חדשות אופנה: הפרזנטוריות החדשות

גל גדות קיבלה 2 קמפיינים בינלאומיים גדולים ופינתה את מקומה כפרזנטורית של אירוקה. מי נבחרה להחליף אותה ואיזה קמפיין חדש קיבלה יוצאת המירוץ למיליון מור סילבר?

גל גדות לרבלון ווואווי

behind-the-scenes-gal-gadot-for-revlon

ההכרזה הגדולה של השבוע החולף היתה על בחירתה של גל גדות לפנים של ענקית האיפור רבלון, יום אחרי שהעולם כולו פרגן למראה האיפור שלה בטקס גלובוס הזהב. גדות תשמש כפרזנטורית של המותג לשנת 2018 ותיקח חלק בקמפיין LIVE BOLDLY.

גל גדות ל-Huawei צילום יח"צ

ואם זה לא גדול מספיק, שעות ספורות לאחר ההכרזה של רבלון נחשף הישג נוסף לוונדר וומן הישראלית כשקונצרן הטכנולוגיה הסיני וואווי (Huawei) הכריז בתערוכת CES הבינלאומית בארה"ב כי גדות תשמש כפרזנטורית של סדרת מכשירי הדגל של החברה Mate10. לפני שלוש שנים כיכבה גדות בקמפיין הפרסום לסדרת ה-P8 של וואווי בישראל שזכה לשבחים רבים ואף אומץ על ידי מרבית המדינות. זאת כנראה היתה הסנונית הראשונה שהביאה את גדות למודעות של בכירי וואווי העולמית.

נטע אלחמיסטר לאירוקה

נטע אלחמיסטר פריזנטורית אירוקה צילום דודי חסון  (1)

הדוגמנית ואושיית הרשת נטע אלחמיסטר נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של רשת משקפי השמש ERROCA. נטע תחליף את גל גדות  ששימשה כפרזנטורית של אירוקה בשנה האחרונה.

במסגרת ההסכם היא תככב בכל הקמפיינים של אירוקה לשנת 2018. הקמפיין הראשון יעלה לקראת החג לרגל השקות קולקציות קיץ 2018 של המותגים הבינלאומיים המובילים, ביניהם: טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ארמני ועוד.

אלחמיסטר (23), היא אושיית אינסטגרם מובילה עם למעלה מ- 1.1 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה, נועה בני, את מותג בגדי הים bananhot ששוויה מוערך בכ-2.5 מיליון שקלים. בנוסף היא מכהנת, בין היתר, כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה לצעירות fix ושל מותג האיפור SACARA והיתה חלק מנבחרת הפרזנטורים של קסטרו.

מור סילבר לגוטקס

מור סילבר בצילומי  ליין בגדי הים הקולומבינאיים מבית גוטקס צילום שוקה כהן (93) (Large)

אושיית הרשת ומתמודדת העונה האחרונה של המירוץ למיליון, מור סילבר, נבחרה להיות הפרזנטורית של ליין בגדי ים קולומביאני חדש מבית גוטקס. בגדי הים עוצבו בשת"פ של גוטקס ומעצבים קולומבינאיים.

לסילבר יש כ-200,000 עוקבים באינסטגרם והיא היתה מהישראליות הראשונות שהפכו את האינסטגרם לכלי עבודה ומקור הכנסה באמצעות העלאת תמונות ממומנות.

דורית רבליס לטוונטיפורסבן

טוונטיפורסבן אביב קיץ 2018 -דורית רבליס צילום אלון שפרנסקי

 הדוגמנית המצליחה דורית רבליס תשמש כפנים החדשות לקיץ 2018 של חברת האופנה TWENTYFOURSEVEN לצד כוכבת הרשת אנה זק.

רבליס, בת 16 מאשדוד, החלה את דרכה בעולם הדוגמנות בגיל 15 והפכה לדוגמנית מצליחה ועסוקה בעיקר בקמפיינים למותגים בינלאומיים, בניהם קלווין קלייין וסוניה ריקל. בנוסף השתתפה בתצוגות בשבוע האופנה בניו יורק והצטלמה לקטלוגים של רשתות בינלאומיות גדולות.

ברק שמיר ל- FOX

FOX קיץ 2018 קרדיט צילום גיא כושי ויריב פיין (3)

הדוגמן הצעיר ברק שמיר (18) שבעברו קמפיינים בינ"ל לארמני וורסאצ'ה, מונה לפרזנטור קו הגברים של פוקס והצטלם לקמפיין הקיץ לצידה של הדוגמנית שלומית מלכה שממשיכה בתפקידה כפרזנטורית של המותג זו השנה השלישית.

 אלכסה צ'אנג ללוריאל פרופשיונל

אלכסה צ'אנג בקמפיין לוריאל פרופסיונל צילום יחצ חול

אלכסה צ'אנג, אייקונית אופנה בריטית, מעצבת אופנה, דוגמנית, יועצת קריאייטיב וסופרת, היא הדוברת הבינלאומית החדשה של מותג מוצרי השיער לוריאל פרופשיונל לשנת 2018 ותוביל שתי השקות מרכזיות של המותג: Parisian Nudes – קולקציית צבעי שיער בסגנון פריזאי ו-Pro Fiber – סדרת הכוכב של המותג של מוצרים משקמים לטווח ארוך אשר תחודש השנה.

לצ'אנג יש 2.9 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה ושורה של הישגים מרשימים וביניהם: פרס בחירת העורכים בטקס פרסי הסטייל של המגזין "אל", אשת השנה מטעם מגזין Glamour ופרס אייקונית האופנה הבריטית בטקס פרסי האופנה הבריטית. בחודש מאי האחרון לוריאל פרופסיונל חברה לאלכסה צ'אנג ושיתפה עימה פעולה מאחורי הקלעים בהשקה של קולקציית הבגדים הראשונה שלה – ALEXACHUNG, בלונדון. שיתוף הפעולה הזה נמשך מאוחר יותר גם בהצגת קולקציית הסתיו שלה במהלך שבוע האופנה בפריז 2017.

"אנחנו נרגשים מאוד לקבל בברכה את אלכסה צ'אנג כדוברת הבינלאומית של לוריאל פרופסיונל לשנת 2018. אין ספק שאלכסה צ'אנג מגלמת כמה מערכי הליבה של לוריאל פרופסיונל. היא קובעת טרנדים אמתית, תמיד בחזית מגמות האופנה, היא נלהבת ומתלהבת מאופנה. מאמינה בערך המוסף של אמנות שיער מקצועית. ואישיותה מגלמת באופן מושלם את האישה של לוריאל פרופסיונל – בטוחה בעצמה, אלגנטית, נועזת וחופשיה". כך לפי דברי מריון ברונט, המנכ"לית הבינלאומית של לוריאל פרופסיונל.

אמילי רטאייקאוסקי לקרסטס

אמילי רטאייקאוסקי הפנים החדשות של קרסטס צילום יחצ חול (3)

הדוגמנית, השחקנית, והאקטיביסטית אמילי רטאייקאוסקי בת ה-26 היא הפנים החדשות של מותג השיער קרסטס. רטאייקאוסקי היא אחד השמות החמים של הרגע במגזיני הבידור והאופנה ובאינסטגרם יש לה 16 מיליון והמון תמונות בבגדי ים מינימליסטים שהיא מעצבת למותג שלה.

סלינה גומז ל- COACH

FACTORY54 COACH_SS18_MAIN LAYOUTS7 PHOTO Steven Meisel(12)

מותג האופנה היוקרתי COACH הכריז על הזמרת סלינה גומז כפנים הרשמיות של המותג לאביב 2018. זו העונה השנייה שגומז תכהן בתפקיד. צילומי הקמפיין החדש נערכו על ידי הצלם המוערך סטיבן מייזל בלופט ני-יורקי כשברקע האמפייר סטייט בילדינג.  הקולקציה החדשה של המותג תוצג בפקטורי 54.

***