקרה מקריסטל. בבקבוק ארוז בושם בניחוח חדש ובלעדי למהדורה זו בהשראת הניחוח של J'adore.

יצירת המופת  מוצעת למכירה במספר נקודות ברחבי העולם כאשר כל בקבוק ממוספר. בישראל יוצע בקבוק אחד, מספר 3 מתוך 70 בסדרה, למכירה בבוטיק Dior בקניון גינדי בתל אביב.

במסגרת שיתוף הפעולה של דיור ישראל עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, הסכום שייתקבל ממכירת הבושם בארץ יועבר במלואו כתרומה למחלקה. מחיר הפתיחה: 88,000 שקל.

הבקבוק יוצג בבוטיק Dior כחלק מתערוכת בישום בין התאריכים 5-31 לדצמבר 2017. מי שמעוניין לרכוש את הבושם כתרומה לשנקר ישאיר את פרטיו עם ההצעה שלו. בסיום התערוכה ייחשף הזוכה במכירה הפומבית בעל ההצעה הגבוהה ביותר.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק