גרושתו של הארווי ויינשטיין בזוגיות עם אדריאן ברודי

בזמן שהארווי ויינשטיין הורשע באונס, אשתו לשעבר, ג'ורג'ינה צ'פמן, מנהלת זוגיות עם שחקן זוכה פרס האוסקר ("הפסנתרן"), אדריאן ברודי

בזמן שהארווי ויינשטיין הורשע באונס ותקיפה מינית, נחשף בסאן הבריטי שגרושתו, מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן, מנהלת זוגיות מפתיעה עם השחקן זוכה פרס האוסקר, אדריאן ברודי ("הפסנתרן"). צ'פמן, בעלת מותג האופנה מרקזה, התגרשה מויינשטיין מהר מאוד לאחר שהתפוצצה הפרשה לפני כשנתיים, בתחקיר שפורסם ב"ניו יורקר" ו"הניו יורק טיימס". בימים הטובים, צ'פמן הלבישה את מיטב הסלבריטאיות על השטיחים האדומים אך הסקנדל המביך פגע בה עסקית ואישית כאחד. ברגע שנודע לה על מעלליו של בעלה, היא גינתה את מעשיו בפומבי, פתחה בהליכי גירושים ויצאה לדרך חדשה.

אדריאן ברודי. (צילום Pascal Le Segretain/Getty Images)

ברודי וצ'פמן נפגשו לפני מספר שנים, אך לא קרה ביניהם כלום כי היא הייתה נשואה לויינשטיין. השניים נתקלו זה בזו שוב באפריל האחרון, באירוע השקה של בגדי ים (של הדוגמנית הלנה כריסטיאנסן) בפוארטו ריקו. עדים שראו אותם סיפרו שהופתעו לראות אותם יושבים ביחד לארוחת ערב לאור נרות. ברודי תמך בצ'פמן אחרי הגירושים והתקרב אליה ולשני ילדיה מנישואיה לויינשטיין. בזמנו צ'פמן הבהירה שהיא אינה רוצה שום זוגיות אבל הזמן עשה את שלו והיא שינתה את דעתה (איך לא, זה אדריאן ברודי!). אגב, מי שהכיר ביניהם היה לא אחר מויינשטיין בכבודו ובעצמו.

ג'ורג'ינה צ'פמן והארווי ויינשטיין צילום Pascal Le Segretain/Getty Images)

ברודי, כמו רבים בתעשיה, היה בקשר טוב עם ויינשטיין, כשהוא עוד היה המפיק החזק בעיר ואף הגיע למספר אירועים שערך. ברודי, 46, אינו מסוג השחקנים שדחוף להם להופיע בכותרות או לפצוח ברומנים עם מפורסמות. הוא שומר על פרופיל נמוך ומתמקד בקריירה שלו, מבלי לעורר פרובוקציות. מעניין לראות אם הקשר עם צ'פמן יחזיק מעמד. מה שבטוח, ברודי נראה ומתנהג כמו גבר ה-ר-ב-ה יותר מוצלח מויינשטיין כך שהיא כבר הרוויחה.