שרון אילון היא הכוכבת החדשה בקמפיין של קרייזי ליין
לאחר שבקמפיין חורף 2016 צירפו לגוטמן את רונית יודקביץ ובקמפיין קיץ 2017 הצטלמה איתה הדוגמנית יושיבה ג'ונס, לקראת צילומי הקמפיין החדש לחורף 2017, בחרו בקרייזי ליין לצלם לצד הפרזנטורית הותיקה את אשת העסקים, שרון אילון. הצילומים מתוכננים לחודש הבא.
*
שלי סתת נבחרה לעמוד בראש המחלקה לצורפות ואפנה בבצלאל
סתת, המעצבת והבעלים של מותג CoupleOf (ביחד עם בעלה אילון), ובוגרת המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל נבחרה לעמוד בראש המחלקה החל משנת הלימודים הבאה לאחר פרישתה של תמרה יובל ג'ונס.
*
JanSoprt מותג תיקי הגב האמריקאי פותח 3 חנויות פופ-אפ בקניונים
ג'אנספורט ישראל בשיתוף רשת קרביץ משיק את הפופ-אפ קונספט לשנת 2017 בקניון רמת אביב, גראנד קניון חיפה ובקניון G בכפר סבא. הפופ-אפ השואב את השראתו מעולם אומנות הרחוב כולל קולקציות במהדורה מוגבלת וקולקציה ייחודית הכוללת 23 דגמים שעוצבה על ידי מעצבי דיסני. טווח מחירי התיקים: 499-199 שקל.
*
קבוצת מייקל קורס הודיעה על רכישת המותג ג'ימי צ'ו
מותג האופנה האמריקאי, הודיע כי הגיע להסכם לרכישת המותג ג'ימי צ'ו, מותג נעלי יוקרה ואביזרים. הרכישה מוערכת בסכום של 1.350 מיליארד דולר.
מנכ"ל ויו"ר מייקל קורס, ג'ון איידול, מסר כי המותג ג'ימי צ'ו ידוע ברחבי העולם בזכות נעלי היוקרה האופנתיות שלו, העיצוב חדשני ומלאכת עבודת היד הקפדנית. עוד הוסיף כי הם מאמינים שהמותג צפוי לצמיחה משמעותית בעתיד. סנדרה צ'וי שמלווה את המותג מיום הקמתו, תמשיך להוביל את צוותי העיצוב והקריאייטיב בחברה ופייר דניס ימשיך בתפקידו כמנכ"ל.
מייקל קורס עצמו, מסר כי הם מעריצים את הסגנון הזוהר של המותג והאמירה האופנתית שלו ומקבלים את ג'ימי צ'ו בברכה לקבוצת היוקרה שלהם.
*
התצוגה הבאה של ראלף לורן בשבוע האופנה ניו יורק, תתקיים במוסך
ראלף לורן הודיע כי תצוגת אביב 2018 שלו, תתקיים במוסך הביתי שלו. בתור מותג המזוהה עם נוחות אמריקאית והחלום האמריקאי, זה בהחלט מתאים שהקולקציה החדשה תיכנס לעולמו של לורן, הידוע במוסך עמוס הרכבים שלו.
בתצוגה זו גם תוצג לראשונה קולקציית התווית הסגולה של ראלף לורן לגברים, לצד קולקציית הנשים.
*
אחרי 2 עונות בלבד, שוב ממונה מנהל קריאטיבי חדש ללנוון
אוליבייה לפידוס מונה לאחרונה לתפקיד המנהל האומנותי של המותג, לאחר שבושרה ג'ראר שהחליפה בתפקיד את אלבר אלבז, עזבה לאחר 2 עונות בלבד. לפידוס הוא בנו של של המעצב טד לפידוס שהלך לעולמו בשנת 2008. בעבר היה המעצב הראשי של מחלקת הגברים בבלמיין, אבל מעבר לזה לא כיהן בתפקידים משמעותיים בעולם האופנה הצרפתי. הקולקציה הראשונה שלו ללנוון תוצג בשבוע האופנה בפריז בעוד כחודשיים.
באתר WWD מציינים כי לפידוס נבחר מחד בשל איכויות ההוט קוטור שלו ומאידךממתוך מטרה להפוך את בית האופנה הותיק לנגיש יותר לצעירות על ידי עיצוב קולקציות מודרניות ומתוחכמות שמתאימות ללבוש יומיומי לצד שמלות הערב בהן מתמחה המותג לאורך השנים.
*
אדוארד אנינפול מלהק טאלנטים לווג בריטניה
אדוארד אנינפול ייכנס באופן רשמי לתפקידו החדש כעורך הראשי של ווג בריטניה ב-1 באוגוסט ועל פי הדיווחים הוא מתכנן שורת מינויים של שמות מוכרים לתפקידים שונים במגזין, בין השמות שהוזכרו: קייט מוס, נעמי קמפבל, שרלוט טילבורי וטאלנטים בולטים נוספים בתעשיית האופנה בבריטניה, במטרה לעורר עניים מחודש במגזין שבשנה האחרונה ירד משמעותית בהיקף המכירות שלו.
בכירים בתעשיית האופנה הבריטית, תוהים האם מדובר רק בליהוק ליצירת באזז, או שאכן תהיה להם תרומה משמעותית של חומרים אדיטוריאליים איכותיים למגזין, ואת זה כמובן רק הזמן יכול לומר.
*
וידויו של מנהל ליהוק דוגמניות
בראיון אנונימי למגזין גלוסי, ציין מנהל ליהוק שעבד עם לקוחות גדולים ומפורסמים כמו בית לנוון וג'יי קרו, כי לדעתו חסר עדיין מגוון אתני על המסלול. על אף שמותגי העל מודעים לביקורת ורגישים יותר לנושא המגוון, על פי הדוחות מחודש האופנה האחרון רק 28% מהדוגמניות היו מה שנהוג לכנות were women of color. בחלק מהתצוגות לא היה להן ייצוג כלל.
המחסור בגיוון אתני במהלך חודש האופנה, לטענתו, נובע בחלקו מהעובדה שמעצבי על "אוגרים" דוגמניות, לפעמים ללא כל כוונה להזמין אותן לתצוגה, ואז מסרבים לשחרר אותן בזמן כדי שיוכלו לחפש תצוגות אחרות. לטענתו, הדוגמניות האלה בד"כ יהיו המעטות ממוצא אתני, אלה שנדיר לראות בד"כ בתצוגות עצמן, ובסופו של דבר מעצבים אחרים שבאמת רוצים לעבוד עם הדוגמניות האלה ולהעלות על המסלול מגוון אתני, לא יוכלו לעשות זאת.
אמזון משיקים ליין אקססוריז עצמאי – The Fix
אמזון אופנה ממשיכים להתרחב במגוון הפנימי שהם מציעים, עם השקת The Fix, ליין טרנדי של תיקים ונעליים.
מנהלת יחידת האופנה, קייט דימוק, מוסרת שהליין החדש הוא הדרך של אמזון לספק ללקוחות אפשרויות נוספות ומרווח לבחירה, ובעיקר להתחבר ללקוחות ולהציע להן מה שהן מחפשות. התיקים בליין של אמזון יימכרו בהחל מ-49$ והנעליים החל מ-69$.
***
הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק