אורבן אאוטפיטרס פתחה סניף ראשון בישראל. הלוקיישן הנבחר – אשדוד
שנים של ציפיה מצדן של מאות פאשניסטות צעירות, הסתיימו ברגע אחד עם גזירת הסרט בפתח סניף אורבן אאוטיפטרס (URBAN OUTFITTERS) הראשון שנפתח השבוע במרכז ביג פאשן באשדוד. בשנה הקרובה עתידים להיפתח סניפים נוספים ב-3 ערים מרכזיות – תל אביב, ירושלים ונתניה ובהמשך, מבטיחים הזכיינים, צפויה התרחבות נוספת.
URBAN OUTFITTERS הוקמה ב-1970 על ידי 3 צעירים מפנסילבניה ארה"ב והיתה מחלוצות חנויות הקונספט שיצרו חוויות לייף סטייל מלאה המשלבת מוצר, יצירתיות ותרבות.
בחנויות הרשת (מעל 200 ברחבי העולם) תמצאו אופנה צעירה ונכונה, אדג'ית והיפסטרית לפרקים, שמערבבת בין סגנונות של בוהו, רטרו, ספורט וקיטש, וגם הלבשה תחתונה, אקססוריז, מוצרי טיפוח, קולקציית מוצרים מעוצבים לבית, תקליטים וטכנולוגיה מעולם המוזיקה, הכל בחלל מעוצב למשעי בהתאם לסיפור עונתי שנוצר על ידי מעצבי המסחור החזותי של אורבן ובהשראת הטרנדים החמים בעולם. מי שביקרה בסניפי אורבן אאוטפיטרס בארה"ב או אירופה יודעת שהעיצוב והאווירה הם חלק בלתי נפרד מהחוויה ובסניף הראשון בארץ התחושה לא שונה.
על הבאתה של הרשת המצליחה ארצה אחראי הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת פוקס שבבעלותה גם הזיכיונות של מנגו, פוטלוקר, דה צילדרנס פלייס, נייק ואמריקן איגל, בנוסף לבעלות, מלאה או חלקית, על המותגים הישראלים פוקס, בילבונג, סאקס, יאנגה וללין ואתר האונליין טרמינל X שמרכז את רובם במקום אחד. אם לא די בזה, בעתיד הלא רחוק צפויים להיפתח בארץ גם סניפים של המותגים אתרופולוג'י ופרי פיפל מקבוצת אורבן.
המחירים, יש לציין, מפתיעים לטובה. בניגוד לרשתות בינלאומיות אחרות שיקרות בארץ בעשרות אחוזים מאשר במרבית חנויות הרשת בעולם (ע"ע זארה), באורבן אאוטפיטרס שמרו על טווח מחירים הוגן למדי, כחלק מהמדיניות הכללית של קבוצת פוקס לצמצום הפערים במחירים של המותגים שהם מייבאים.
טווח מחירים לדוגמה (קולקציית נשים): ג'ינסים 199.90 – 329.90 שקל, חצאיות 199.90 – 339.99 שקל, אוברולים 199.90 – 329.90 שקל, שמלות 179.90 – 329.90 שקל, טישרטים 119.90 – 159.90 שקל, חולצות נשים 119.90 – 399.90 שקל, בגדי ים שלמים 279.90 – 449.90 שקל.
Urban Outfitters Israel בפייסבוק
***
רשת מותגי העל AMOR משיקה מתחם אופנה חדש בכיכר המדינה
כיכר המדינה בתל אביב היא שם נרדף ליוקרה. כבר למעלה מארבעה עשורים היא מהווה משכן לחנויות של מעצבי ומותגי העל הנחשקים ביותר בעולם, אבל בפועל בשנים האחרונות היא איבדה מעט מזוהרה ומקסמה. חנויות רבות נסגרו, אחרות התיישנו והדור הצעיר, חובב המותגים הבינלאומיים, מצא את מבוקשו במקומות אחרים, ביניהם רשת פקטורי54 שמתמחה בקניינות מבתי האופנה הכי נכונים של הרגע, רובם במחירים הגיוניים (יחסית) וגם בסוללת אנשי שיווק ויחסי ציבור מעולים.
אחת החנויות היציבות והמצליחות ביותר בכיכר היא AMOR שהוקמה בשנת 1994 על ידי דנה בר דיין ומירי חבס. לאחרונה 75% מהבעלות עליה נמכרה לקבוצת אל שרד שבבעלות משפחת אירני, שבין נכסיה העיקריים רשת המותגים פקטורי54 שהוזכרה לעיל. המכירה איפשרה לדנה ומירי, שעל פי הסיכום ימשיכו לנהל את אמור, להגשים חלום ישן ולחדש את פניה של החנות בכיכר.
בימים אלו הושק חלקו הראשון של השינוי שעיקרו מעבר מחנות מולטי ברנד למתחם אופנה שיציג את הליין הראשון, היישר מהמסלולים של מותגי יוקרה, תוך הורדת מחירים משמעותית של בין 10% ל – 15% במחירים לצרכן.
הפרויקט הוקם בשיתוף פעולה עם המותגים הבינלאומיים, אשר באמצעות האדריכלים הרשמיים שלהם עיצבו והקימו את חנויות המותג שלהם במתחם החדש (שיכלול בסופו של התהליך כ-1,000 מ"ר).
בשלב הראשון מושקות חנויות shop-in-shop של המותגים סיינט לורן, ג'יבנשי וסטלה מקארתני לצד פינות מותג של בלנסיאגה, פנדי, איזבל מארה, כריסטיאן לובוטן, ומונקלר. בשלב שני תושק Shop-in-shop של דולצ'ה וגבאנה בשטח של 150 מ"ר ועד סוף השנה תפתח גם חנות קונספטואלית לגברים בשטח של 500 מ"ר עם Shop-in-shop של מותגי הגברים המובילים בעולם.
בסה"כ יוצגו במתחם החדש של AMOR, קולקציות של 18 בתי אופנה מובילים שיספקו חווית קניה יוקרתית באוירה בינלאומית שאין שניה לה בישראל.
טווח מחירים כללי: ביגוד: 299 – 14,790 שקל, תיקים ואביזרים: 289 – 14,590 שקל, נעליים: 349 – 6,199 שקל.
***