zebracrm

עדכונים:

פוסטים: 5

החל מנובמבר 2018

  • zebracrm

    סיגמא - תוכנת הנהלת חשבונות מתקדמת

    תצוגה מקדימה

    ניהול החשבונות של העסק חייב להישען על מערכת חזקה ומתקדמת שתאפשר לייעל את תהליכי העבודה בצורה אופטימאלית. בשורות הקרובות נכיר לכם את סיגמא – תוכנת הנהלת חשבונות מתקדמת שבאמצעותה ניתן להיפטר אחת ולתמיד ממגבלות התוכנות הישנות שמתחילות אט-אט להיעלם מהתחום. אז מה היא סיגמא? מחלקת הנהלת החשבונות של העסק אמורה לרכז תחת אחריותה את...

    תגובות

    פורסם לפני 5 months
  • zebracrm

    ניהול לידים - כך עושים זאת נכון

    תצוגה מקדימה

    מידע רב זורם לבית העסק שלכם ברגעים אלו ממש. לקוחות פוטנציאליים (לידים, בשפה המקצועית) רבים מבררים אודות השירותים והמוצרים שלכם, נרשמים דרך קישורים מכל רחבי הרשת או מועברים אליכם בקבצים מסודרים מספקי הלידים. כיצד מתנהלים נכונה עם כל המידע הזה? ניהול לידים יכול להתגלות כמשימה מורכבת מאוד כאשר עושים זאת לא נכון, וכאן תלמדו כיצד ...

    תגובות

    פורסם לפני 5 months
  • zebracrm

    כל מה שצריך לדעת על מערכת POS

    תצוגה מקדימה

    בכל סגירה של עיסקה מסויימת מעורבות מערכות רבות בעסק, לכן חשוב שהתהליך יתבצע בצורה מושכלת ומדוייקת וימנעו טעויות למיניהן. מערכת POS נועדה לעדכן את כל המערכות הרלוונטיות בדיוק ברגע זה, ובכך לייעל את תהליכי העסק כולו. במה בדיוק מדובר? להלן כל המידע. אז מהי מערכת POS? עד לשנים האחרונות נותן השירות או המוכרן היה צריך ...

    תגובות

    פורסם לפני 5 months
  • zebracrm

    צ'אט וירטואלי - יתרונות ותכונות נדרשות

    תצוגה מקדימה

    זירת המכירות המרכזית כיום נמצאת במימד האינטרנטי. כפועל בלתי נפרד מכך על העסק להיות זמין עבור לקוחותיו בכל דרך אפשרית כאשר עולה שאלה או מתעוררת בעיה כלשהי. צ’אט וירטואלי מציע ללקוח דרך פנייה נוספת אל בית העסק מתי שרק ירצה תוך קבלת מענה מיידי, וכל זאת בלחיצת כפתור פשוטה ומבלי להסתמך על המתנה למענה טלפוני ...

    תגובות

    פורסם לפני 5 months
  • zebracrm

    מערכות CRM - מדריך רכישה

    תצוגה מקדימה

    מי שפועל בזירה עסקית כלשהי בוודאי יודע כי כל לקוח חשוב וכי לקוחות מרוצים מביאים עימם לקוחות נוספים. הדבר נכון גם הפוך שכן לקוחות שאינם מרוצים יודעים לבטא את עצמם בהתאם ולגרום לחוות דעת שלילית על בית העסק ברחבי האינטרנט. במילים אחרות – על מנת לשפר את חוויית הלקוח יש לספק עבורו מערך שירות לקוחות ...

    תגובות

    פורסם לפני 5 months

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה