אחרי תקופה שקטה בעקבות הגירושים המתוקשרים, זה מריח כמו קאמבק – בגיל 41, אנג'לינה ג'ולי תכהן לראשונה כפרזנטורית של מותג קוסמטיקה ותשמש כפנים של בושם חדש מבית המותג הצרפתי גרלן.
אתמול (שני), שחרר בית גרלן פריס הודעה רשמית כי הכוכבת ההוליוודית נבחרה להוביל את השקת הבושם Mon Guerlain שיושק בארץ ובעולם ב-1 למרץ 2017.
במשך שנים ניסו חברות רבות לשכנע את ג'ולי לחבור אליהן ולהוביל קמפיינים זוהרים ועתירי תקציב אך היא סירבה בתוקף. על פי הודעת המותג, הבחירה של אנג'לינה בסופו של דבר בגרלן, אינה מקרית וקשורה בזיכרונות ילדות אישיים של הכוכבת מאמה שאהבה פודרה מיוחדת בניחוח פרחי איריס וסיגליות של המותג, ושמרה עליה בין החפצים היקרים ביותר לליבה.
אמה של ג'ולי נפטרה לפני כעשר שנים ממחלת הסרטן בהיותה בת 56 בלבד.
"ג'ולי זוכרת את האיכות, את האלגנטיות ואת הנשיות שיוחסו לאותו מוצר" נכתב בהודעה לעיתונות שבישרה על המינוי "בכל פעם שהייתה ניגשת לשחק עם מוצרי האיפור של אמה, האחרונה הייתה לוקחת ממנה בחיוך את הפודרה של גרלן ומציינת בקולה הרך והאימהי שזה מוצר אישי שלה שאין לגעת בו. כך גדלה ג'ולי בידיעה שמוצרי טיפוח הם מעין חפצים אישיים ויקרים של כל אישה לעצמה המייחדים אותה ומזוהים איתה"
בהתבסס על תובנה זו נוצר הניחוח החדש Mon Guerlain (גרלן שלי) והחלה השותפות בין המותג לאנג'לינה שנועדה ליצור ניחוח חדש המפגיש בין המורשת החיה של גרלן, לבין הערכים, האידאלים והשאיפות של הנשיות המודרנית.
"אנו תמיד יוצרים עבור אישה שאנו אוהבים ומעריצים" אמר ז'ק גרלן, דור שלישי לבשמים ממשפחת גרלן "כל הרגשות שנחלקו ושנחוו, מהשדה ועד למעבדה, הופכים לתווים ב-Mon Guerlain. ניחוח שנוצר עבור אישה יוצאת-דופן, כנה, ואותנטית. בקמפיין המדובר תגלם אנג'לינה את עצמה בין היתר כשהיא חושפת לעיני המצלמה את אוסף הקעקועים המפורסם שלה כחלק מהמסר המרכזי המגולם בתוך הקמפיין – הקעקוע הבלתי נראה שלי. הניחוח שלי. מון גרלן"
הקמפיין בכיכובה צולם בביתה של גו'לי בפרובאנס, שם גם גדל ונקצר לבנדר ה-Carla הנמצא בבושם מון גרלן. על הצילומים הופקד הבמאי האמריקאי טרנס מאליק שאחרי על סרטים כמו "ימים ברקיע", "העולם החדש" וסרטו המדובר "עץ החיים" בו השתתף בעלה לשעבר של אנג'לינה , בראד פיט איתו היא נמצאת בימים אלה בעיצומם של הליכי גירושין מתוקשרים.
לא נמסר כמה ג'ולי מרוויחה על הקמפיין החדש אבל כחלק מהאג'נדה הפילנטרופית אותה היא מובילה, היא בחרה לתרום את כל ההכנסות שהרוויחה על הקמפיין למטרות צדקה.