חדשות אופנה ויופי: הפרזנטוריות החדשות

אניה בוקשטיין, שלומית מלכה ונועה קירל קיבלו קמפיינים חדשים, לאה שנירר מצטלמת בפיג'מה עם התאומים ומותג איטלקי נחשב נוחת לראשונה בישראל

אניה בוקשטיין נבחרה לפרזנטורית הראשונה של PUPA בישראל

אניה בוקשטיין לפופה צילום דניאל זקונט

אניה בוקשטיין, שחקנית, מוזיקאית ואייקון סטייל, נבחרה לכהן כפרזנטורית הראשונה בישראל של מותג האיפור האיטלקי פופה מילאנו. בקמפיין הראשון שלה עם המותג, אניה צולמה כשהיא מנגנת על פסנתר כנף שחור ותוך כדי המוסיקה המשתנה, משתנה גם מראה האיפור והסטייל שלה בין ארבעת הטרנדים שיובילו את 2019 – מראה הרוק גלאם, פופ גלאם, קלאסיק וסקסי. סרטון הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה וברשתות החברתיות בשבועות הקרובים.

*

גל גדות תוביל את הקמפיין של רבלון שנה נוספת

גל גדות לרבלון צילום מריו סורנטי

מותג האיפור הבינלאומי REVLON הודיע כי גל גדות נבחרה להוביל את קמפיין המותג לשנה נוספת. גדות תכהן כפרזנטורית הראשית של המותג ותלווה אותו לאורך מסע הפרסום בערוצי האונליין והאוף ליין. לצידה ימשיכו לככב הכוכבות הגדולות שהתלוו אליה בקמפיין האחרון ובניהן אשלי גראהם, אדווה אבואה ואימאן חמאם.

*

שלומית מלכה קוטפת קמפיין בינלאומי

שלומית מלכה קמפיין נאוטיקה קיץ 2019 יחצ חול

רגע לפני חגיגות יום הולדתה ה-25 של הדוגמנית שלומית מלכה, היא חגגה על הסט של הקמפיין הבינלאומי של מותג האופנה נאוטיקה. מלכה נבחרה לככב במסע הפרסום של המותג לאביב-קיץ 2019 יחד עם 3 דוגמנים בינלאומיים. הארבעה הוטסו לאיי הבתולה במרכז אמריקה לסשן צילומים בחופים המרהיבים. הקמפיין יעלה גם בישראל בחודש מרץ, לקראת השקת קולקציית קיץ 2019 של נאוטיקה.

*

לאה שנירר והתאומים בקמפיין לדלתא

דלתא אקסלוסיב און ליין צילום דנה קרן

דלתא און ליין השיקו קולקציית family, שכוללת פיג'מות וואנזי וחלוקים שמתאימים לכל המשפחה, החל מתינוקות ועד מבוגרים ואפילו לחיות המחמד. מי שנבחרו לככב בקמפיין הקולקציה החדשה, הם לאה שנירר וילידה התאומים מיה ורפאל (12) שצולמו בביתם בהרצליה פיתוח.

ובגלל שהיא כל כך יפה, לא התאפקנו, קבלו עוד תמונה:

דלתא אקסלוסיב און ליין צילום דנה קרן

*

נועה קירל הפרזנטורית של "כיף"

כיף MILK נועה קירל, צילום מוטי פישביין

השבוע הושק הקמפיין הראשון של נועה קירל כפרזנטורית החדשה של  "כיף" לרגל השקת סדרת תחליבי רחצה בעיצוב מחודש. קירל נבחרה להיות הפנים של המותג לשנתיים הקרובות בשל היותה "כוכבת הנוער המובילה בישראל המשקפת את ערכי המותג" כך על פי מנהל השיווק של המותג יניב דוקר.

*

המתעמלת האולימפית נטע ריבקין הצטלמה לקמפיין של נעלי "לאפייט"

לאפייט. נטע ריבקין בהפקה מיוחדת. צילום ליה גלדמן  )

נטע ריבקין, המתעמלת האמנותית שייצגה את ישראל 3 פעמים במשחקים האולימפיים, נבחרה להוביל את הפקת האופנה של "לאפייט" לסוף השנה האזרחית. נטע הצטלמה בלב נווה צדק כשהיא לבושה בשמלות ערב מפוארות ונעליים תואמות תוך כדי ביצוע תרגילים המשלבים תנועות בלט, אקרובטיקה וגמישות.

*

חנות ראשונה למותג האיטלקי 'ברונלו קוצ'ינלי'  בישראל

ברונלו קוצ'ינלי- אביב 2019 צילום יחצ חול

ברונלו קוצ'ינלי, הוא מותג איטלקי משפחתי ויוקרתי הנושא את שמו של המייסד שרכש ב-1985 טירה מהמאה ה-14 בכפר איטלקי קטן בשם סולומאו שבחבל אומבריה. קוצ'ינלי שיפץ את הטירה והפך אותה למרכז העסקים של חברת בגדי הקשמיר שלו שלימים הפך למפעל אופנה שמעסיק את רוב תושבי הכפר, מתופרים פשוטים ועד מנהלי עסקים. המותג מציע פריטי אופנה קלאסיים ומאופקים ועם זאת יצרתיים ועדכניים, בבדים טבעיים ואיכותיים ורמת גימור גבוהה במיוחד.

החנות הראשונה של המותג בישראל נפתחה כ- shop in shop על ידי סילביה שוורצמן, מבעלי בוטיק היוקרה אניגמה שבכיכר המדינה (ה' באייר 32) והקולקציה הראשונה שמוצגת בה במלואה היא הקולקציה לאביב 2019 לנשים וגברים.

*

קולקציה ראשונה בעיצובה של יסמין נגרין למותג של אמה מיכל

Silver collection by Jasmin Negrin למותג מיכל נגרין צילום אלה אוזן

בתה של מיכל נגרין, יסמין, מעצבת לראשונה עבור מותג התכשיטים שייסדה אמה. הקולקציה הראשונה בעיצובה נקראת Silver Collection by Jasmin Negrin והיא מציעה תכשיטי כסף 925 בעבודת יד. "גדלתי בבית של אמנית יוצרת, שמחפשת תמיד את הדבר הבא וזכיתי להיות חלק בלתי נפרד מזה. לשתינו יש אהבה גדולה ליופי, עיצוב וסטייל, כל אחת בדרכה שלה" מספרת יסמין "באופן אישי, אני מאוד מתחברת גם לתכשיטים יותר מינימליסטיים עם נגיעות קטנות של צבע, קריסטלים מנצנצים וצבעי הכסף המטאליים. הקולקציה משלבת השראות מהחיים בעיר הגדולה, מחיי הלילה ומאורח החיים של הדור הצעיר יותר, ואיך שאני רגילה לחיות את החיים שלי. קולקציית התכשיטים נועזת, נוצצת, סקסית וצעירה, שמתאימה לאישה שחיה 24 שעות ביממה".

הקולקציה תימכר ב-3 חנויות נבחרות של המותג (דיזנגוף סנטר תל אביב, גרנד קניון חיפה ודיוטי פרי נתב"ג) בחנות האונליין www.michalnegrin.co.il בטווח מחירים של 119 – 1690 שקל.

*

מותג התכשיטים פדני משיק אתר מכירתי

ניבר מדר בקולקציית זהב של פדני צילום שי כהן-ארבל.

רשת התכשיטים  הישראלית PADANI משיק קולקציה חדשה בשם  padnai clouds בהשראת מראה העננים שתימכר לראשונה, לצד חנויות הרשת, גם באתר של פדני המספק משלוח לכל הארץ והעולם (טווח מחירים:  2,630 – 18,780 שקל).

*

שירות חדש של אתר קניות הנעליים STEP IN

האש פאפיס מחיר 339.90 שח צילום יחצ חול באתר STEP IN 1

אתר קניות הנעליים STEP IN המציע נעליים ותיקים של למעלה מ-40 מותגים, מעניק שירות חדש של מדידה לפני תשלום. במסגרת השירות ניתן להזמין ולקבל את הנעליים, למדוד, ולהחליט עד 72 שעות אחרי קבלת המוצרים על אילו פריטים משלמים. תהליך ההחזרה פשוט ומתבצע באמצעות לחיצה על לינק אשר נשלח ללקוח ב- SMS.

*

תערוכת איורי אופנה במסגרת העונה הישראלית

תערוכת איורי אופנה של מימי זיו. צילום יחצ

MYARTJOURNAL#, תערוכת איורי אופנה של המאיירת מימי זיו, מרצה המלווה דורות של מעצבי אופנה בוגרי ויצ"ו צרפת ושנקר. בתערוכה שאוצרת לאה פרץ, ראש המחלקה לאופנה בנשקר, יוצגו עבודותיה של זיו מהשנה האחרונה שכולן נוגעות באופנה ומאופיינות בפרץ יצירתיות וצבעוניות רבה אחרי עשור שבו ציירה בעיקר את כאב האובדן והשכול. התערוכה תוצג בגלריית המשכן "בית מאירוב", רח' הרצפלד 31, חולון. 12.1.19 עד  9.3.2019 (שעות פתיחה: ג', ד', ה' 17:00 – 20:00; ו' ושבת 10:00-13:00) הכניסה לגלריות העירוניות בחולון ללא תשלום.

*

 נציבות הסחר האיטלקית ואיגוד יצרני ההנעלה האיטלקית קיימו בישראל אירוע חגיגי לקידום תערוכת MICAM

אירוע הקידום לתערוכת הנעליים MICAM התקיים במלון Lighthouse וזימן אליו את מיטב היבואנים המקומיים בתחום ההנעלה שנפגשו עם נציגים בכירים של התערוכה העולמית לצד נציגי איגוד יצרני ההנעלה האיטלקית ASSOCALZATURIFICI ובכירים מחברת הטרנדים הבינ"ל WGSN, במטרה לחברם לתערוכה העולמית שתתקיים בפברואר 2019 ולהציג את תחזיות האופנה בענף ההנעלה לקולקציית סתיו/חורף 2020.

מסימיליאנו גווידו, ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל מסר כי "המספר הגדול של יבואנים ישראלים אשר מבקרים מדי שנה בתערוכת MICAM באיטליה רק חיזק את ההחלטה של מארגני התערוכה ושל איגוד יצרני ההנעלה האיטלקית לבחור בישראל כאחד היעדים הנבחרים לעריכת אירוע שכזה. השוק הישראלי הוא מתוחכם ובשל, עם מגוון מותגים מקומיים ומבחר גדול של מותגים בינלאומיים מובילים, שמציג הזדמנויות עסקיות גם לחברות הנעלה איטלקיות ייחודיות שרוצות להיכנס לישראל וגם לחברות יצרניות ישראליות המעוניינות להיכנס לשוק האיטלקי בפרט ולשוק העולמי בכלל".

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק