חדשות אופנה: מותג אופנה חדש מבית H&M

תאגיד H&M מכריז על הקמת מותג אופנה חדש, אתר Adika פותח חנות פיזית ראשונה ועונות משיקה ליין בגדי ים עד מידה 52 – חדשות מעולם האופנה

H&M משיקים מותג חדש – בעוד COS מבית תאגיד H&M, עושה צעדים ראשונים בישראל עם פתיחת החנות הראשונה בקניון גינדי, בעולם הכריזו על הקמת מותג אופנה חדש שייצטרף לחברות הבת של H&M (ביניהן – Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki, Weekday&).

המותג שצפוי להיפתח במחצית השניה של השנה ייקרא Arket ויציע בגדים ואקססוריז לנשים, גברים וילדים, בטווח מחירים מעט גבוה יותר מזה של H&M. בחנויות של ארקט צפויים להימכר פריטי המותג לצד פריטים של מותגים שאינם חלק מקבוצת H&M. החנות הראשונה תפתח ברחוב ריג'נט בלונדון ואחריה צפויות להיפתח חנויות נוספות בערים מרכזיות באירופה ואתר סחר אירופאי.

hm-new-brand-arket-main-

*

ריהאנה תקבל אות הוקרה מטעם פרסונס – בית הספר הגבוה ללימודי אופנה ואמנות, יכבד את הזמרת באירוע השנתי והיוקרתי שלו, שייערך לקראת סוף חודש מאי. מבית הספר נמסר כי הם גאים להעניק את הכבוד הזה לריהאנה, בשל ההשראה שהיא מעניקה למיליונים באמצעות המוזיקה העצמתית שלה והסטייל המובהק. עוד נמסר כי ריהאנה תמכה בבית הספר כשלבשה עיצובים של בוגריו במספר אירועים וציינו לטובה את הפעילות הפילנתרופית הענפה שלה. ריהאנה מסרה בתגובה שהיא מתרגשת לדעת שבית ספר לאופנה כל כך יוקרתי כמו פרסונס מעניק לה את הכבוד הזה, והוסיפה שהיא כל הזמן מוצאת עיצובים מרגשים ויצירתיים בקרב בוגרי בית הספר כך שהיא מרגישה אליו קשר עמוק.

A

*

השקת קולקציית Conscious Exclusive של H&M – בשבוע שעבר הושקה בארוחת ערב חגיגית ומרובת מפורסמים בלוס אנג'לס קולקציית Conscious Exclusive העשויה כולה מחומרים מתחשבים בסביבה ביניהם פוליאסטר מיוחד המורכב מפסולת ממוחזרת שנאספה בחופים. את האירוע ארחו אן סופי יוהנסון, היועצת הקריאטיבית של H&M והדוגמנית והפילנתרופית נטליה ודיאנובה המובילה את הקמפיין.

הקולקציה שמיועדת רובה ככולה לאירועים וכוללת שמלות מיוחדות, פרינטים של פרחי אדמונית ומימוזה, ורקמות ידניות שנתפרו על ג'קטים,תושק בחנויות נבחרות של הרשת ב-160 מדינות בעולם, כמו גם בישראל בחנות עזריאלי ת"א ב-20 באפריל.

HM_CONSCIOUS_EXCLUSIVE303

*

שירה האס כבשה את השטיח האדום באל.איי בשמלה של המעצב דרור קונטנטו – השחקנית הגיעה לפרמיירת הסרט החדש שלה, The zoo keeper's wife, בשמלה שעוצבה לה במיוחד ע"י המעצב הצעיר שרק לאחרונה הציג בשבוע האופנה גינדי תל-אביב. זוהי לא הפעם הראשונה שקונטנטו מלביש נשים לשטיח האדום, שכן הוא אחראי לשמלה המדוברת שלבשה שרת התרבות והספורט, הגב' מירי רגב, בפסטיבל קאן.

Photo by Frazer Harrison/Getty Images

*

אתר האופנה Adika פותח חנות קבע – אתר השופינג המצליח, שחוגג 5 שנות פעילות, מגיח לעולם האמיתי ומשיק חנות קונספט קבועה בדיזינגוף סנטר. מנכ"ל עדיקה, דדי שוורצברג, מסר כי פתיחת החנות היתה מטרה כבר מהיווסדות המותג, וכעת כשהתמזגו עם חברת גולף, הרצון הופך למציאות והם מברכים על כך. הרעיון הייחודי של החנותנובע מאלמנט ההפתעה – כל כמה שבועות ישתנה הקונספט בחנות, ואיתו גם התוכן, הקולקציה, העיצוב והתצוגה. בחנות תוכלו למצוא פריטים מהקולקציות השונות, אופנה, טקסטיל, דקורציה ופריטי מטבח ואמבטיה מקטגוריית Living.

Adika החנות בסנטר צילום ערן סלם (3)

*

מותג האופנה פרופיל משיק חנות אונליין האתר מציע חווית משתמש מקיפה ופיצ'רים מתקדמים כגון תצוגה רחבה של הפריטים בכל דוגמא וצבע, אפשרות של וויש ליסט  אישי ורכישת אאוטפיט שלם מהקטלוג. הלקוחות יוכלו ליהנות משירות של שליח עד הבית, הנחות והטבות שונות.

לכבוד ההשקה תוכלו ליהנות מ15% הנחה על כל האתר ברכישה ב-300 שקל ומעלה.

PROFIL303

*

המעצבת לילך אלגרבלי משיקה קולקציה חדשה לילדות – הקולקציה נקראת Lilo&Zozo, בהשראת שמה ושם בתה זוהר, והגיעה מהצורך שלה לעצב בגדים לבתה.

הקולקציה כוללת מגוון שמלות, חולצות אלגנטיות, טישירטים וטוניקות בצבעוניות עדינה וקלאסית וזמינה לרכישה באתר, בחנות המעצבת ובבוטיקים ברחבי הארץ (טווח מחירים: 99-249 שקל,טווח מידות: גילאי 3-8)

LILO&ZOZO בעיצוב לילך אלגרבלי צילום גלעד בר שלו (69)

*

רשת האופנה ONOT משיקה ליין בגדי ים – לראשונה הרשת מציעה ליין בגדי ים במידות 42-52 בעיצובה של מעצבת המותג, טובית סגל-גרובר. בקולקציה בגד ים שלם נחטב וטנקיני המורכב משני חלקים, במבחר צבעים והדפסים. טווח מחירים: 299.90-279.90 שקל. להשיג בסניפי עונות ברחבי הארץ ובאתר www.onot.co.il

ONOT בגד ים אדום 299.90 צילום שי יחזקאל

***

 הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 

נירי שאול
מא לשניים, אישה לאחד, תואר ראשון במדע-המדינה וסוציולוגיה, עוסקת בסטיילינג, עיצוב והפקת צילומי אופנה