יומן תזונה ואימונים שלי ביום רגיל ועמוס

יומן האכילה ואימון המלא שלי עבור אתמול. זה היה יום עמוס, לא היה לי יותר מדי זמן לאכול. גם בימים כאלה אני משתדלת לעשות את המקסימום הטוב שאני מצליחה ולספק את מיטב הערכים, זה המוטו שלי. אבל דווקא אני שמחה לשתף את היום ה"לא אידיאלי" כי רוב החיים הם כאלה שמצריכים למצוא פתרונות טובים ויצירתיים ולאלתר.

IMG_0872
בהמשך לבקשות הרבות, משתפת את יומן האכילה ואימון המלא שלי עבור אתמול. זה היה יום עמוס, לא היה לי יותר מדי זמן לאכול. גם בימים כאלה אני משתדלת לעשות את המקסימום הטוב שאני מצליחה, זה המוטו שלי. גם כשיש לי רק 15-20 דקות לאכול (שבשבילי זה מעט כי אני אוכלת מאוד לאט וארוחה שלי בנחת יכולה להמשיך גם שעה) אני משתדלת לספק את הערכים הטובים ביותר. אבל דווקא אני שמחה לשתף את היום ה"לא אידיאלי" כי רוב החיים הם כאלה שמצריכים למצוא פתרונות טובים ויצירתיים ולאלתר.
קימה 7:00. מים עם לימון וקינמון. קפה מגורען עם 2 כפיות שמנת מתוקה.
7:20-7:45 – אימון מוביליטי
7:45 – א. בוקר: מלפפון, 2 ביצים קשות, 2 מקרלים בינוניים. קפה שחור.
11:00 – קלמנטינה עם 7 שקדים
12:30 – א. צהריים: כוס תרד עם כף שמן זית. דג מאודה במחבת עם קישוא ופטריות עם כף גאודה מגורדת למעלה.
15:30 – משקה חלבון מאוזן מבחינת חלבון, שומן ופחמימה ZONE ששתיתי כשקפצתי להגר שפר, תזונאית בשיטת זון מס' 1 בישראל שאחראית לגוף לתפארת של מיטב המפורסמות בישראל וגם השותפה המקסימה שלי, ולגם בעלת בלוג תזונה מעולה כאן בסלונה, למדידות תקופתיות של הרכב הגוף (אחוזי שומן, משקל הגוף ומסת השריר) והופתעתי לטובה מהתוצאות. אני לא מסתירה את המספרים ההפך. רציתי לרשום אבל דווקא מעניין אותי איך אתם תופסים את זה בעין. לכן – תרשמו את מה שאתם חושבים האחוז השומן שלי והמשקל הגוף – כאן בתגובות או בדף הפייסבוק, ואני מבטיחה ומתחייבת לפרסם את התשובה בפוסט הבא ולרשום את התשובה כעבור כמה ימים בפוסט הזה. התשובה שהבטחתי לגבי הרכב הגוף שלי:  משקל הגוף 58,4 ק"ג, 46,3 ק"ג מסת שריר, 14,3 אחוז שומן

18:50 – אימון סווינגים: 100 סווינג בשתי ידיים + 25 סווינג עם יד אחת, 16 ק"ג (7 דקות אימון)
19:00 כוס חלב עיזים עם כפית קקאו
20:30 א. ערב: סלט שומר ופטריות עם כף שמן זית. פילה עוף מאודה במחבת. כוס יין לבן.
23:30 א. לילה: יוגורט באפאלו עם כף זרעי צ'יה ו כף גרעיני חמנייה עם כפית דבש.

*** שאלות ותשובות בהמשך ליומן מתוך שאלות בפייסבוק:

כמה שאלות שתמיד צצות על פחמימות וחלב עיזים:

"אין פחמימה?"

– אני עונה: יש פחמימה ליהי. ירקות, פירות, יין, דבש, חלבון מאוזן עם פחמימה. יש מגוון סוגים של פחמימה מעבר ללחם שמכירים היטב. דווקא לחם אין

"לא מרגישה חסך שאין לך בתפריט אפילו דגנים מחיטה מלאה???"

– אני עונה: ממש ממש לא. בוחרת שלא לצרוך אותם כי זה עושה לי טוב גופנית וממש לא מתגעגעת או מרגישה חסר.

בין היתר שחיטה מלאה ובכלל חיטה זה דבר ממש לא בריא שרק נמכר למוצר בריאות (ועכשיו גם רובם כבר יודעים שזה לא נכון).

יש המון מקורות לפחמימות ידידותיות יותר לגוף.

"חלב עיזים זה במקום חלב רגיל?"

– אני עונה:

כן. פרופיל החלבון שלו טוב יותר מחלב פרה וגם אני נהנית מהריח והטעם המעודן ומיוחד שלו, אבל זה בסדר גם חלב רגיל למי שלא רגיש ללקטוז.
"חשבתי שאת נגד משקאות של חלבון… ככה זכור לי?!"

– אני עונה: אני לא נגד. אמרתי תמיד שהן לא מחליפות אוכל אבל כשאין זמן לאכול או אפשרות למזון איכותי מוגבלת, זו יכולה להיות אופציה. בייחוד

שמוצר ספציפי הזה הוא מאוד איכותי. למדתי שאסור להיות קיצוניים, יותר קל ונעים לחיות ככה.

 שיהיה לכם יום ספורטיבי ומלא אנרגיה חברים יקרים!

 

לטיפים, אימונים נוספים ומוטיבציה,  בקרו אותי באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות

אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824/ 054-2000-995

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת בלוג הכושר, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)

בית הספר של ג'ני לגוף WOW – תכנית אישית ליווי און ליין 

 

 

 מה לאכול כדי לרדת במשקל ולחטב את הגוף בלי דיאטה או לספור קלוריות  – וידאו חדש!

10 טיפים לחזרה לקלה לגזרה 

האימון הקבוצתי שיהפוך אתכם לחזקים, חטובים ובכושר  – פוסט חדש

מתחילים כאן!

***כתבות מהתקשורת:

רבע שעה והייתם פה – פרויקט הכושר במיוחד אחרי החגים ב TIME OUT

מגיעים לקיץ עם קוביות בבטן – כתבה ב  TIME OUT
מאמנת הכושר של אתר מאקו מבקרת באימון PRIMAL MOVE
ספורטאית השבוע באתר שוונג עם ראיון אישי
עם ג’ני – האם זה שווה לחכות גורילה ולשרוף 400 קלוריות?
 ספרינט לצלחת – כתבה ב TIME OUT – מה אוכלים לפני ריצה
***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.
כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”
יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום
*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה,מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:
כל הדרכים שלא עזרו לי לרדת ממידה 42
טרנד הכושר של השנה – מראה שרירי ומחוטב
איך עשיתי את הסוויץ’ – שינוי החשיבה בתזונה וכושר

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10