מרקו חוזר לחפש את אמא: "הלב"

רוצים לראות עם הילדים את הלהיט העל-זמני, "הלב", המגולל את סיפורו נוגע הלב של מרקו, שיעלה במדיטק חולון? אנחנו מחלקים הזמנות זוגיות אז אל תפספסו!

מרקו חוזר לחפש את אמא בחנוכה במדיטק חולון, (5.12- 7.12.18) עם הלהיט הגדול והעל זמני "הלב", הפקה מוסיקלית ססגונית, מלאת הומור ושמחת חיים המגוללת את סיפורו המרגש של מרקו, הילד אשר יצא למסע חוצה יבשות בעקבות אמו האהובה.

מי לא מכיר ואוהב את מרקו, הילד שיצא לחפש את אמו האהובה וחצה יבשות כדי למצוא אותה ולהחזירה הביתה? תיאטרון המדיטק מפיק בימים אלה את הלהיט הגדול "הלב" הפקה מוזיקלית מושקעת וגדולה לחנוכה המבוססת על אחד הספרים האהובים ביותר בהיסטוריה של ספרות הילדים: "הלב" שכתב הסופר האיטלקי אדמונדו דה אמיצ'יס בשנת 1886.

מאז שנכתב הוא הפך לקלאסיקה עולמית עליה גדלו דורות של ילדים, תורגם לעשרות שפות, וסופר בצורות שונות: בספרים מאוירים, סדרות טלוויזיה מצוירות (ובישראל בסדרה הפופולרית "רקו" בטלויזיה החינוכית) ועוד. ההפקה במדיטק תעלה במהלך החנוכה בין התאריכים 5.12- 7.12.18, בגרסה מקורית, בעיבוד ובימוי של צביה הוברמן, בליווי מוזיקה מקורית של אמיר לקנר, לצד שיר הנושא המוכר מסדרת הטלוויזיה.

רוצים הזמנה זוגית ל"הלב"? מלאו את הפרטים למטה ואולי תהיו בין הזוכים!

הלב צילום יחצ

ההפקה המיועדת לגילאי 5 ומעלה, תצטרף לרפרטואר העשיר והמגוון של הצגות תיאטרון המציגות באולם הבית במדיטק חולון ובכל רחבי הארץ.  בהצגה משולבים שירים מקוריים מרגשים וגם שיר הפתיחה של הסדרה הפופולרית "מרקו" שכולם מכירים ואוהבים. לתפקיד מרקו לוהקה השחקנית דקלה הדר (המוכרת לקהל כאשתו של אדיר מילר בסדרת הטלוויזיה "צומת מילר") .

לסיפור נוספות דמויות משעשעות: מנהל תיאטרון הנודד (נדב אסולין) ובתו (שירן הוברמן), המלווים את מרקו ומצרפים אותו אל מסע ההופעות שלהם ברחבי ארגנטינה.

"לפני שנים רבות יצא ילד בן שלוש-עשרה, בנו של פועל, מעיר הולדתו גֶ'נובה לאמריקה- לבדו – כדי לחפש את אמו".  

הלב צילום יחצ

כך נפתח הסיפור, המוכר לדורות של ילדים בעולם כולו. ההצגה מספרת את סיפורו של מרקו, ילד קטן מגנואה שבאיטליה שבשל המצב הכלכלי הקשה, נאלצת אמו לנסוע לארגנטינה כדי לעזור בפרנסת המשפחה. מרקו הקטן מתקשה לשאת את הגעגועים לאמו וכשמכתביה חדלים להגיע הוא מחליט להפליג לארגנטינה ולחפש אותה. אחרי מאמצים רבים הוא מצליח לשכנע את אביו להרשות לו לצאת למסע יחד עם משפחת פפרוני המפליגה לארגנטינה עם התיאטרון הנודד שלה.

לאחר הפלגה ממושכת וקשה מגיע מרקו לעיר בואנוס איירס, אך לאכזבתו הרבה הוא אינו מוצא את אמו. מרקו אינו מוותר והוא יוצא למסע ממושך ומפרך בעקבותיה. לאורך המסע הארוך ברחבי ארגנטינה, פוגש מרקו אנשים רבים, נקלע להרפתקאות ונתקל בקשיים, אך על אף התלאות והטלטלות, הוא אינו מפסיק לרגע  את החיפוש הארוך אחר אמו, עד  לרגע המרגש בו השניים מתאחדים.

הלב צילום יחצ

רוצים לזכות בהזמנה זוגית ל"הלב" שיעלה במדיטק חולון בתאריך 5.12.18 בשעה 10:30? מלאו את הטופס למטה ואולי תהיו ביו הזוכים!