בדלתיים סגורות או: כשממש קשה לשחרר

בחורה עם מחשב נייד

היא שולחת הודעה ומבקשת לשוחח ולקבוע עיסוי ארוטי. אנחנו מתזמנים שיחת טלפון, אני עונה על שאלותיה בפתיחות, מסביר בין היתר על עניין הגבולות בסשן, ואנו מסתכלים על היומן ומוצאים זמן פנוי לקבוע למחרת היום.
הכניסה אליי לסטודיו הנה צדדית ושקטה ועוברת דרך שתי דלתות וגרם מדרגות. אני מסביר לה בטלפון איך להכנס ופותח לה את הדלת. צעדיה במדרגות מהוססים, היא עוצרת, שואלת: רוני? כן, ברוכה הבאה, אני מחייך ומזמין אותה להכנס. היא עוצרת על מפתן הדלת, ההיסוס מתברר כעת כבהלה של ממש. עושה רושם שהכניסה עד לכאן הייתה מפחידה עבורה, ואולי הכניסה פנימה מפחידה אפילו יותר. זה המקום לתאר את האווירה בסטודיו: הקירות כהים, התאורה חלשה וחמימה, תוספת של נרות ריחניים, צלילי רקע רכים שבחרתי… בקיצור: עולם של מסתורין עם ארומה סקסית. בדרך כלל כשנכנסים פנימה התגובות הן מהסוג של "וואו" אבל ללקוחה הספציפית הזו עצם הפסיעה לתוך הסטודיו מתבררת כמאמץ עצום. היא ממש מפחדת להכנס! אני מרגיע, מסביר פנים, מנסה בכמה מילים לבנות אצלה תחושה של ביטחון. היא נכנסת ואני ניגש לסגור את הדלת אחריה. היא נדרכת: לא, אל תסגור! אני עוצר ומתבונן בה בשאלה, והיא מבקשת שאשאיר את הדלת פתוחה. אני מסביר לה שזה בעייתי, לא היינו רוצים שמישהו ייכנס בטעות וימצא את עצמו בתוך סשן כזה אינטימי. אנחנו מסכמים שבינתיים הדלת תישאר פתוחה כשאנחנו משוחחים ורק לפני תחילת העיסוי אסגור אותה.
יושבים לשוחח, והיא מתחילה להסביר לי את פשר הלחץ והפחד שאחז בה: היא חייבת להיות בשליטה. היא ממשיכה ומרחיבה על הרקע האישי שלה ומספרת לי מה שכבר הבחנתי: היא באה מהעולם החרדי, ומתברר לי שהנסיון המיני שלה לא רב ובשנים האחרונות היא מנסה לחקור את המיניות. כשאני מחבר הכל יחד אני מבין שאני אולי יודע עליה כבר לא מעט, אבל רב הנסתר על הנגלה; האופן שבו היא דרוכה ולחוצה חריג ביחס לכל מה שהכרתי. נכון, לא כל הנשים נכנסות עם פרצוף של "וווהווו, קדימה תן לי את הכי טוב שלך", אבל גם הנבוכות והמהססות בדרך כלל נפתחות ומפשירות תוך כמה דקות של שיחה שבה אפשר לבנות ביטחון ואינטואיציה לגבי מי שממול. בטרם נתחיל בעיסוי הארוטי אני מבטיח לה שוב שעל אף שהדלת סגורה אפשר בכל זמן לעצור את הטיפול אם היא תרצה, וכמובן שמיד אפתח לה את הדלת. אני מתכווץ קצת מבפנים, כי הקושי שלה ניכר ואין ביכולתי להניף שרביט קסמים ולהעלים אותו. זה הרבה מעבר לתקשורת הבין אישית שבינינו. זה שלה.
הידיים שלי לומדות אותה, מלמדות אותה עונג, מבקשות לפייס את הלחץ. בהדרגה אני מגלה שהגוף שלה לגמרי איתי. השרירים נינוחים, הנשימה רגועה, סימנים נוספים שמשדרים לי: היא על מסלול העונג. אבל הראש שלה לא רגוע. אני שם לב לאופן שבו היא מתקשה להתמסר לגמרי ולהרפות, מנטלית. אולי הגוף שלה כבר בוטח בי אבל היא לא בוטחת בסיטואציה. היא עדיין לחוצה. אני אומר לה בשקט: בואי נעשה ניסיון קטן. היא שואלת: מה? אני ממשיך את תנועת העיסוי האיטית לאורך גבה, מהשכמות כלפי האגן ותוך כדי כך מבקש: תגידי לי "עצור". היא אומרת: עצור, ואני מרים מיידית את הידיים שלי ממנה. אני מחכה רגע ואומר לה בעדינות: ככה זה עובד…
נראה לי שזה עושה לה משהו. משחרר משהו פנימי. עד כמה שניתן. ההמשך כבר יותר פלואידי, פחות מתאמץ. נראה שהיא מחליטה החלטה פנימית (שוב… זה שלה) להנכיח את עצמה יותר ולדחוק את הפחדים והחששות הצידה. עמוק בפנים אני כבר מבין שזה לא מקרה רגיל של לגרום לה לבטוח בי, ולא משנה כמה עדין ומתחשב אני, לא אדע אילו עוד צללים נמצאים איתנו בחדר, נמצאים בינינו.
כשאנחנו מסיימים, אני קושר שוב שיחה קלה, ושואל אם היא מרגישה שמעבר לעונג שחוותה היא לקחה מהמפגש הזה גם משהו שקשור בשחרור השליטה וביכולת לבטוח בי. היא עונה לי שקודם היא צריכה עוד שאפתח את הדלת. שוב אני נוכח שחלק ממנה אולי היה כאן, אבל חלק אחר כלל לא הגיע, לא התמסר.
כשאני נפרד ממנה והיא חוזרת בביטחה אל הרחוב אנחנו מסתמסים בקצרה. היא כותבת "תודה רבה לך!" ואני סקרן. הוקל לה כי הצליחה לבוא, להיכנס, להתמסר ולהנות, או הוקל לה כי היא שוב בחוץ?

האתר שלי: רוני – עיסוי ארוטי לנשים
והטלפון לפרטים נוספים, תגובות, שאלות: 058-4472766

רוני - עיסוי אירוטי
בבלוג זה תקראו על העיסוי האירוטי, על המפגשים המעניינים שהעיסוק הלא שגרתי זימן לי ועל תובנות והשקפת עולם אודות מגע, אינטימיות מיניות וטנטרה. האתר שלי: www.or-gasmic.com ליצירת קשר, תגובות, שאלות ופרטים: 058-4472766