דרמה קומית VS אקשן ומתח

לצחוק, להתאהב ולבכות עם "ללכת בדרכך" או לצאת למרדף מותח עם "בוגד משלנו" – המלצה שלי, רוצו על הדרמה

ללכת בדרכך

הסרט החדש בכיכובם של אמיליה קלארק וסם קלפלין עוסק בנושא קשה וטעון, התמודדות עם ריתוק לכסא גלגלים ואיבוד הרצון לחיות. למרות זאת הסרט מצחיק, קצבי, דינמי וסוחף ומשלב הרבה חינניות והומור לצד רגעיים דרמטיים ועצובים. הניגודיות של הקושי מול השובבות והצחוק מתאימה כמו כפפה ליד לאופי של 2 הגיבורים. סרט עם המון עוצמות, שנותן בוקס בבטן ומשלב מתוק עם מר, שמח עם עצוב, אבל בסוף יוצאים עם חיוך, עם אופטימיות ועם תקווה.
.

ME BEFORE YOU.

לואיזה, צעירה אנרגטית, חייכנית ונעימה, גרה בעיירה קטנה מאוד באזור הכפרי של אנגליה. אין לה חלומות ותוכניות לעתיד. היא קמה בבוקר לעבודה, נפגשת עם החבר שלה, שעסוק כל היום בספורט ומבקש את תמיכתה, קוראת ספרים ורואה סרטים. היא מתפרנסת כמלצרית בבית קפה קטן, שם עבדה 6 שנים, אך הבעלים נאלץ לסגור את בית הקפה ופיטר את לואיזה. היא חייבת כסף ועבודה בדחיפות, כי היא תומכת גם בהורים שלה מחוסרי העבודה. היא מנסה את מזלה בלשכת העבודה, שם מציעים לה להיות מלווה ומטפלת אישית לנכה. היא נוסעת בחשש לראיון, חושבת שהיא צריכה לטפל באיש זקן, אך מגלה שהיא צריכה לטפל בצעיר עשיר, וויל טריינור, שעבר תאונת דרכים, נפגע בעמוד השדרה והוא משותק כמעט בכל גופו ומרותק לכסא גלגלים. לואיזה מתקבלת מיד לעבודה ומחליטה להענות לאתגר.

ההתחלה קשה מאוד. לואיזה מקבלת הדרכה צמודה מהמטפל הרפואי של וויל. הוא מסביר לה שלוויל יש מצבי רוח והוא לא יצא כבר שנתיים מהבית. לואיזה האופטימית בטוחה, שהיא תתמודד עם כל הקשיים, אבל וויל מערים עליה קשיים ומנסה להרחיק אותה ממנו. לואיזה לא מתייאשת. מגיעה כל בוקר עם חיוך, מנסה לחדור את השיריון העבה של וויל. לאט-לאט היא מצליחה לשבור את הקרח. וויל לא יכול להתעלם מהבגדים הססגוניים שהיא לובשת ומהדרכים שהיא מנסה להגיע אליו. הוא מתחיל לנהל אתה שיחות, יוצא איתה לטיולים בחצר הבית, מוכן שהיא תיקח אותו לעיר. צעד אחרי צעד נרקמת ביניהם מערכת יחסים מיוחדת.

.

ME-BEFORE-YOU4

.

לואיזה מגלה שעד התאונה וויל היה הרפתקן ובליין וניצל כל רגע בחיים. בהתחלה הוא התמיד בשיקום, אבל כשהבין שאין לו סיכוי להשתקם איבד את הרצון לחיות והחליט לשים קץ לחייו. ההורים שלו ניסו להניא אותו מההחלטה והוא הסכים לתת להם חצי שנה עד שיממש את החלטתו. לואיזה מחליטה להראות לוויל שיש בשביל מה לחיות ומתכננת לו מסלול הרפתקאות מלא בילויים וחוויות. היא בטוחה שהיא תצליח לשנות את דעתו. ככל שהם מבלים יותר זמן יחד, הם לומדים להכיר אחד את השני ומתאהבים. לואיזה מוכנה לעזוב הכל בשביל וויל ומתכננת להם חיים משותפים יחד, אך וויל לא מוכן לתת לה לוותר על העתיד שלה. איך הסיפור נגמר? ממליצה לכם בחום ללכת לבית הקולנוע הקרוב ולראות במו עיניכם.

[youtube pXr4tdZGF7Q nolink]

promo_long

בוגד משלנו

אני אוהבת סרטי מתח ואת השחקן דמיאן לואיס (שיחק בהומלנד). הטריילר נראה מבטיח. סיפור של זוג אנגלי, פרי וגייל, שבמהלך חופשה במרקש מתחברים עם דימה, רוסי נחמד וידידותי, לא מזיק. הם נענים להזמנתו לבלות יחד. לא חושדים בדבר ובעושר הגדול שלו. ערב לפני שהם עוזבים, דימה מבקש את עזרתו של פרי בהעברת מידע ל-MI6. רק אז פרי מגלה שדימה מלבין כספי עבור המאפיה הרוסית. פרי מחליט ללכת בעקבות הלב שלו ולעזור לדימה. מכאן העלילה מסתבכת ופרי וגייל מוצאים את עצמם לוקחים חלק במבצע ביוני מסוכן, שמשולב בפוליטיקה ובהרבה שחיתויות.
למרות הסיפור המבטיח, העלילה מתפתחת מאוד לאט, אין כמעט מתח והסוף ידוע. הרגשתי בחסרונם של הקצב והעוצמה.
.

Our-Kind-of-Traitor6-Copy

.