5 טעויות נפוצות בנוגע לחדרים לפי שעה

5 טעויות נפוצות בנוגע לחדרים לפי שעה

הרבה מאוד אנשים נוטים להדביק סטיגמות שליליות בעיקר על דברים שהם לא באמת יודעים עליהם יותר מדי

אבל מספיק ששמעו עליהם שניים-שלושה סיפורים שליליים.

האם הנטייה הזאת יכולה להיות הרסנית? כנראה שכן! גם על אנשים וגם עם עסקים.

אחד התחומים שעליו יש נטייה רצינית לשייך סטיגמות שליליות הוא תחום החדרים לפי שעה בישראל.

אז נכון שכולם שמעו ושומעים סיפורים אבל בואו ונהיה ריאליים? על מי אין סיפורים? צריך לדעת איך להתמודד אתם, זאת החכמה!

אז אנחנו באתר דיסקרט מעוניינים לנפץ כמה טעויות שלדעתנו מובילות הרבה מאוד אנשים לסטיגמות שנדבקות על התעשייה

ויכולה פשוט להוריד אותה בתהליך גסיסה ארוך ומתמשך.

 

5 טעויות נפוצות

  1. נוטים להאמין שחדרים לפי שעה הם חדרים מעופשים, אפופי עשן סיגריות ורעועים – טעות! פעם הדבר אולי היה כך, היום הם חדרים משודרגים באיכות גבוהה וברמה של צימרים וסוויטות יוקרתיות.
  2. נוטים להאמין שחדרים לפי שעה הם חדרי אירוח בהם מתקבלים שירותים לא חוקיים במדינת ישראל- טעות! חדרים לפי שעה הם חוקיים, מגיעים זוגות בעיקר ומשלמים לבעל המקום על השימוש בו ממש כמו חדר בבית מלון.
  3. נוטים להאמין שחדרים לפי שעה הם הגורם המרכזי לגידול בכמות הבגידות בישראל – טעות! אולי הם אחד הגורמים אבל בטח לא המרכזי! מי שרוצה לבגוד לא יכול לעשות זאת בחדר בבית מלון? נקודה למחשבה.
  4. נוטים להאמין שחדרים לפי שעה ממוקמים רק בבנייני מגורים – טעות! גם הצימרים נכנסו לתעשייה וכיום ניתן למצוא צימרים הפועלים על בסיס שעתי ונותנים אלטרנטיבה רומנטית לזוגות.
  5. נוטים להאמין שחדרים לפי שעה ממוקמים רק באזור המרכז – טעות! בכל הארץ תמצאו חדרים לפי שעה ויותר מזה, חדרים לפי שעה בחיפה הם מהמבוקשים ביותר בישראל.

אנו לא באים ואומרים שהכל מושלם בתעשיית חדרים לפי שעה, יכול להיות שכן תמצאו חדרים ברמות נמוכות יותר מהאחרים ויכול מאוד להיות שכן יגיעו טיפוסים מפוקפקים לחדרים הללו

ויכול מאוד להיות שהבוגדים והבוגדות ימשיכו לפקוד את החדרים הללו ויכול מאוד להיות שבעלי הצימרים יחליטו שהם כבר לא מעוניינים לקבל לפי שעות אבל

בכל דבר יש יכול להיות ומה שאנחנו באנו להדגיש הוא שדברים ששמענו בשנים האחרונות שיצרו את הסטיגמות הללו הם לא בהכרח המציאות הקיימת.

בכל דבר אפשר לראות את שני הצדדים: גם את הטוב וגם את הרע, צריך להיות חכם ולנסות להתרכז בדברים החיוביים.