חלון ראווה: ריץ' ביץ'

מיטל רצתה לייבא לארץ מותג בגדי חוף. כשחיפשה גילתה שאין כזה שעונה לדרישות שלה והחליטה להתחיל לעצב בעצמה

מי אני?

מיטל אולנטוך  צילום תום חוליגנוב

מיטל אולנטוך, בת 38, רווקה. המעצבת והבעלים של מותג בגדי החוף Rich Beach משנת 2017.

מקור השם הוא מהביטוי השגור "להרגיש מיליון דולר" בחוף הים. הייתי רוצה שכל אחת תרגיש כך.

רקע

כרגע אני מרמת גן, גדלתי בהרבה מקומות בילדותי, חלק מהזמן בצפון הארץ וחלק בשליחות בחו"ל, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני בתולדות האמנות.

בתפקידי הקודמים שימשתי סמנכ"לית מכירות בחברות אופנה ולייף סטייל, זכיינית ברשת אופנה מובילה וסטייליסטית בשעות הפנאי. בין נסיעותיי הרבות מצאתי כי ההתייחסות כלפי ישראל היא כמקום נפלא לבלות בחופיו, וחשבתי כי בעוד נושא בגדי הים מאד מגוון, כשזה מגיע לבגדי חוף, רוב הנשים פחות מוצאות מענה לצרכיהן. לכן הרגשתי צורך עז להרים את הכפפה לעצב וליצור מותג שכולו מושתת על אווירת נופש טרופית וקסומה.

מיטל אולנטוך 1 צילום תום חוליגנוב

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

באמצע 2016, כשהרעיון לאופנת חוף החל להתגבש, החלטתי לחפש אחר קולקציה שכזו, בהתאם ללוח ההשראה שיצרתי, ולייבא אותה לארץ. אבל לא מצאתי שום דבר שהתקרב לזה. ואז הבנתי שאם אני רוצה לברוא מותג זה אומר לעצב ליצור הכל בעצמי, התייעצתי עם אנשים מקצוע ויחד הבאנו לידי ביטוי את הקולקציה.

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

למידת תחום טכני חדש לחלוטין עבורי, כל השלבים של יצירת הקולקציה ברמה הטכנית שלה. אך מבחינתי, כל מה שהוא מאתגר מעורר בי אקסטרה אדרנלין ומוטיבציה.

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

חופשי, קליל, טרופי, משמח.

ריץ ביץ צילום תום חוליגנוב

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת אתה מתחברת?

כשביונסה יצאה עם סדרת צילומי ההריון המבוססות על דמויות אייקוניות נשיות, זה היה הרגע שלא יכולתי להפסיק לבהות בתמונות והלסת שלי צנחה לרצפה, אני חושבת שהחיבור שם בין הנסתר לגלוי והצבעוניות הם בדיוק המידה שכה קוסמת לי באופנה. מי שחושבת על צילומי הריון בסגנון בהחלט תוכל להצטלם עם קימונו של RICH BEACH.

מה מאפיין את הקולקציה החדשה?

אני מעצבת ומייצרת בעצמי את הקולקציות לפי טרנדים והשראות אישיות שלי מנסיעות באזורים טרופיים בעולם.

הקולקציה האחרונה נוצרה תחת המון הקשבה ללקוחות שפגשתי, הקולקציה הזאת שומרת על אווירת החופש והחופשה, על הקלילות והפשטות ומאידך דואגת לכיסוי. נשים רבות הפנו את תשומת ליבי לאזורים אותן הן פחות רוצות לחשוף בחופי הים ולכן כל דגם מאפשר קצת כיסוי במקום שמעודד חשיפה כמעט מלאה.

RICHBEACH1631 (1)

RICHBEACH1631 (2)

טווח מחירים: 220 – 449.9 שקל

טווח מידות:  36-48

איפה קונים? באתר הסחר www.richbeach.co.il

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק