חדשות אופנה: סנדרה רינגלר מעצבת

סנדרה רינגלר מצטרפת לצוות של מתאים לי במטרה לספק מענה לנשים גדולות ואופנתיות, H&M מכריזים על שיתוף הפעולה הבא ואגם רודברג מובילה קמפיין למותג שהיתה הפרזנטורית שלו לפני 12 שנה

סנדרה רינגלר מצטרפת לרשת המידות הגדולות ML

סנדרה רינגלר למתאים לי צילום אלעד גוטמן (2)

רשת האופנה ml (מתאים לי), הכריזה השבוע על שיתוף פעולה עסקי עם הסטייליסטית סנדרה רינגלר במטרה "לספק מענה ייחודי לאישה גדולה במידות אך עדכנית ואופנתית במראה" (כך על פי ההודעה לעיתונות).

במסגרת השת"פ תושק בתחילת חודש מאי קולקציה בשם "ml by Sandra Ringler" שתכלול פריטים למידות 42 ומעלה וביניהם: חצאיות עיפרון, שמלות מחוייטות מחמיאות, חליפות מחוייטות ושמלות ערב מבדים מחטבים. רינגלר, כך נמסר,  היתה שותפה מלאה בכל תהליך העיצוב, החל משלב הסקיצות ובחירת החומרים ועד הייצור ובנוסף היא תערוך מפגשי ייעוץ וסטיילינג ללקוחות מתאים לי בחנויות ותיקח חלק בפעילויות הרשת במדיות השונות.

*

שיתוף הפעולה הבא של רשת H&M נחשף

MOSCHINO [tv] H&M צילום הנס מוריץ (2)

בהמשך למסורת שיתופי הפעולה של רשת H&M עם מעצבי ומותגי על, נחשף לאחרונה שיתוף הפעולה הבא. הפעם מדובר במותג האיטלקי MOSCHINO בניהולו האומנותי של ג'רמי סקוט. הקולקציה, על פי הדגמים שנחשפו עד כה, שובבה והומוריסטית וכוללת פריטים לנשים ולגברים ומגוון אקססוריז.

"אני מתרגש מאוד מקולקציית MOSCHINO [tv] H&M. עבודת החיים שלי היא לחבר בין אנשים באמצעות אופנה, ובאמצעות שיתוף הפעולה הזה אוכל להגיע למספר מעריצים גדול יותר מאי פעם", אממר ג'רמי סקוט ביום ההכרזה וסופי יוהנסון, היועצת הקריאטיבית של H&M הוסיפה: "MOSCHINO [tv] H&M הוא שיתוף הפעולה המושלם באופנה כרגע, עם שילוב של פופ, תרבות רחוב, לוגואים וזוהר. ג'רמי סקוט מדהים – הוא יודע איך ליהנות עם אופנה ולהתחבר למעריצים שלו ברחבי העולם"

MOSCHINO [tv] H&M תוצע למכירה בחנויות נבחרות ברחבי העולם ובחנות הדגל TLV FASHION MALL ב-8 בנובמבר.

*

רנואר בשת"פ עם HOT

רנואר בשתפ עם הוט סיפורה של שפחה צילום אלון שפרנסקי

לרגל עליית העונה השנייה של הסדרה המצליחה "סיפורה של שפחה", השיקה חברת האופנה רנואר בשיתוף עם חברת HOT קולקציית טי שירטים עם הדפסים, מסרים ומוטיבים המזוהים עם הסדרה. החולצות מגיעות בלבן או שחור עם כיתוב באדום ב-3 דגמים לגברים ו-4 לנשים. מחיר: 79.90 שקל (59.90 שקל ללקוחות הוט).

*

אגם רודברג חוזרת לסקצ'רס

אגם רודברג הפרזנטורית של מותג SKECHERS צילום גיא כושי ויריב פיין

השחקנית אגם רודברג שהיתה הפרזנטורית של מותג הספורט סקצ'רס לפני כ-12 שנה, חוזרת להוביל את קמפיין הנשים לשנת 2018.

"אנחנו מתרגשים מאוד לעבוד שוב עם אגם אחרי כל השנים" מסרה עדי מוליוב, מנהלת מותג SKECHERS בישראל "הקמפיין הראשון של אגם היה אחד הקמפיינים האהובים ביותר על הלקוחות שלנו ויצר עניין רב. חיכינו להזדמנות לשיתוף פעולה נוסף וההתעוררות של ה- D’Lites וטרנד הסניקרס המאסיביות הן הזדמנות מושלמת".

"אני כל כך שמחה לעבוד שוב עם סקצ'רס", הוסיפה אגם "גם כשלא עבדנו יחד סקצ'רס תמיד הייתה משפחה בשבילי וזה כבוד גדול לחזור ולשתף פעולה בשנית עם מותג בינלאומי בסדר גודל כזה ולהוביל את הקמפיין בישראל . דבר אחד שלא שכחתי מהפעם הראשונה זה כמה נוחות הנעלים!"

*

ג'וליאן מור וליב טיילור – הפרזנטוריות הבינ"ל של טריומף

ליב טיילור לטריומף צילום רנקין

ג'וליאן מור (57) וליב טיילור (41), נבחרו להוביל גם השנה את קולקציות הקפסולה של מותג ההלבשה התחתונה טריומף. את הקמפיינים החדשים בכיכובן צילם צלם האופנה המוערך רנקין.

*

המעצבת הישראלית תושבת ניו-יורק, נילי לוטן, מגיעה לפקטורי 54

FACTORY54 Nili Lotan SS18 PHOTO PR (3)

המותג של נילי לוטן, בוגרת שנקר שחיה בארה"ב כבר 4 עשורים, הוקם בשנת 2003 לאחר שצברה ניסיון בעבודה בתפקידים בכירים בבתי האופנה של נאוטיקה וראלף לורן. הבגדים שלה נמכרים בבתי כלבו ובוטיקים נבחרים מסביב לעולם ובין לקוחותיה אפשר למצוא סלבריטאיות כמו קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד, אשלי גרהאם וג'ניפר אניסטון. הקו שלה מתאפיין בפריטי משי (ביניהם ה'סליפ דרס' שכבשה את הלקוחות המפורסמות ומדורי האופנה) ובפריטים בהשפעה צבאית.  בארץ ימכרו פריטי  קיץ 2018 ברשת פקטורי54 בטווח מחירים של  1,490 – 5,490 שקל.

*

מחלקת איפור וקוסמטיקה חדשה באתר TERMINAL X

BEAUTY TERMINAL יחצ )

אתר השופינג החדש TERMINAL X ממשיך להתרחב ומציע מעתה גם מוצרי טיפוח ואיפור של מותגים נבחרים וביניהם אסתי לאודר, קליניק, מאק, סמאשבוקס וללין.  כמו פריטי האופנה, גם מוצרי הטיפוח שיוזמנו באתר יגיעו לבית הלקוחה בתוך 24 שעות מרגע ההזמנה.

*

המותג דניאלה להבי משיק קולקציה לעיצוב הבית

דניאלה להבי - קולקציית HOMETOWN קיץ 2018 - מחיר כריות עגולות 110 שח מחיר כריות גדולות 800 שח מחיר כריות בינוניות 650 שח - צילום רון קדמי (1)

בית דניאלה להבי חשף השבוע ביריד "צבע טרי"  קולקציית בית בשם HOMETOWN שעיצב אורי להבי, המנהל הקריאטיבי של המותג. הקולקציה כוללת פוּפִים מעוצבים, כסאות, כריות, שטיחים, סינרים, בובות, פלייסמנטים ותחתיות, מגשים, סלסלות ופריטים למשרד וללימודים, כולם בעבודת יד מוקפדת, מחומרים איכותיים ומעורות איטלקיים. המהלך משקף מגמה עולמית של התמקדות בלייפסטייל ותפיסת מותג הוליסטית. טווח מחירים: 59 – 12,000 שקל. ניתן להשיג אונליין באתר.

*

חנות ראשונה למותג בגדי הילדים המצליח nununu

nununu flagship store, 28 Kiryat Shaul, Tel Aviv. Photo pr (4)

מותג הילדים והנוער nununu הוקם ב-2009 על ידי איריס אדלר וטלי מילכברג. כיום הוא נמכר בהצלחה בכ-450 נקודות מכירה ברחבי העולם ובחנות האונליין. בארה״ב המותג נמכר בבתי כלבו יוקרתיים כמו בארניז, סאקס ונורדסטרום והוא אהוב במיוחד על סלבס דוגמת ביונסה, גוון סטפאני, הקרדשיאנס, סלמה בלייר, פרגי ועוד.

לאחר שנים בהן התבצעה המכירה לקהל בישראל בשואו רום nununu, החליטו אדלר ומילכברג לפתוח חנות דגל ראשונה בישראל ברחוב קרית שאול 28 בתל אביב. בחנות המעוצבת תוכלו למצוא את קולקציית קיץ 2018 ובקרוב גם את פריטי ה- B-side ששכנו עד לאחרונה בחנות העודפים של המותג.

*

מעצבים ישראלים ומותג התיקים קיפלינג למען עמותת רוח נשית

סופיה מצטנר לדנה הראל קיפלינג צילום אלכס ליפקין

מותג התיקים הבינלאומי קיפלינג חבר למעצבי אופנה ישראלים (ביניהם: לי גרבנאו, שרון טל, דנה הראל, קארן אוברזון, חגית טסה, רזיאלה גרשון ועוד רבים וטובים), שעיצבו תיק של המותג בהשראתם. המעצבים צולמו עם התיקים לצד פרזנטורית/דוגמנית שלבשה בגד תואם בעיצובם והצילומים והתיקים יוצגו בתערוכה שתתקיים במהלך חודש מאי בקניון TLV FASHION MALL.  ההכנסות ממכירת התיקים בחנות המותג בקניון יוקדשו לעמותת רוח נשית המסייעת לנשים נפגעות אלימות למצוא תעסוקה ולבסס עצמאות כלכלית כדי שיוכלו להיחלץ ממצבי עוני וסיכון.

*

ReDress תערוכת אופנה פתוחה לקהל בשנקר

עדן בן-עמי, דר יעקובזון וסיגל מנדלוביץ' לשנקר - תערוכת ReDress. צלם שי נייבורג

בימים אלו מתקיימת תערוכת אופנה של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר ובה מוצגות 18 מערכות לבוש פרי יצירתם של סטודנטים משנה ב' שעוצבו בבמסגרת פרוסמינריון בנושא תולדות הלבוש. הסטודנטים התבקשו לשחזר דגמים תקופתיים ממאות שונות מההיסטוריה של העולם המערבי. דרך שחזורים אלו, ניתן ללמוד את האבולוציה של הלבוש לאורך השנים ולהבין את המטען ההיסטורי העשיר כהשראה לעיצוב בן זמננו. כל מערכות הלבוש עוצבו באדום מתוך הרצון לחזק ויזואלית את הפרטים העיצוביים ואת הדגם כולו.

ReDress, גלריה לורבר, שנקר, בניין מיטשל, רח' ידע עם 8, רמת גן, התערוכה תציג את ה-4.5 (שעות פתיחה: א'-ה' בשעות 9:00-20:00 וביום ו' 9:00-13:00). הכניסה חינם/

*

מעצבים ישראלים השתתפו בשבוע האופנה בויאטנם

[youtube m80Terd7TtM nolink]

3 מעצבים ישראלים הוזמנו על ידי שגרירות ישראל בויאטנם לקחת חלק בשבוע האופנה שנערך החודש בהו צ'י מין סיטי בדרום המדינה. ב-2017 השגרירות הזמינה סטודנטים משנקר להשתתף והשנה השגריר בויאטנם וציוותו החליטו להזמין את המותגים הישראלים העצמאיים –  הילה יעקבי מהמותג HILI ARI, המעצבת דנה כהן ועידן לרוס, שנבחרו על ידי ויקטוריה כנר, בעלת חברת GEEKCHICTLV.

 

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק