3 תרגילי הבטן הכי יעילים

הזעתן, קיטרתן ושום דבר לא קרה? אל תתייאשו ותנו למדע לפתור לכן את המצוקה. אלה התרגילים שיבטיחו לכן את הבטן הכי חזקה ושטוחה בסביבה

09/02/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

בטן

אם גם אתן כבר ניסיתן אינספור תרגילים לחיזוק וחיטוב הבטן ולא הגעתן לתוצאות מספקות, קבלו המלצה לשלושה תרגילים שהוכחו כיעילים יותר מאחרים וכדאי להתמקד בהם כדי שלא תתאמצו לשווא.

התרגיל הראשון:  "Roll on and pike"

מדובר בתרגיל אפקטיבי לבטן העליונה והתחתונה באופן שווה והוא לא מסתיים רק שם. הוא מפעיל את הגוף ומדובר בתרגיל זהב!

 התרגיל השני: "Hanging straight leg-raise"

היופי בתרגיל זה הוא שהגב שלכן לא יסבול בתהליך כפי שהייתן יכולות לדמיין. הוא מצוין לבטן, נסו!

התרגיל השלישי: "The Bicycle"

מדובר בתרגיל שמומחים מאוד אוהבים כי הוא מאמץ את כל שרירי הבטן. כן, הוא לא קל בכלל אבל מומלץ!




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה