חדשות אופנה: הקמפיין החדש של קלאודיה שיפר

בגיל 48 קלאודיה שיפר מצטלמת לקמפיין אופנה, פקטורי54 מגייסים פרזנטורית חדשה ולוריאל פריז משיקים קמפיין עם נשים "לא שגרתיות"

קלאודיה שיפר מככבת בקמפיין החדש של ba&sh

BASH CAMPAIGN קלאודיה שיפר יחצ

המותג הפריזאי ba&sh ליהק את דוגמנית העל מהניינטיז, קלאודיה שיפר (48), לקמפיין האביב החדש. ברברה ושרון מייסדות המותג, שמשמן נגזר השם ba&sh, מאמינות ששיפר היא האישה האולטימטיבית לייצג את המותג שלהן כמי שיש בה יופי וכריזמה וגם מתחזקת קריירה מצליחה. "רצינו באישה אייקונית יותר מאשר בכוכבת" הסבירו השתיים את הליהוק "אישה המייצגת על זמניות בעולם המודרני, ובאופן טבעי חשבנו על קלאודיה". את פריטי המותג שמתאפיין בסגנון בוהו שיק נשי, עדין ורך, ניתן להשיג בחנות ba&sh ברחוב שבזי, נווה צדק, תל-אביב.

*

פפה גינס לונדון הודיעה על דואה ליפה כפרזנטורית העולמית של המותג

דואה ליפה שגרירת מותג הדנים פפה גינס לונדון קרדיט צילום דיוויד סימס

דואה ליפה, אחת הזמרות המצליחות בעולם היום ואייקון אופנה, תככב בקמפיין אביב-קיץ 19 של מותג הדנים הבריטי 'פפה ג'ינס'. הקמפיין צולם בשחור לבן על ידי הצלם דיויד סימס ובמסגרתו לובש ליפה מגוון רחב של פריטי דנים במטרה להעביר את עוצמת היופי הטבעי. בישראל ניתן להשיג את פריטי המותג בחנות הדגל ברחוב המכתש 6 חולון וברשת חנויות NYOU.

*

הקולקציה של ג'יג'י חדיד לריבוק הגיעה לישראל

ג'יג'י חדיד לריבוק צילום יחצ

Reebok השיקה בעולם ובישראל את קולקציית הקפסולה בעיצובה של דוגמנית העל ג'יג'י חדיד שמכהנת גם כאחת מהפרזנטריות הראשיות של המותג, לצידן של גל גדות וזמרת הראפ Cardi B. חדיד עיצבה קולקציה המורכבת ממגוון מכנסי ספורט וטייטסים, חולצות קצרות וארוכות, עליוניות ונעלי ספורט, כולם בדגש על צבעי שחור, לבן, אדום וכתום – השילוב הפופולרי של שנות ה-90 ממנה נבנתה המורשת של REEBOK.

*

נטע אלחמיסטר נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ של טוונטיפורסבן

נטע אלחמיסטר צילום צילום ויקטור רוברטוף

רשת האופנה טוונטיפורסבן צירפה לשורותיה את הדוגמנית ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר שתצטלם לקמפיין אביב/קיץ 2019 בקייפטואון, דרום אפריקה. לאלחמיסטר שבבעולתה מותג בגדי ים מצליח (bananhot) יש כ-1.4 מיליון עוקבים באינסטגרם והיא מכהנת גם כפרזנטורית של רשת משקפי השמש אירוקה ומותג האיפור SACARA.

*

מאי תגר נבחרה לתפקיד הפרזנטורית של FACTORY 54

מאי תגר לפקטורי54 צילום דודי חסון

הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר, נבחרה לכהן כפרזנטורית של רשת המותגים FACTORY 54 ותוביל את קמפיין קיץ 2019 בניהולו הקריאטיבי של סיימון אלמלם. רשת פקטורי 54 היא הנציגה הרשמית והבלעדית של מותגים בינלאומיים מובילים בעולם, ביניהם: ברברי, אוף ווייט, דיסקוורד, בלנסיאגה ועוד והעונה צפויים להצטרף לרשת מותגי יוקרה מובילים לצד מותגי סטריט נחשבים.

*

כוכבת הרשת אנה ז'ק נבחרה לככב בקמפיין הקיץ של Adika

אנה זק ל- Adika צילום יחצ

אנה זק נבחרה לתפקיד הפרזנטורית החדשה של מותג האופנה Adika ובקרוב תצטלם לקמפיין בגדי הים. לזק בת ה-18 למעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם וכמעט חמישה מיליון עוקבים באפליקציית ה"טיק טוק" (לשעבר מיוזיקלי) ולאחרונה החלה בקרירה מוזיקלית במסגרתה הספיקה להוציא חמישה סינגלים שזכו למיליוני צפיות בארץ ובעולם.

*

קמפיין נשים "לא שגרתיות" של לוריאל פריז

מימין לונא מנסור עדינה סהבט רונית יודקביץ חלי ממן וכנרת הנדלס צילום דודי חסון

לרגל יום האישה הבינלאומי, לוריאל פריז משיקים את קמפיין נשים "לא שגרתיות". הקמפיין המקומי הוא חלק ממהלך בינלאומי במסגרתו כל מדינה בחרה נבחרת נשים מעוררות השראה שמציגות מודל יופי חדש של נשים חזקות, מעצימות ומצליחות, כל אחת בתחומה. בישראל נבחרו להוביל את הקמפיין גורו הדיאטות ואשת העסקים חלי ממן, הדוגמנית/שחקנית רונית יודקביץ, הזמרת כינרת הנדלס, שיאנית ישראל בקפיצה לגובה דניאל פרנקל, השחקנית לונא מנסור והסטודנטית האתיופית עדינה סהבט.

*

תמר קרוון התמנתה לתפקיד המנהלת האומנותית של "גן העיר"

הצלמת והיזמית תמר קרוון, מנכל גן העיר בתל אביב אסף גולן, צילום יחצ

הצלמת ויזמית האופנה תמר קרוון, מונתה לתפקיד המנהלת האומנותית של מרכז הקניות "גן העיר" בתל אביב. במסגרת התפקיד תפיק קרוון במהלך החודשיים הקרובים, סדרת אירועי פופ-אפ במסגרתם יוצגו פריטי לבוש ואביזרי אופנה של מעצבים ישראלים בלבד. מטרת הפעילות היא לתת במה למעצבים צעירים שאין בבעלותם חנויות משלהם ולעורר מודעות לחשיבות של קנייה מעסקים כחול- לבן בתחום האופנה הישראלי.

*

לראשונה: החולצות הפמיניסטיות של MissAnnette גם לנשים

מארז אם בת דגם אנדריאה,150 שח, צילום מעיין סלע

MissAnnette, חברת האופנה הפמיניסטית לילדות, הפועלת בישראל זו שנה שלישית, משיקה לראשונה קולקצייה הכוללת 8 טישרטים לנשים עם הדפסים דוגמת #מאמינהלך, Feminist club, The future is equal ועוד. לרוב חולצות הנשים יש חולצה תואמת גם לילדה, החולצות התואמות נועדו בעיקר כדי לייצר שיחה בין אמהות ובנות על פמיניזם ומה שמסביב (מחיר חולצת נשים: 100-120 שקל; מארז אם ובת: 150 שקל; להשיג באתר missannette.co.il).

*

COS משיקים: פרוייקט החולצה הלבנה

COS WHITE SHIRT PROJECT TIE-WAIST BIB-FRONT SHIRT (1) צילום יחצ

פרויקט החולצה הלבנה של COS מבקש להמציא מחדש את החולצה הלבנה הקלאסית, באמצעות קולקציית קפסולה המונה 5 חולצןת לנשים ו-3 לגברים, כולן עשויות 100% כותנה. בשילוב של חייטות מוקפדת וסגנון בלתי מתאמץ, כל אחד מהפריטים  בוחן היבטים של נפח, צללית, פרופורציה ותנועה בניסיון לאזן בין מסורת למודרניות (הקולקציה זמינה בחנות COS בקניון TLV, מחירים: 395 – 295 שקל).

*

שת"פ בין עמותת 'תודעה' לבין מעצבת התכשיטים הגר סתת

הגר סתת צילום שרית גופן

לקראת יום האישה הבינלאומי, חברה עמותת 'תודעה' הנאבקת בתופעת הזנות בישראל על ידי חינוך והסברה, למעצבת התכשיטים הגר סתת שיצרה שרשרת עם תליון בדמות אשה (159 שקל) ועגילים בצורת עיניים פקוחות (59 שקל) שמחצית מההכנסות ממכירתם יתרמו לעמותה למען קידום חברה שוויונית שמכבדת את שלמות הגוף והנפש של כל המינים והמגדרים.

*

 שת"פ בין עמותת רוח נשית למעצבת התכשיטים אורטל עטר

צמידים אורטל עטר קרדיט צילום יחצ

לקראת יום האישה הבינלאומי חברה עמותת "רוח נשית" הפועלת למען נשים נפגעות אלימות בישראל למעצבת התכשיטים אורטל עטר שעיצבה צמיד עם תליון בצורת כתר  שמסמל את השליטה שכל אחת זכאית לה על חייה ואת האג'נדה של העמותה שמסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית. ההכנסות ממכירת הצמיד ייתרמו לפעילות העמותה. (מחיר הצמיד: 80 שקל + 15 שקל משלוח, לרכישה באתר המעצבת).

saloona fashion banner page