איך גברים מתארים את רגע האורגזמה?

אם תהיתן לרגע מה מרגישים גברים ברגע השיא של עונג עילאי, אז תהיו בטוחות שכיף טהור אבל קבלו כמה תשובות מפתיעות ויצירתיות במיוחד

איך זה מרגיש לחוות אורגזמה? אנחנו הנשים יודעות מה אנחנו חוות אבל אולי תהיתן מתישהו איך גברים חווים את הרגע הזה, של עונג עילאי? מה עובר על המוח ברגע כזה בכלל? במהלך סקס המוח שלנו עובד כ"מרכז עונג" שמעדכן אותנו מה נעים לנו ומה לא. העצבים באיבר המין מעבירים למוח את המידע מה נעים ומה לא. מחקר מעניין מצא שאצל נשים מתקיימות שני סוגי אורגזמות: בדגדגן ובנרתיק. בשני המצבים יש זרימת דם שונה, עצבים שונים ותחושות אחרות.

כל אישה תתאר את רגעי העונג באופן אחר ובקרב גברים גם תמצאו תשובות שונות. בשאלון משעשע, במסגרת מגזין "קוסמופוליטן", באו לבחון איך גברים מרגישים. מתברר שיש להם דימויים משעשעים וחלקם עפו עם הדימיון רחוק. אז נשים יקרות, ככה זה מרגיש אצל בני המין האחר. אתן מוזמנות לשאול את הפרטנרים שלכן איך זה מרגיש ושיגיבו פה בכתבה. תמיד אנחנו בעד לדעות מגוונות ככל הניתן.

אז הנה כמה תשובות לשאלה: "איך מרגישה אורגזמה?

1. "ברמה הפיזית, זה מרגיש כאילו כל אזור החלציים צובר מתח מתגבר, כמו תחושה עזה שאת מקבלת לפני מחזור אבל בצורה טובה. קשה להסביר".

2. "זה כמו הלגימה הראשונה של קפה בבוקר, כאשר לרגע אחד, ההבנה שאתה הולך למות נעלמת".

3. "זה כאילו הזין שלך משתלט לך על המוח. כאילו הכל נהיה משותק בגוף חוץ מהתחושה המדהימה הזו באיבר המין שלך. אתה לא יכול להתרכז בשום דבר אחר. התחושה כל כך טובה שאתה מרגיש שאינך קיים ואז הכל חוזר למצב רגיל".

4. "דמיינו את שפורפרת משחת השיניים, כאשר כבר לא נשאר כמעט כלום ואת לוחצת עוד קצת ומשחת השיניים משפריצה החוצה, רק שהחומר יוצא מהחלק הכי רגיש בגוף וזה מרגיש פשוט מדהים!".

5. "דמיינו את הרגע שרציתם להשתין בטיול שנתי והתאפקתם איזה שעה עד שמצאתם שירותים. דמיינו את תחושת ההקלה ותכפילו אותה באלף".

זוג במיטה לבנה

6. "זה כמו לאכול את המאכל האהוב עליך, רק שאת עושה את זה מהאיבר האהוב עליך".

7. "כמו להיכנס לחנות ביום חם במיוחד ולהרגיש לפתע את קור המזגן מכה בך. זו השנייה הזו שנמשכת כמה שניות".

8. "לא יודע, זה מרגיש כמו הרגע הזה בו מורידים את הגבס מהיד. הרגשה מעולה מציפה את היד".

9. "אני לא יודע אפילו מהיכן להתחיל".

10. "זה תהליך נבנה, כמו לטפס על רכבת השדים ואז תחושת הנחיתה המדגדגת".

11. "קשה לתאר כי המוח נכבה לגמרי. זה עונג פיזי ואני לא חושב שיש לי את המילים הנכונות כדי לתאר אותו".

12. "זה כמו ללכת מהג'קוזי לבריכה ובחזרה"

צילום: שאטרסטוק