חדשות אופנה ויופי: המקצוע החדש של שירלי בוגנים

שירלי בוגנים מצטלמת לקמפיין ומספרת על הקריירה החדשה שהיא מפתחת ופרסומת של נייקי מעוררת מחלוקת במדינות ערביות – חדשות אופנה ויופי מהארץ והעולם

בישראל

שירלי בוגנים מצטלמת לקמפיין וחושפת קריירה חדשה  – בשבוע שעבר הצטלמה הדוגמנית שירלי בוגנים (43) לקמפיין הקיץ של רשת האופנה DISCREET שהיא מכהנת כפרזנטורית שלה זו העונה הרביעית.

על הסט סיפרה שירלי על הקריירה החדשה שהיא מפתחת לצד הדוגמנות: "אני אוהבת להמציא את עצמי מחדש כל הזמן. יש המון תחומים שמעניינים אותי. בעיקר כל מה שקשור לאסתטיקה ועיצוב. לפני מספר חודשים סיימתי את הלימודים בתחום עיצוב הפנים וחברתי לשותף וביחד יש לנו משרד לעיצוב ואנחנו עובדים על כמה פרוייקטים בימים אלה". אחת העבודות הראשונות שלה בתחום, כך נמסר, תהיה בעיצוב סניף הדגל של דיסקרט בקניון איילון.

צילום דימה קרמינסקי

*

מותג הלבשה תחתונה חדש בישראל – DORINA – המותג הגרמני DORINA משיק את המותג מחדש בכל העולם ועושה עלייה לישראל. דורינה היה בבעלות טריומף מ-1968 ולאחרונה נרכש על ידי Hop Lun Limited, יצרנית הלבשה תחתונה מבוססת מהונג-קונג, במטרה להציע לקהל לקוחותיה קולקציה רחבה של דגמים לכל מטרה ומידה, בטווחי מחירים נגישים.

בארץ המותג יימכר ברשת "את" וחנויות הלבשה תחתונה נבחרות בטווח מחירים של 99.90-239.90 לחזיות ו-59.90-79.90 לתחתונים.

DORINA27217

*

מעצצבת שמלות הכלה והערב – לי גרבנאו, השיקה מותג תכשיטי יוקרה בעיצובה – גרבנאו שמזוהה עם כתב יד ייחודי ועבודות יד עשירות, נחשפה במהלך עבודתה מול הלקוחות לחיפוש אחר הפריט הייחודי שישלים את המראה וייתן טאץ' נוסף. כדי לתת מענה לאותו צורך הקימה מותג תכשיטי יוקרה המציע קולקציה של 50 פריטים, ביניהם: עגילים מטפסים, טבעות, צמידי טניס, שרשראות ועוד, מזהב לבן, צהוב וורוד, 14K, 18K ויהלומים באיכות ודרגת ניקיון VS. טווח המחירים: החל מ-2,000 שקל לטבעת.

Lee Petra Grebenau Fine Jewelry צילום דביר כחלון (3)

*

פסים, נקודות ולפעמים משבצות / שנות ה-60 באופנה הישראלית – בשבוע הבא תפתח תערוכה חדשה לכבוד פורים, שתציג פריטים נבחרים מאוסף בגדי שנות ה-60 הנדיר של גיל פנטו, אספן נוסטלגיה. בתערוכה יוצגו בגדי שנות ה-60, כרזות אופנה ומשקפיים ממוזיאון אופטיקנה למשקפיים.

התערוכה תתקיים במרכז נווה שכטר, שלוש 42 נוה צדק תל-אביב, והיא תיפתח ביום חמישי, 2.3, בשעה 20:00 ותימשך עד ה- 24.3. (פתוח לקהל הרחב ללא תשלום, בימי ראשון-חמישי 17:00-19:00, שישי 10:00-13:00).

פסים נקודות ולפעמים גם משבצות

*

MAC מאפרים אתכם לפורים – צוות מאפרי המותג מציעים לכם חוויה פורימית מיוחדת – בואו להגשים את פנטזיית פורים שלכם. במהלך החודש יעניקו מאפרי MAC בחנויות המותג, איפור פורימי תיאטרלי ויצירתי, בהתאם לרעיון התחפושת שלכם.

עלות איפור מקצועי של 60 דקות הינה 300 שקל אשר מוחזרים במלואם לרכישת מוצרים ממגוון מוצרי החנות בעת הפגישה. יש לתאם הגעה מראש.

איפור מאק לפורים צילום זהר שטרית (2)

*

בעולם

דיזל פורצת מחסומים בקמפיין חדש בבימויו של הצלם והאמן דיויד לה שאפל – "מאז ומתמיד דיזל גאים לחצות גבולות ולעורר סוגיות חברתיות" אומר מייסד דיזל רנצו רוסו "אנחנו בדיזל מאמינים גדולים במסרים חיוביים נגד שנאה ובעד שוויון, החופש לאהוב ולהיות מי שאתה".

הסלוגן MAKE LOVE NOT WALLS נבחר עם המחשבה להפיץ חיוביות ואהבה תוך התעלמות מהחומות המגדריים המקיפים את כולנו מידי יום. הקמפיין נוצר באווירת המחזמר שיער בגרסה עכשווית ואמנותית ומובילים אותו אנשים אשר פורצים בדרכם את המוסכמות החברתיות מעולמות תוכן שונים ומגוונים – טרנסג'נדר וטרנסג'נדרית, אמן איפור שהוא גם מלכת דראג, אמנית דו מינית, רקדן בלט ועוד.

זו לא הפעם הראשונה שרנצו רוסו מייסד דיזל עובד עם האמן דיויד לה שאפל ביצירת קמפיינים בעלי אמירה חזקה. לפני 22 שיתפו השניים פעולה בקמפיין נועז לזמנו שבו נראו שני מלחים מתנשקים כהומאז' לשובם של החובלים והחיילים ממלחמת יפן בטוויסטט מגדרי שהיכה אז גלים.

Diesel_Campaign_SS17_ (צילום דיויד לה שאפל) (3)

*

ג'ורג'יו ארמאני מאחד קולקציות – במסגרת שינויים ארגוניים, יגבש המעצב את הקולקציות השונות שלו תחת 3 תוויות: ג'ורג'יו ארמאני, אמפוריו ארמאני ו- A/X ארמאני אקסצ'יינג'. מותגי המשנה ארמאני קולקציונה וארמאני ג'ינס כבר לא יתפקדו כמותגים עצמאיים ויתערבבו בתוך שלוש התוויות הנ"ל. השינוי ייצא לפועל בקולקציות אביב-קיץ 2018. "היה כבר יותר מדי בלבול עם כל כך הרבה קולקציות" אמר המעצב, "זמנים משתנים ואנחנו צריכים להתפתח".

Alternative Views - Milan Fashion Week Fall/Winter 2017/18

*

ג'ראד לטו מתחבר לאלסנדרו מיקלה ובית גוצ'י – השחקן והפנים של מותג Gucci Guilty רמז לאחרונה ששיתוף פעולה ביניהם בהחלט אפשרי וייתכן ויקרה ממש בעתיד  הלא-רחוק. השחקן סיפר שיש לו פרויקט סודי שכרגע נמצא בשלב השיחות עם אלסנדרו מיקלה, והוסיף שעבורו זה יהיה מדהים אם יוכל לעבוד איתו בצורה כזאת.

The Fashion Awards 2016 - Red Carpet Arrivals

*

פרסומת של נייקי מעוררת מחלוקת במדינות ערביות – פרסומת אונליין של המותג, שמציגה נשים ערביות (חלקן לובשות חיג'אב) העוסקות בפעילויות ספורט שונות כולל  איגרוף, ריצה, כדורגל ועוד, גררה תגובות חלוקות בקרב הציבור בשאלה האם זהו מסר מעצים או הצגה של רעיון שאינו מתיישב עם המציאות.

נשים ערביות שמתאמנות לעיני הציבור הן מראה נדיר ומועדוני כושר לנשים בלבד כמעט ולא קיימים, ואם כן, הם מצויידים פחות ובדרך כלל עולים יותר כך שאינם רלוונטיים כמעט בכלל. בערב הסעודית אסור ללמד חינוך גופני בכל בתי הספר לבנות, ומועדוני כושר לנשים אינם חוקיים.

מנהל הפרסום בדובאי אמר בתגובה כי "אנו צריכים להתחיל להזיז את השיח מעבר לזה שהאישה הערביה היא מושא דיכוי והפרדה, ויותר לכיוון זה שהיא מאפשרת, הישגית וביצועיסטית".

[youtube wK0UYbs-er4 nolink]

.*

H&M מודיעה על שיתוף פעולה עם כוכבת הפופ השוודית, זארה לארסון – הרשת מאחדת כוחות עם המוזיקאית בת ה-19 לקולקציית קפסולה בלעדית, שתעוצב ע"י  לארסון, ביחד עם צוות מעצבי המותג. בנוסף, הרשת תקדם את האלבום הקרוב של המוזיקאית בחנויות עוד לפני הפצתו הרשמית.

הקולקציה תכלול לבוש בסגנון סטריט, בשילוב מראה מעט זוהר יותר ותהיה זמינה בחנויות נבחרות החל מאמצע מאי.

(Photo by Michael Campanella/Getty Images)

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 

נירי שאול
מא לשניים, אישה לאחד, תואר ראשון במדע-המדינה וסוציולוגיה, עוסקת בסטיילינג, עיצוב והפקת צילומי אופנה