שרה ג'סיקה פרקר משיקה קולקציית תיקים חדשה – השחקנית והמעצבת בעלת המותג SJP, השיקה ליין חדש של תיקים שנקרא The Seven Essentials המיועד למכירה בבלומינגדיילס ובאתר אמאזון אופנה' בטווח מחירים של 395-695 דולר.
המותג שעיקרו נעליים, חוגג שלוש שנים וכבר הציג תיקים בשנת 2014, אך הפעם הקונספט שונה והייצור מתבצע בארה"ב. הליין כולל שני תיקים בסגנון רצועת כתף, תיק קניות, תיק בסגנון הובו, קלאץ', קלאץ' אוברסייז, ותיק גב. כל אחד מהשבעה הנ"ל מגיע בחמישה צבעים אופציונאליים: ורוד, שחור, אפור, אדום וחום ערמון.
*
ויקטוריה בקהאם משיקה קולקציית קפסולה בשיתוף פעולה עם טרגט – ב-9 באפריל תושק הקולקציה שתכלול למעלה מ-200 פריטים לנשים (כולל פלאס סייז!), ילדים ותינוקות, בטווח מחירים של 6-70$. הקולקציה תוצע למכירה בכל סניפי טרגט בארה"ב ובאתר האונליין. שיתופי פעולה של מעצבי על ומותגי אופנה מסחריים גדולים הפכו לדבר שבשגרה, אבל זו הפעם הראשונה שבקהאם לוקחת חלק בשיתוף פעולה כזה. זו גם הפעם הראשונה שבקהאם מרחיבה את טווח המידות לנשים ומעצבת לילדים. יש למה לחכות.
*
קלייר וייט קלר היא המעצבת החדשה בבית ג'יבנשי – לפני מספר שבועות, הציגה המעצבת את הקולקציה האחרונה שלה לבית האופנה הצרפתי קלואה, לאחר שש שנים בהן הובילה את המותג היוקרתי ובנתה סימן היכר נשי, בוהמייני וקליל המזוהה איתה.
קלר תיכנס לתפקידה הרשמי בבית ג'יבנשי בתחילת חודש מאי הקרוב ותציג את קולקציית הביכורים שלה בשבוע האופנה של פריז באוקטובר. בתגובה למינויה אמרה קלר כי היא אסירת תודה על ההזדמנות להיות חלק מההיסטוריה של בית האופנה האגדי ושהיא מצפה להתחיל לעבוד עם הצוותים על כתיבת פרק חדש בסיפור היפה הזה. קלר תיכנס לנעליו של ריקרדו טישי, שעמד בראש בית האופנה ג'יבנשי ב-12 השנים האחרונות. מעניין יהיה לראות לאן היא תוביל את החברה.
*
קרלה וולש – הסטייליסטית החזקה בהוליווד – מגזין ההוליווד רפורטר פרסם דירוג של 25 הסטייליסטים/ות החזקים ביותר של הידוענים בהוליווד. בראש הרשימה נמצאת קרלה וולש, שעובדת בין השאר עם קרלי קלוס, שרה פולסון, ג'סטין ביבר, לורד ועוד. בייחוד בולטת עבודתה עם השחקנית רות נגה, שעד לפני שנה היתה די אלמונית והיום היא מובילה אופנתית בזכות החיבור לוולש והופעותיה המוצלחות בשטיחים האדומים.
*
שגרירה בינלאומית חדשה למותג האיפור לוריאל פריז – דוגמנית העל מריה בורג'ס נבחרה להיות השגרירה החדשה של המותג. בורג'ס, ילידת אנגולה, שסיפור חייה מהווה מקור השראה, התגלתה בשנת 2010 בתחרות של סוכנות "עלית אנגולה" והיא ידועה בשל היותה תומכת נלהבת בשונות ובעלת נוכחות מלאת שמחה על מסלולי התצוגות המובילים בעולם.
*
שיר אלמליח ומאור בוזגלו יעצבו קולקציית קפסולה למותג לי קופר – השניים, שנבחרו לאחרונה להיות הפרזנטורים של המותג ויובילו את קמפיין אביב קיץ 2017, בעבור 100,000 שקל לכל אחד מהם, התבשרו כי הם עומדים לעצב קולקציית ג'ינסים במהדורה מוגבלת ויתחילו בקרוב לעבוד על הגזרות החדשות.
*
אמן האיפור הבינלאומי של המותג איב סאן לורן מגיע לישראל – פרד לטייר, המאפר הבינלאומי של המותג היוקרתי, מוביל כבר 23 שנה את מראות האיפור של המותג ומהווה השראה למאפרים רבים ברחבי העולם. תחת ידיו עברו ידוענים רבים.
לטייר יגיע לישראל לשלושה ימים החל מה-20/3 ויהיה שותף לפעילות המותג בארץ, כולל אירוע השקה בפני מאפרים מובילים בישראל ואנשי אופנה, וכן פעילות במתחם השפתיים שיוקם בקניון עופר הגדול בפ"ת ובגרנד קניון באר שבע, ויהיה פתוח לקהל הרחב.
*
שחקן חדש נכנס לענף בגדי הילדים בישראל – קבוצת MANIA GROUP מרחיבה את פעילותה לתחום בגדי הילדים ופותחת רשת חנויות חדשה בשם NOIZZ – רשת אופנה לבנים בגילאי 3-13.
החנויות המעוצבות כוללות מסכי טאץ' ענקיים עם מבחר משחקים להנאת הילדים. הקולקציה מציעה טוטאל לוק לילד "הבועט" הכולל חולצות, טישרטים, ג'ינסים, מכנסיים, ז'קטים, נעליים ואקססוריז בסגנון הנע על קו התפר שבין הטרנד הפאנק-רוקיסטי ועולם הראפ עם שימוש בולט בגזרות מעולם הספורט, לצד שילוב הטרנד הצבאי של המדים והקרגו ובטווח מחירים של 49.90-229.90 שקל.
סניפי NOIZZ: דימונה – פרץ סנטר, אשקלון – קניון גירון, ב"ש – גרנד קניון, אשדוד – קניון ביג פשיין, רחובות – קניון עופר, ראשל"צ – קניון הזהב, בת-ים – קניון בת ים, מעלה אדומים – קניון עופר, טבריה – קניון ביג פאשיין, קרית ביאליק – קניון הקריון.
*
תערוכה של בוגרי בצלאל בקניון רמת אביב – "אופנה כאומנות" – תערוכת אומנות שנועדה לקדם ולתמוך באומנים צעירים בוגרי האקדמיה לאומנות ועיצוב "בצלאל", תציג מבחר רחב של עבודות של בוגרים ממחלקות שונות של האקדמיה שמבטאות את האופן בו הם רואים את המילה "אופנה".
התערוכה תתקיים בין התאריכים 20/3/17-2/4/17 ותוצג לקהל הרחב ברחבה המרכזית בקומת הכניסה בקניון רמת אביב.
***