איפה מצאנו את הקינוח המושחת בעיר?

קרן אוכלת: בדוכן לא גדול ונחבא אל הכלים תחכה לכם שחיתות אמיתית: הר של כל טוב שצריך לנסות לפחות פעם אחת

בחורה עם מחשב נייד

לא היה קל למצוא את גוליס. הוא מסתתר ומתחבא בין עשרות הדוכנים של שרונה מרקט בו ביקרתי בפעם הראשונה. עד עכשיו נמנעתי מלהגיע לשרונה בגלל הצפיפות וההמוניות שהובטחה לי מכל מי שהיה שם, אבל הנבואה לא הגשימה את עצמה. במבחר העצום של המסעדות והדוכנים הכל נראה מפתה, כמו גם קינוחים דומים שמתחרים אחד בשני על לבכם ועל קיבת המתוקים שלכם, אבל בסוף התיישבנו במזנון הקטן של גוליס.

הזמנו כדורוני פנקייק פריכים ממולאים בשוקולד בלגי, כי מקפידים כאן שיהיה מושחת גם מבחוץ וגם בפנים. לכדורונים אפשר להוסיף אחד מ-4 סוגי שוקולד. שוקולד חלב, מריר, חלב אגוזים או לבן ודובדבני אמרנה. תוספות לבחירה: גלידת וניל, קצפת או תותים טריים, אם זו העונה.

מושחת שצריך לנסות פעם אחת. צילום: קרן רובין

לקחנו עם הכדורונים שלנו גלידה, קצפת, תותים, ועליהם שוקולד חלב אגוזים ושוקולד מריר והתבוננו בהכנה המרתקת של מנת השחיתות הזאת. קיבלנו יצירת אמנות, קינוח גדול, אסתטי ויפהפה שמספיק לשניים.

המנה היתה טעימה ומספקת, והיה נחמד לגוון עם המרקם הפריך של הכדורונים. כל העסק יוצא לא זול כספית וגם קלורית. הפנקייק עצמו עולה 26 שקלים, אבל כל תוספת עולה 8 שקלים כך שמנה כזו תעלה לכם 50 שקלים – שווה ערך למנה במקס ברנר או לקינוח במסעדה לא זולה. מצד שני, אם בא לכם רק קינוח ולא ארוחה שלמה, זהגעתם למקום הנכון.

אחרי המנה הראשונה לקחנו וופל בלגי. כבר לא היה לנו צורך בעוד מתוק אבל באנו לעבוד והיינו מחויבות למשימה. הוופל מוגש גם הוא במקום למען מי שפחות אוהב את הפנקייק שלו בכדורים או סתם בא לו לגוון, וגם לו הוספנו רוטב שוקולד משלושה סוגים, גלידה וקצפת.

וופל בלגי, אם נשאר לכם עוד מקום בבטן. צילום: קרן רובין

המלצה: לבחור בקפידה את התוספות גם בגלל המחיר וגם כדי לא ליצור בלאגן של יותר מדי טעמים במנה, לבקש כוס מים או בקבוק מים בצד כדי להקל על החוויה ה"לא פשוטה", ולדעת להפסיק בזמן, כי בניגוד למה שההורים שלכם לימדו אתכם – מותר להשאיר אוכל בצלחת.

מחיר:

גוליס כדורוני פנקייק: 26 ש"ח

גלידה, קצפת ותותים: 24 ש"ח

וופל בלגי: 26 ש"ח

גלידה וקצפת: 16 שקלים

בסה"כ: 92 ש"ח

נקודות לשיפור:

מתוק מאד ומתאים למי שבאמת אוהב מתוק

אם מוסיפים את שלושת התוספות למנה המחיר כבר לא זול

נקודות לשימור:

מושחת, טעים ומגשים את כל הפנטזיות המתוקות