תיבת התכשיטים של אמא

תיבת התכשיטים של אמא ריקה.

לא התיבה הצבעונית היפה הזאת.

גם לא התיבה האלגנטית הזאת.

תיבת התכשיטים הגדולה ולצידה עוד תיבה אומנותית עם הדפס של השחקנית אודרי הופבורן שפעם קניתי לה במדרחוב הנחלה, עומדות יתומות וריקות על השידה הגדולה, ניבטות מהמראה. כל אוצרותיה, שכללו אבני חן יקרות וטובות, יהלומים, פנינים כפנינות, צמידים, שרשרות, טבעות, עגילים וסיכות, נגנבו למחרת תום השבעה. מטמון שלא ניתן למדוד במשורה- לא בכסף ולא בסנטימנטים, נגוז ונעלם כלא היה.

רק טבעת היהלומים הנדירה של אמא נותרה למשמרת נוצצת על אצבעי.

כששבתי מהדילוג הקסום בנתיבות הקריסטול והנצנוץ במרכז המבקרים החדש של מיכל נגרין

הכניסה לארץ הפלאות של מיכל נגרין

נזכרתי בשתי תיבות התכשיטים היפות, שניגרנה מיכל, ( זו לא טעות, יש מילה כזו שמבטאת את יציר כפיה ואת ראש האומנית מ'חוץ לתיבה', שבאים לידי ביטוי בכל יצירה שלה), והחלטתי למלא אותן במתנות משביל האבנים הקסומות של מיכל, לכבוד אמא שלי ולכבוד כל האמהות.

שרשרת טורקיז בשבילך אמא. הטורקיז שכל כך אהבת. אלגנטית ודמיננטית, עם נוכחות מרשימה אך לא מתלהמת. זה הדבר הראשון שאני בוחרת.

מדובר לא רק ביופי אמא, כי אם באיכות בלי פשרות, שגם את לא התפשרת עליה מעולם. 90% מהאבנים המשובצות בתכשיטים של מיכל נגרין הן אבני סברובסקי. המתכת היא פליז מצופה זהב 24 קראט, חלקם בכסף.

הנה ,למשל, שרשרת שהיא ממש 'אריג לצוואר'. האבנים השחורות עם הנצנוץ המאופק שמשלב סולידיות עם נגיעות דרמה, הופכות אותה לפריט חובה באאוטפיט לאירוע ערב יוקרתי. האואוטפיט יהיה בקווים נקיים ומחמיאים לגוף והשרשרת תהווה איבזור מושלם. לא צריך להוסיף כלום ואין מי שלא יוותר, מהמראה שלך אמא, פשוט המום.

כל מוצר מעוצב על ידי מיכל. הדגש הוא על עבודת יד מוקפדת, לא פס ייצור.

כל הבנות, לא משנה באיזה גיל ולאן הן הולכות, בנות צעירות ואמהות, לעולם לא מוותרות בתיק על המראות האישיות. תראי איזה מבחר מראות מרהיב אמא. מה את בוחרת?

התהלכתי לי בינות לפריטי התצוגה ונתקלתי בג'קט המיוחד הזה ניצב על קולב:

לא שיערתי עד כמה יפה ומחמיא הג'קט עד שהסופר-מודל שלי נירה פרי מדדה אותו ודיגמנה לי. הג'קט כאילו נתפר למידותיה הטובות. הוא יכול לתת לך טוויסט של צבע ועניין מעל מכנסיים מחויטים להופעה אלגנטית ומראה Cool מעל ג'ינס חתיכי .תקשיבי, יש לו עוד קטע מדליק- בקו המותן יש רוכסן חבוי שמאפשר לקצר את הג'קט ולייצר מראה אחר.

המודל נירה פרי- נתפר למידותיה.

רציתי לתת לך מתנה 'שרשרת שעון', שאפשר לתת ליום הולדת שאת אמנם כבר לא תחגגי, אבל עם ברכה 'שתמיד תאחזי ברגע', כי את הרי רצית שנשמח ונחגוג תמיד, גם כשהדמעות זולגות, גם כשהשעות אוזלות ונוקפות. אז בחרתי, בזמן המתקתק במחוגי השעון של השרשרת היפה הזו, נספור את כל שעות האושר שהיו ועוד יהיו, את הזכרונות, את הדקות והדקויות, את הסיפורים ואת כל שיחות השעות הקטנות. היא תישאר קרובה ללב ותתקתק עם דנדון פעימותיו.

נותרה לי מסגרת ריקה.

מסגרת כזו היא למזכרת, היא מסגרת ראויה לתמונתך, עם תיבת התכשיטים עם המתנות שקיבלת לצידה.

לא חיכה לי קוסם בקצה הדרך, אבל חיכתה לי הקוסמת היורשת, יסמין, בתה של מיכל נגרין, שארזה לי בתיבה הדורה מצוירת את קשת השיער שהיא ממש תכשיט שבחרתי ועוד זוג עגילים והייתה אדיבה ומלאת חיים וחיוכים. בנצנוץ מבריק של סיום סיור, היה לי ברור, שזו הדרך לתעד את הפרידה המרגשת מאגדה אימהית של סיפור:

מיכל נגרין ובתה יסמין. 'סוד ההצלחה-חיבור אישי למוצר ולעולמה של מיכל'.