לראשונה בישראל – המותג Anthropologie
אתר השופינג TERMINAL X מקבוצת פוקס הודיע היום (שלישי) על כניסת המותג Anthropologie לישראל. המותג האמריקאי שנוסד ע"י דיק היין בפילדלפיה בשנת 1992, מציע מגוון רחב של פריטי אופנה, הלבשה תחתונה, מוצרים לעיצוב לבית ומוצרי ביוטי. בשלב ראשון פריטי המותג ימכרו בלעדית באתר ובמהלך חודש מרץ צפויה להיפתח חנות פיזית ראשונה בקניון TLV FASHION MALL.
*
קרן בנקר משיקה מותג ואתר חדש
אחרי 17 שנה בעולם האופנה הישראלי, כבעלים של החנויות "עלמה", "בנקר" ואתר wigig שנסגרו וכיבואנים של המותג הצרפתי "אמריקן וינטג'", משיקים קרן בנקר כהן ותומר כהן, אתר חדש בשם www.almamylove.com המציע תכשיטים מוכנים ומעוצבים בכסף, ציפוי זהב וזהב 14 קראט לצד תכשיטים בהתאמה אישית ופריטי לבוש עם כיתובים שונים.
"כמו בכל פעם שיש לנו מה להגיד אנחנו מיד הופכים את זה לחלק מהעשייה שלנו" מסבירה קרן בנקר כהן "הפעם חיפשנו את המשמעות בעשיה שלנו וזה בא לידי ביטוי במשפטים שרצינו להדפיס על הפריטים שאנחנו מייצרים, כאלו שידברו אלינו וללקוחות שלנו ויחזיקו שנים קדימה, שיזכירו תקופות בחיים וזיכרונות מתוקים וכמו כל רעיון חדש ומרגש הכול התגלגל משם. במהלך 17 שנות הפעילות שלנו בעולם האופנה המקומי יצרנו שפה מאוד מגובשת שלנו ואנחנו מרגישים שהאתר מביא לידי ביטוי את העשייה שלנו בעבר ובהווה בצורה מדויקת".
*
קמפיין AerieREAL# ישראלי
AERIE, מותג ההלבשה התחתונה מבית AMERICAN EAGLE, מקדם בשנים האחרונות את תפיסת AerieREAL# שמעודדת נשים לאהוב את עצמן בכל צורה, צבע, גיל ומידה באמצעות קמפיינים המציגים נשים "אמיתיות" ללא ריטושים ועיבודי תמונה. השנה בפעם הראשונה AERIE בישראל צילם קמפיין עצמאי שבו לוקחות חלק נשים ישראליות שמספרות את סיפור חייהן. בקמפיין הישראלי לקחו חלק ריי שגב, תמי מונטג, מירן מנקס, אביגיל אלפטוב-בובליל, ספיר בן רובי וכנרת הנדלס.
*
ביונסה לובשת שמלה נוספת של המעצבת הישראלית שחר אבנט
המעצבת שחר אבנט עושה זאת שוב ומלבישה את ביונסה בשמלה שנייה במסע ההופעות שלה. שמלת הטול הלבנה מצטרפת לשמלה קודמת שעיצבה המעצבת לזמרת ומלווה אותה בשלושת החודשים האחרונים על במות בכל העולם ולשמלה אדומה המעטרת את ספר התמונות של האלבום של הזמרת.
*
קבוצת החברות 'אסתי לאודר' צבעה את הגלגל הענק בתל-אביב בורוד
כחלק מקמפיין העלאת המודעות לסרטן השד המשותף לקבוצת החברות "אסתי לאודר" בישראל ולאגודה למלחמה בסרטן, הגלגל הענק בלונה פארק גני התערוכה בתל אביב יואר במהלך חודש אוקטובר באורות ורודים ויצטרף ל-200 אתרים מוארים נוספים מסביב לעולם וביניהם האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מגדל אייפל בפריז, הסיטאדל במילנו ובית האופרה סידני באוסטרליה.
*
מייקל קורס משיק זו השנה החמישית את הקמפיין השנתי למאבק ברעב העולמי
לקראת יום הרעב הבינלאומי החל ב- 16 לאוקטובר, מקדיש מעצב העל מייקל קורס את חודש אוקטובר להעלאת המודעות והמאבק ברעב העולמי בשיתוף עם ארגון World Food Programme הנתמך על ידי האו"ם. כבכל שנה, גייס קורס את השחקנית והיוצרת קייט הדסון ולצידה מככבת לראשונה גם השחקנית והזמרת היילי סיינפלד. הקמפיין כולל השקת חולצת טי במהדורה מוגבלת ובשיתוף האמן אלי סודבראק, שההכנסות ממכירותיה יועברו כתרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם. בנוסף, מייקל קורס יתרום 100 ארוחות נוספות לארגון עבור כל מי שיעלה תמונה של עצמו עם החולצה ויתייג: watchhungerstop#. בארץ, יוצעו החולצות במחיר של 219 שקל בחנות המותג בקניון רמת אביב החל מה- 16.10.
*
קארה דלווין תוביל את הבושם הראשון של המותג ברברי לנערות – Burberry Her
מותג האופנה הבריטי ברברי חשף בסוף השבוע כי הוא משיק בפעם הראשונה בושם לנערות. להובלת הקמפיין של הבושם נבחרה הדוגמנית והשחקנית הבריטית, קארה דלווין שחשפה כמה מהצילומים גם בעמוד האינסטגרם שלה. הבושם שייקרא Burberry Her יושק בישראל במהלך החודש הבא.
***
הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק