Seche Vite

בחורה עם מחשב נייד

 

 המותג העולמי Seche Vite  הנו מותג אהוד ברחבי העולם, את היהלום שבכתר קטף,  מייבש הלק, הכיסוי האיכותי  והמבריק ביותר מתוצרת החברה, שעשה את הבכורה שלו בשנת 1991 ומאז מככב באופן מתמיד בכל העולם ונחשב למייבש הלק המוביל במכירות.

הציפוי אשר מיועד לייבש במהירות את הלק, מהווה גם שכבת מגן וכיסוי אחרי מריחת שכבת הלק מתחתיו.  שכבה אחת תכסה את הלק בשכבת ציפוי מבריקה במיוחד,  אשר תתייבש על הציפורניים מהר מאוד.  דבר אשר חוסך תסכול רב,  לאותן נשים אשר מורחות את הלק בבית ומיד הוא מתקלקל ומתקלף. הציפוי שומר על הלק לאורך זמן ומונע הצהבה של הציפורניים, משאיר אותן חזקות אך עם מגע של משי.

ה -Seche viteהוא פטנט עם ביצוע ותוצאות נהדרות. לאחר יותר מעשור שהציפוי האהוד מככב במרכזי הטיפוח המקצועיים בכל העולם,  הוא עדיין הכיסוי אשר זוכה לשבחים וקיבל הכרה במאמרים שהתפרסמו במגזין האופנה  Allureו- Elle,  כמו גם הוא זכה בפרס ב-  InStyleבמשך 10 שנים רצופות. 

ה –Seche vite הוא פטנט עם ביצוע ותוצאות נהדרות.  לאחר יותר מעשור שהציפוי האהוד מככב במרכזי הטיפוח המקצועיים בכל העולם,  הוא עדיין הכיסוי אשר זוכה לשבחים וקיבל הכרה במאמרים שהתפרסמו במגזין האופנה  Allureו- Elle,  כמו גם הוא זכה בפרס ב-  InStyleבמשך 10 שנים רצופות. 

מוביל את הדרך לטיפול ציפורניים טבעי, ומעכשיו הוא בפריסה ארצית רחבה, במכוני הטיפוח המקצועיים, ביבוא בלעדי של "ברייסון שיווק".

מחיר לצרכן: 75 שקל. (16 מ"ל).