חדשות אופנה ויופי

דודו בר אור תציג את קולציית החורף באירוע הפתיחה של ביוטי סיטי 2017, ניבר מדר נבחרה להוביל קמפיין של מיסוני והביוטרית אשלי וקסמן היא ה- It Girl הישראלית של מייבלין ניו-יורק – חדשות קצרות מעולם האופנה והיופי

דודו בר אור תפתח את אירועי הביוטי סיטי 2017 

דורית בר אור צילום גיא כושי ויריב פיין  (Custom)

לאחר היעדרות מפתיעה מלו"ז שבוע האופנה האחרון בתל אביב, המעצבת הישראלית דודו בר אור תפתח את אירועי הביוטי סיטי של סופר-פארם ותציג את קולקצית חורף 2017. התצוגה ביום הפתיחה תהיה למוזמנים בלבד אבל הקולקציה תוצג לקהל הרחב בכל אחד מארבעת ימי הביוטי סיטי שייערך בין התאריכים ה-4 ל-7 ביולי.

ביוטי סיטי, אירוע היופי הגדול שעורך הסופר-פארם כבר אחת עשרה שנה, הוסיף לתכניו בשנים האחרונות גם אירועי אופנה עם דגש על אופנה ישראלית. בשנה שעברה היו אלה אלון לבנה, שי שלום, שני צימרמן והמעצב אלי טהרי, שהציגו על מסלול הביוטי סיטי את הקולקציות שלהם וגם השנה צפויות להיערך מספר תצוגות מסקרנות.

גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר פארם מסרה: "בביוטי סיטי אנחנו מזמינים את הנשים הישראליות לחגוג את כל מה שיפה בלהיות אישה ושמחים לאפשר להן ליהנות מתצוגות אופנה ברמה בינלאומית, שלא ניתן לראות בשום מקום, לצד הרצאות, סדנאות וכמובן חווית קנייה ייחודית של מוצרי קוסמטיקה ויופי. אין ספק ששיתוף פעולה עם דורית בר אור הוא קפיצת מדרגה מרגשת".

*

הדוגמנית הישראלית ניבר מדר תוביל קמפיין של מותג העל מיסוני

ניבר מדר הפרזנטורית של רנואר קיבלה את קמפיין בגדי הים והחוף של מיסוני בא...

ניבר מדר שמכהנת בארץ כפרזנטורית של רנואר, נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים והחוף לקיץ 2018 של מותג האופנה האיטלקי Missoni. הצילומים לקמפיין נערכו ביום חמישי האחרון בעיר קטנה ליד מילאנו שבאיטליה על שפת הבריכה שם החליפה כ- 30 דגמים מהקולקציה החדשה.

*

אשלי וקסמן בקשי נבחרה להיות ה- It Girl הישראלית של מייבלין ניו-יורק

אשלי וקסמן ואלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל. צילום: יחצ

לאחר שהכתיר It Girls כמו ג'יג'י חדיד, ג'ורדאן דאן ואמילי דידונטו, בחר לראשונה מותג האיפור הבינלאומי It Girl ישראלית: אשלי וקסמן בקשי.

במסגרת שיתוף הפעולה, אשלי תוכל להרכיב מראות איפור בהתאמה לקהל הישראלי, כראות עיניה, וכמובן להמליץ על מוצרים אהובים עליה. החומרים יפורסמו בערוץ היוטיוב שלה וכן בערוץ הרשמי של מייבלין ניו יורק בישראל.

מהנהלת השיווק של המותג בישראל נמסר כי ההתאמה היא מושלמת וכי אשלי היא "בחורה שכולנו רוצים להיות כמותה". ועוד הוסיפו שהיא "המציאה את עצמה מחדש והתחילה נישה של איפור ישראלי ביוטיוב, אשר גדלה למימדים עצומים".

*

קבוצת אירני קיבלה את הזיכיון הבלעדי על רשת בגדי הילדים ROOKIE 

ROOKIE275

ROOKIE מקבוצת HADDAD BRANDS האמריקאית, פתחה סניף ראשון בישראל בקניון גינדי תל אביב. הרשת מתמחה במותגים אמריקאים דוגמת Levis, Converse, Jorden, Nike ועוד לתינוקות, פעוטות וילדים בגילאי ניו בורן עד 14 ובדגש על ביגוד, אביזרים והנעלה.

הקולקציה בחנות שמשתרעת על פני 120 מ"ר, תתעדכן כל רבעון בהתאם לחידושים בעולם האופנה. בהמשך צפויות להיפתח 10 חנויות ROOKIE נוספות ברחבי הארץ.

טווח מחירים: נעליים : 149-599 שקל, ביגוד: 69-349 שקל. הבעלים מבטיחים שהמחירים זהים למחירים בארה"ב

 *

FIX בשיתוף פעולה ראשון עם מותג האופנה SACARA 

שתפ fixfixfixfix.co.il ומותג סקארה (10)

במסגרת שיתוף הפעולה בין שני המותגים, יימכרו בשלב הראשון מוצרי סקארה באתר האונליין של חברת FIX, ובשלב השני תעוצב קולקציית קפסולה ייחודית במהדורה מוגבלת.

סמנכ"לית השיווק של FIX, מור פסו, ציינה כי השת"פ עם חברת ביוטי כמו סקארה הוא ראשון מסוגו באתרי המסחר באינטרנט בתחום האופנה בארץ וכי הפלטפורמה תעזור להם לייצר את החוויה המלאה וליצור עבור הלקוחות שלהם one stop shop – מקום אחד שבו יאוגדו כל המוצרים שהיא צריכה ורוצה.

*

אתר Guilty משיק סדרת סרטוני הדרכה GET THE LOOK

GUILTY   GET THE LOOK

לקראת עונת הפרום, יעלו באתר סרטוני הדרכת איפור לנשף ולמסיבות הסיום, עם כוכבות יוטיוב צעירות בגילאי 15-20 שאינן דוגמניות מקצועיות, במטרה לשמור על האותנטיות של הלוקים ככאלה שכל אחת יכולה להשיג בבית בכוחות עצמה.

את הסרטון הראשון מובילה היוטיוברית FASHIONIKI שמציגה לוק מפוסל ובכל שבוע יעלו באתר סרטונים בנושאים משתנים כגון: איפור לנשף סיום תיכון, איפור לעונת האירועים, הגנה על השיער בקיץ, צביעת שיער ביתית, עיצוב ציפורניים ועוד שילוו בהטבות "ביוטי באנדל", במסגרתן תוכלנה לקוחות האתר לרכוש סטים של מוצרים ייעודיים במחיר מבצע מיוחד.

*

אליז ג'וליארד משיקה דוכני משקפי שמש וראיה בקניונים

ELISE275

אליז ג'וליארד, הבעלים והקניינית של חנות הקונספט Numero13 משיקה בימים אלו את Eye Booth, קונספט חדשני אותו ייבאה מאירופה, של דוכני משקפי שמש וראיה בעיצוב ייחודי, איכות גבוה ומחירים אטרקטיביים.

בין המותגים שנמכרים בדוכן הראשון שנפתח בקניון רמת אביב תמצאו את MIZE, MR BOHO ,READ LOOP, HAMASHKIFA ועוד. עד סוף שנת 2018 צפויים להיפתח 5 סניפים נוספים בקניונים.

טווח מחירים: 195-975 שקל, לרגל ההשקה תינתן הנחה של 100-150 שקל על כל הדגמים.

 *

מותג התכשיטים Meira T עושה עלייה לישראל

Meira T275

המותג שהוקם בשנות ה-90 על ידי הישראלית לשעבר מאירה טוגנהאפט, מגיע לישראל ופותח חנות ראשונה בקניון האופנה גינדי תל-אביב. בין קהל הלקוחות של המותג ניתן למצוא זמרות ושחקניות כמו ג'ניפר לורנס, אמה סטון, גוון סטפני, דקוטה ג'ונסון, קירסטן סטיוארט ועוד.

התכשיטים משקפים את אהבתה של מאירה לאופנה והתשוקה שלה לנסיעות בעולם. טווח המחירים לתכשיטי המותג בישראל – החל מ- 1,000 שקל לטבעת ועד ל- 5,190 לשרשרת וזוג עגילים משובץ יהלומים.

*

הארפרס באזאר מפרגן למעצבת הישראלית מהמגזר החרדי חנה מרילוס 

חנה מרילוס כתבה על מעצבי שמלות כלה בהארפרס באזר

המגזין הזכיר את המעצבת בכתבה מיוחדת שערך, ובו פירט 35 מעצבי שמלות כלה שלא שמעתם עליהם והגיע הזמן שתשמעו.

בהתייחסות אליה הזכירו את החתונה המלכותית של הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, שלבשה שמלת כלה מבית אלכסנדר מקווין בעיצובה של שרה ברטון, והראתה שאפשר להתחתן גם בשמלה ממלכתית וצנועה.

חנה, בת 28, חיה בארץ מגיל 12, ומלבישה כיום את מיטב המשפחות המכובדות במגזר החרדי, כולל לקוחות מכל רחבי העולם.

*

בית האופנה "קלואה" מכריז על פנים חדשות לניחוח האייקוני שלו

OFFICIAL PORTRAIT היילי בנט

באירוע מיוחד שהתקיים בפריס לרגל חגיגות העשור להשקת הניחוח האייקוני של קלואה, הכריז בית האופנה הצרפתי כי השחקנית האמריקאית היילי בנט, תוביל את הקמפיין החדש לבושם. בנט התפרסמה כששיחקה בקומדיה "מילים ולחן" לצדו של יו גראנט ומאז כיכבה במספר שוברי קופות הוליוודיים.

לדברי היילי בנט: "אני מעריצה של קלואה במשך שנים, כך שמבחינתי זה כבוד ופריבילגיה עצומה להיבחר להוביל את הקמפיין הזה. קלואה מקדשים ערכים של נשיות וחופש ואני גאה לעמוד בראש מותג שחוגג ומכבד נשים חזקות"

הבושם החדש לציון חגיגות העשור לניחוח האייקוני של קלואה יושק בישראל באוקטובר 2017.

*

קארה דלווין וג'רמי סקוט משתפים פעולה עם מותג השלגונים מגנום

MOSCHINO275

דוגמנית העל והמנהל הקריאייטיבי של בית מוסקינו השיקו בפסטיבל קאן שיתוף פעולה עם מותג שלגוני הפרימיום, במסגרתו עיצב סקוט קולקציית קפסולה של תיקים שמטרתם לפי סקוט ודלווין "לעודד אנשים לשחרר את הצד החייתי שבהם, להעז ולקחת סיכון".

דלווין הוסיפה כי היא מאמינה בגישה של 'תהיו מה שאתם רוצים, אפילו אם זה נראה לאחרים זר או פראי' והיא מקווה שהפרויקט יעורר באנשים השראה ללכת עם האישיות חסרת הפחד שלהם.

קולקציית הקפסולה כוללת תיקים ב-7 צבעים, המאויירים בקריקטורות של חיות בסגנון הנועז המאפיין את סקוט ומחירם 278 יורו.

 *

ואניטי פייר מקדיש מהדורה מיוחדת למלחמת הכוכבים

star-wars-cover-2017-VF-04

במסגרת יום השנה הארבעים למלחמת הכוכבים, חשף המגזין תמונות שער מיוחדות בהשתתפות צוות השחקנים של הסרט האחרון, כולל השחקנית המנוחה קארי פישר. התמונות כולן צולמו ע"י הצלמת אנני ליבוביץ, והמהדורה תצא לאור בניו יורק ולוס אנג'לס בסוף החודש ולאחר מכן בכל העולם ב-6 ליוני.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק

נירי שאול
מא לשניים, אישה לאחד, תואר ראשון במדע-המדינה וסוציולוגיה, עוסקת בסטיילינג, עיצוב והפקת צילומי אופנה