מוטי רייפ ומעצבי שבוע האופנה מחפשים את הפנים הבאות של עולם הפלאס סייז
לקראת שבוע האופנה בתל אביב שיתקיים בחודש מרץ הקרוב, המפיק והיזם מוטי רייפ והמעצב דרור קונטנטו מחפשים את הפנים החדשות של עולם הפלאס ומזמינים אתכן ליום אודישנים מיוחד שיתקיים ב-12.2, יום שלישי בשעה 18:00 בסטודיו של קונטנטו ברחוב הרצל 158 תל אביב. לצד מוטי ודרור ייקחו חלק בפאנל ריי שגב -דוגמנית למידות גדולות, אקטיביסטית גוף ובעלת סוכנות דוגמניות פלאס ושמחה גואטה – המוזה של המעצב אשר צעדה בדגמיו על בימת שבוע האופנה הקודם.
יומיים מאוחר יותר, ב-14.2 בין השעות 16:00-19:00 תוכלו לנסות את מזלכן גם אצל המעצבת רתם לויטן, בוגרת שנקר שהלבישה את נטע ברזילי לאורך צילומי הכוכב הבא. לויטן תציג גם היא בשבוע האופנה הקרוב ותערוך אודישנים עם רייפ בסטודיו שלה ברחוב סגולה 11 בתל אביב. האודישנים פתוחים לכל אשה במידה 42 – 50. פרטים נוספים בעמוד האינסטגרם של המעצבת @retema_
*
שבוע האופנה הישראלי לכלות ייערך בחוות רונית
[youtube 6dPkGtB77M0 nolink]
Israel bridal fashion week, שבוע האופנה לכלות 2019, פרי יוזמתן של היזמיות הצעירות דקלה יוסף וסלין שרגא ובשיתוף מכון היצוא, ייערך ב-18 עד ה-20 בפברואר בחוות רונית ויארח מעצבי שמלות כלה וערב ישראלים (ענבל דרור, דני מזרחי, אפרת קליג ועוד) ולצדם מעצבי חליפות חתן, מאפרים, מעצבי שיער, צלמים ומפעילי אטרקציות לאורחים. באירוע יערכו תצוגות אופנה באורך מלא של הקולקציות החדשות מבתי המעצבים, בהן יגיעו לצפות גם קניינים מרחבי העולם.
*
EX FACTORY, מותג תכשיטים ישראלי חדש עם בשורה
EX FACTORY, הוא מותג תכשיטים ישראלי חדש שמציע תכשיטים מזהב ויהלומים אמיתיים במחירים נגישים שבין 200 ל-1,200 שקל. החנות הראשונה של המותג נפתחה ברחוב סוקולוב ברמת-השרון ובתכנון עוד כ-28 חנויות בפריסה ארצית שייפתחו ב-4 השנים הקרובות.
מאחורי המותג עומדים היזמית דנה ריבס, בת למשפחת יהלומנים ותיקה וגמולוגית במקצועה, בעלת ניסיון רב בסחר ומכירת יהלומים ותכשיטים ורישיון לייצור תכשיטים ממשרד הכלכלה ובני קרייתי, בעלה של דנה, עורך דין, אלוף משנה במילואים וראש עיריית טבריה לשעבר, איש עסקים ותיק ופעיל חברתי. מנכ"ל החברה הוא אלון ריבס, הבן של דנה, שנולד וגדל לתוך עולם התכשיטים והיהלומים ואליהם חברה מאור ברוכמן, מקימת מותג בגדי הים "MOBO" שאחראית על פעילות השיווק והמיתוג של החברה.
*
קסטרו מביאה לישראל את כוכב "הכלה מאיסטנבול"
קסטרו גייסה לצילומי הקמפיין הקרוב שלה את השחקן הטורקי בירקאי הארדל מסדרת הטלוויזיה המצליחה "הכלה מאינסטנבול". הארדל יככב בקמפיין לצדה של הפרזנטורית רותם סלע. הביקור של הכוכב בישראל, שצפוי להיערך בשבוע הבא, יכלול גם מפגש מעריצים לקהל הרחב שייערך ביום שישי ה 15.2 בשעה 13:00 ב"קסטרו" קניון TLV תל-אביב.
*
המותג Ellesse עושה עלייה לישראל
קבוצת בן דרור, יבואנית ספידו, נעלי לקוסט ו- JanSport, קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל למותג Ellesse, מותג אופנה וספורט איטלקי שכבש אושיות אופנה רבות בארץ ובחו"ל. המותג החל את דרכו באיטליה בשנת 1959 ובשנות ה-60 וה-70 הביא איתו בשורה חדשה לעולם האופנה באמצעות קווים נועזים ושיתופי פעולה אופנתיים עם ענפי ספורט שונים. החנות הראשונה בישראל צפויה להיפתח בחודשים הקרובים בתל-אביב במקביל להקמת אתר מכירתי.
*
Reebok וויקטוריה בקהאם משיקים קולקציית בכורה לאביב 2019
מותג הכושר והלייפסטייל Reebok משיק בימים אלה קולקציית שיתוף פעולה עם בית האופנה של ויקטוריה בקהאם. הקולקציה שנקראת Reebok x Victoria Beckham מבקשת להציג פרשנות רעננה לבגדי ספורט יוקרתיים ומתבססת על קונספט עיצובי פשוט ומודרני במטרה ללוות את הלובשים מחדר הכושר לרחוב ובחזרה.
בקהאם סיפרה על תהליך העיצוב של הקולקציה: ״הרעיון מאחורי הקולקציה הזו היה לערבב את הגישה הרגועה של אופנת הרחוב עם הביצועים הטכניים של בגדי ספורט, תוך שמירה על האסתטיקה המינימלית שמאפיינת את המותג שלי והצגת דגמי יוניסקס כעקרון בסיסי שהנחה אותי בעת פיתוח הקולקציה. כל אחד מהדגמים בקולקציה עוצב כך שיוכל להתאים ולהשתנות על פי האימון האופטימלי, אבל באותה מידה חשוב היה לי ליצור משהו אופנתי ועכשווי, שיוכל להשתלב בטבעיות בכל מלתחה. הפריטים הללו יכולים ללוות אותך מחדר הכושר למשרד, כולל פיזור הילדים בבתי הספר בין לבין״.
*
רשת סטורי מזמינה אתכם לקפה
רשת האופנה story חוגגת את חודש פברואר כ'חודש הקפה' עם מיזם הקפה החדש Beanz Cafe מבית שטראוס. במהלך החודש יפתחו שלוש עמדות קפה בשלוש חנויות הליבינג של סטורי (בקניון רמת אביב, שנקין 64 וסטורי שרונה) בהן יוצגו מכונות הקפה הביתיות של Beanz Cafe הטוחנות פולי קפה טריים המגיעים ישירות מחוואים מרחבי העולם ומכינות אספרסו בלחיצת כפתור. בנוסף, ימכרו פריטי עיצוב ייחודים הקשורים לעולמות הקפה כגון תרמוסים אישיים אקולוגים, ספרים בנושא קפה, פרקולטורים, כוסות, תחתיות, טי-שירטים ותיקי בית עם מסרים מעולמות הקפה ועוד.
*
סופר-פארם נרתמת למען איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בישראל
סופר-פארם נרתמת זו השנה ה-15 למען איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בישראל ומציעה למכירה מחברות מעוצבות ב-10 שקלים ליחידה שההכנסות ממכירתן יתרמו במלואן לאיגוד. סדרת המחברות עוצבה על ידי בית האופנה קום איל פו בהשראת עודפי ייצור וגזירי נייר שנאספו בסטודיו של המותג. כל ספרון נושא מסר מעצים כמו: "אחת יחידה ומיוחדת", "הכל אפשרי", "הופכת עולמות" ו- "השמיים הם הגבול" והשנה ניתן לרכוש גם מחברות עם כיתובים בערבית (בסניפי סופר-פארם ובאתר עד 20.2).
***