מגזין לנשים

עולם הנשים הוא עולם מאוד מורכב. מטבע הדברים נשים מגלות עניין בתחומים מאוד ספציפיים

בחורה עם מחשב נייד

עולם הנשים הוא עולם מאוד מורכב. מטבע הדברים נשים מגלות עניין בתחומים מאוד ספציפיים. נשים מאוד מתחברות לנושאים כמו חיי המשפחה, תרבות ,פנאי, ביגוד נשי וגם גברי, עיצוב תכשיטים ועוד רבים אחרים. הנשים יסתכלו על הנושא בנקודת מבט נשית. בנושאים שמעניינים גם גברים נשים יסתכלו על הנושא מזווית שונה. נשים מתעניינות בתחומים רבים. היות והביקוש והצמא לקריאה על נושאים אלו גדול, הרי יש צורך למלא את הביקוש. מגזין לנשים יכתוב על כל התחומים הללו. מגזין לנשים יכול להיות מגזין עצמאי שיוצא לאור אחת לכמה זמן. בדרך כלל פעם בחודש. יש עיתונים יומיים שמצרפים אחת לשבוע גיליון מגזין לנשים, לנוחיות הקוראות הותיקות שלו. מגזין לנשים כולל מדורים שונים כמו מדור אופנה, אוכל, צילום ועוד. ישולבו בו מאמרים שונים, כתבות בנושאים שעומדים על הפרק ועוד.

מדורים שונים במגזין

כאמור, בכל מגזין לנשים יהיו מדורים קבועים. לרוב תהיה כתבת שער. על שער המגזין תופיע דמות מוכרת לרוב דמות נשית. ובמרכז הגיליון ראיון איתה. בתחילת המגזין יופיע מאמר העורכת.  במגזין יופיעו כתבות שונות על נושאים מגוונים. יהיו מדורים הסוקרים מוצרים שונים , ומוצרים חדשים בשוק. מדור רכילות תמיד חשוב בכל מגזין, וגם במגזין שמיועד לנשים. למשל כתבה על חתונה של דוגמנית  ידועה.נשים מתעניינות באופנה, ולכן כמעט תמיד יהיה מדור "משטרת האופנה" . הכוונה לביקורת בענייני לבוש של כל מיני סלבריטאים שנתפשים בעדשת מצלמת הפאפארצי.. לעיתים זה בעת אירועים שונים, ולעיתים סתם תמונה שמצולמת ברחוב. צלמי הפאפארצי מועסקים על ידי מגזינים רבים, ומוכרים את תמונותיהם לעיתונים השונים. מדורים נוספים יהיו בענייני משפחה  חתונה , לידה ,אירוסין ועוד

כתבים

מגזין לנשים יעסיק צוות גדול לצורך הפקת המגזין. יהיו בו עורכת ראשית ועורכי משנה. כתבים שונים לתחומים שונים. יש כתבים שמסקרים תחום אחד ויש כלו שמסקרים מספר תחומים. הכתבים אחראים גם לראיונות מול הסלבריטאים השונים ונשואי הכתבה. לכל עיתון יהיו כתבי מאמרים. בדרך כלל אלו אנשים המומחים לתחום מסוים. הם כותבים על נושא בתחום התמחותם. כל פעם על נושא אחר. דפי המגזין יהיו לרוב דפים איכותיים מסוג של נייר כרומו. יהיו הרבה צילומים יפים . לכל מאמר יוצמדו צילומים מקצועיים מהתחום. צילומי עיצוב, נוף, צילומי אופנה ועוד. מגזין לנשים יהיה משופע בפרסומות שונות. לעיתים פרסומות על עמוד שלם ולעיתים יותר קטנות. המגזין יגבה תשלום מהמפרסמים. גובה התשלום נקבע לפי מיקום הפרסומת, גודלה ,ובהתאם למוניטין ולתפוצה של המגזין. כמובן שלכל מגזין נחשב יהיה אתר אינטרנט ,בו הוא יציג חומר ותכנים של המגזין.

דנה שמעוני
ככל שאנחנו גדלים, מתבגרים ומתפתחים, החיים מציבים בפנינו אתגרים חדשים. המסע שלי בחיים האלה מגוון ומלא צבעים, וכל שלב, כל גל, כל שביל חדש מזמן לי שיעור, אותו אני רוצה לחלוק אתכם, הגולשים.