[youtube iXAJBtT7ZLI nolink]
בחודש מרץ האחרון, חברה חברת האופנה "רנואר" ליאנה דרום שביקשה לצלם הפקת אופנה עם נשים צעירות המתמודדות עם סרטן. התוצאה הייחודית והתגובות המרגשות הובילו לשת"פ נוסף, הפעם תצוגת אופנה שזכתה לכותרת PINK PARTY ובה צעדו קרוב ל-20 נשים בגילאי 29 עד 70, שמתמודדות עם סרטן השד או שהחלימו ממנו לאחרונה.
הרבה תצוגות ראינו בחיינו, אבל אחת כזו ששילבה כל כך הרבה עוצמה, רגש ושמחה, עוד לא היתה.
על הגג של קניון עזריאלי, שנרתם גם הוא לקדם את המטרה החשובה, התקבצו עשרות בני משפחה וחברים של הנשים שצעדו על המסלול בחיוך ענק של ניצחון כשהן לובשות פריטים נבחרים מהקולקציה של רנואר לקיץ 2019 שעוצבה בסימן של אופטימיות והתחדשות וכוללת את הטרנדים החמים של העונה לצד השפעות מסגנון הריזורט, עם מגוון רחב של בדים קלילים בגווני פסטל, חול, חאקי וכחול מחמיאים. בחלקה השני של התצוגה, צעדו הנשים בבגדי ים של Yana fashion שמותאמים לנשים שעברו כריתת שד.
"אנחנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה המיוחד עם יאנה דרום להעלאת המודעות לסרטן השד והעצמה נשית" מסרה יפעת פסטרנק, סמנכל"ית השיווק של קבוצת רנואר "הייתה לנו הזכות לשתף פעולה עם יאנה, אישה מעוררת השראה בעצמה, בתצוגת אופנה מלאה באופטימיות נשיות ועוצמה. רצינו להעצים נשים שמתמודדות בימים אלו עם מחלת הסרטן ולהראות זווית שונה שאנו מקווים שתוכל לחזק אותן באשר הן".
מימין לשמאל: יפעת פסטרנק סמנכ"לית השיווק של קבוצת רנואר, ארנון תורן משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי וראש תחום הקניונים, יאנה דרום, אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב. צילום: בלה שחר הלל
מפיקת התצוגה, גילי סיוון כהן, שהיתה אחראית גם על הבימוי והסטיילינג, אמרה בסיום המרגש שלא השאיר עין יבשה: "זכות גדולה בשבילי לעשות תצוגה שכזו ולהיות חלק מתמונה מנצחת של נשים לביאות אמיתיות. במהלך המדידות וההכנות לתצוגה התוודעתי לראשונה לסיפורים האישיים של כל אחת. בכינו, התחבקנו, התרגשנו ורק אז התפנינו לבחור בגד לתצוגה. היה מרגש ועוצמתי, בעיקר בגלל עבור רובן זו פעם ראשונה על המסלול".
את התצוגה הנחתה הזמרת שרון חזיז שהחלימה בעצמה מסרטן השד, ובין היתר צעדה על המסלול גם כוכבת הרשת גל גברעם לצד אמה שגם היא החלימה מהמחלה.
***