טיפולי עיבוי שפתיים

בחורה עם מחשב נייד

טיפולי עיבוי שפתיים

השפתיים שלך דקות מדי? את מרגישה צנומה מדי באזור הפנים? פיתוחים חדישים יכולים לסייע לך לסלק את ההרגשה הזו ממך, באמצעות טיפולים המיועדים לסייע לך להיפרד מהשפתיים הדקות. טיפולי מילוי שפתיים מוצעים לכל מי שרוצה שפתיים בשרניות ומלאות יותר. הטיפול מתבצע באמצעות הזרקת חומרים טבעיים לשפתיים כדי לעבות אותן. ישנם מקרים בהם מזריקים גם חומרים מלאכותיים לשפתיים מכיוון שבמקרים מסוימים מצב השפתיים דק מאוד וחומרים טבעיים אינם חזקים מספיק בכדי לעבות אותם, לכן, יש לעשות שימוש בחומרים מלאכותיים המסוגלים להחזיק את השפתיים מלאות לטווח ארוך יותר. לאחר הטיפול ייתכן ויהיו שטפי דם תת-עוריים, נפיחות מקומית ואדמומיות. תסמינים אלו חולפים תוך כמה ימים מיום ביצוע הטיפול. לאחר תהליך הטיפול תיתכן אי-נוחות באכילה ובשתייה רק לכמה שעות.

פגישת ייעוץ

כל אחת יכולה להגיע לאחד המרכזים בארץ אשר מבצעים טיפולי עיבוי שפתיים. במרכזי הטיפול הצוות יקבל אתכן  בצורה נעימה, יציע לכן פגישת ייעוץ בה יאבחנו את מצב העור ומצב השפתיים שלכן ויתאימו לכן תכנית טיפולים נכונה. המטרה של פגישת הייעוץ הינה לאבחן בצורה נכונה ומקיפה את אזור השפתיים בכדי להתאים לכן טיפול וחומרי הזרקה הטובים ביותר עבורכן. מכיוון שלכל מטופלת יש מבנה פנים שונה, מבנה שפתיים ייחודי וקווי מתאר משל עצמה, קשה לקבוע על "רגל אחת" כמה טיפולים את תצטרכי, לכן, חשוב להגיע לפגישת ייעוץ טרם הטיפול.

הזרקת סיליקון לאזור השפתיים

הזרקת בוטוקס וסיליקון לאזור השפתיים היא אופציה שניתן באמצעותה לעבות ולעצב את השפתיים שלכן. סיליקון הוא חומר ג'ל סינתטי, היתרון שלו הוא בכך שלא צריך לבצע טיפולי השלמה נוספים לאחר שהתהליך הושלם. חומר הסיליקון מייצב את השפתיים וגורם להן להיראות עבות יותר ויציבות יותר. הוא נועד על-מנת לתת תוצאות נהדרות למראה השפתיים מכיוון שסיליקון נוזלי מאפשר עיצוב מדויק של השפתיים באופן קבוע. הוא אינו נעלם, אינו נספג או אינה משנה צורה, הוא נשאר יציב. הזרקת סיליקון לאזור השפתיים מאפשרת פתרון קבוע לעומת פתרונות אחרים אשר מועילים גם הם, אך אותם יש לחדש מדי פעם. ייתכן שלאחר ההזרקה תרגישי כאב זמני באזור, לכן, ביום של הטיפול מומלץ לנוח, לאכול דברים קרים ונוזליים משום שייתכן ותחושי אי נעימות קלה באזור השפתיים.