מהו הפטנט החדש של המפורסמות לעור קורן ולמה הוא מזכיר לנו קצת את הסרט "שתיקת הכבשים"?

שלושה טיפולי אנטי אייג'נג של הכוכבות לטיפוח עור הפנים – אם זה טוב להן זה בטח טוב גם לנו. ועכשיו ניתן לקבל את הטיפולים במסגרת חדר הטיפולים הנייד של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי LANCASTER בנקודות המכירה ברחבי הארץ (בחלק מסניפי הסופר פארם)

AM4saloona220816-1
ג'סיקה אלבה (צילום: Gettyimages)

לאחרונה שמנו לב שכל מיני כוכבות מפורסמות – למשל ג'סיקה אלבה בתמונה לעיל – מעלות תמונות שלהן לאינסטגרם, כשהן חובשות מסיכות פלסטיק לבנות ומפחידות למדיי וסביבן הילה של אור כחלחל או ורדרד, שרק מעצימה את המראה המוזר. במבט ראשון זה מזכיר קצת את המסכה של חניבעל לקטר מהסרט ההוא. מצד שני, אם הן נשבעות שזה עובד אנחנו רוצות גם.

AM4saloona220816-2
ג'סיקה אלבה עם מסכת הלד – תמונה מתוך האינסטגרם של אלבה

אז במה מדובר – ומהי בעצם מסיכת לד?

מדובר במסכת המטפלת בעור באמצעות תרפיית תאורה, העושה שימוש באנרגיית אור למטרות של ריפוי העור. התאורה (מסוג LED הקרובה לאינפרא- אדום) גורמת לגירוי תאי העור בעוצמה גבוהה במיוחד וע"י כך מאיצה תהליכים מטבוליים בתא, מעודדת התחדשות תאים פגומים וריפוי מהיר של העור. בנוסף, הטיפול מגרה את ייצור הקולגן, שהוא הבסיס לעור גמיש וחלק. הטיפול אינו פולשני ואיננו כואב ויחד עם זאת מעודד תהליך תיקון של התאים ומאפשר להם להתחדש באופן טבעי. התוצאה מעניקה לעור מראה זוהר, אחיד ויפה יותר.

מדעני נאס"א (סוכנות החלל של ארה"ב) השתמשו בתאורת לד לצורך גידול צמחים בחלל ותוך כדי הניסוי הבחינו ביתרונות הריפוי של האור גם על רקמה אנושית, מכאן הדרך לפיתוח המכשיר הייתה קצרה.

AM4saloona220816-3
רוצים לנחש של מי הפנים מאחורי המסכה? (רמז: ראשי התיבות HK רשומים לה על החולצה)

למכונת הלד שלושה סוגי תאורה:

אור אדום: המיועד בעיקר לטיפולי אנטי אייג'ינג. לאור האדום השפעה על זרימת הדם, גירוי וייצור הקולגן, ריפוי רקמות פגועות והגברת כמות האנרגיה בתאים והוא משמש לטשטוש קמטים קלים ושיפור מראה ומרקם עור הפנים.

אור ירוק: בעל השפעה מרגיעה ונפוץ בעיקר בטיפולי היפר פגמינטציה ועור רגיש הדורש טיפול עדין.

אור כחול: בעל  פעילות אנטי דלקתית ולכן מומלץ במקרים של עור שומני ודלקתי, לסובלים מאקנה ומפצעונים בעור.

AM4saloona220816-4
וזו היא כמובן קייט הדסון, שלפי צחות עורה מרבה כנראה בטיפולי פנים (צילום: Gettyimages)

גם אנחנו רוצות, היכן אפשר לקבל את הטיפול?

בחודשים הקובים צפוי הטיפול לעשות עלייה לישראל בחסות חברת הקוסמטיקה היוקרתית לנקסטר, המציעה חדר טיפולים נייד עם כל הציוד הנדרש, כולל מיטת טיפולים וקוסמטיקאית מוסמכת של החברה, שינדדו בין מאה סניפי סופר פארם בהם ישנה נקודות מכירה של מותג לנקסטר. גם אתן מוזמנות להנות מטיפול חינם בעמדה הניידת, בה תוכלו להנות מטיפול הכולל ניקוי פנים, החדרת לחויות וטיפול Firming להרגעת העור בהתאם לצורך, ולאחר מכן לבחור באחד משלושה טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים:

  1. טיפול במסכת לד – הטיפול המועדף על נשות הוליווד התוצאה מעניקה לעור מראה זוהר, אחיד ויפה יותר כך שגם תרגישי כמו קייט הדסון וג'סיקה אלבה
  2. טיפול במכשיר אולטרא סוניק – מכשיר עיסוי העובד על ויברציות חום בטמפרטורה נעימה שמגבירות את זרימת הדם, משפרות את חילוף החומרים ומעצימות את ספיגת המרכיבים הפעילים בחומרים המוחדרים לעור.
  3. טיפול אנטי אייג'ינג – מכונה ייחודית למותג לנקסטר, המשלבת שלוש טכניקות יעילות במיוחד וטיפול המאיץ את זרימת הדם ומשפר את חילוף החומרים והתחדשות התאים. התוצאה על העור מיידית בעוצמתה ושווה לשלושה שבועות של טיפול קוסמטי רגיל.

AM4saloona220816-5
גם קורטני קרדשיאן היא מכורה נלהבת לטיפול עם מסכת הלד. מימין בתמונה מתוך האינסטגרם שלה (משמאל צילום: Gettyimages)