"הרשימה" – סיכום החלומות שלי לשנת 2014

ג'ני קפלן מסכמת את שנת 2014 שהיתה מאוד מעניינת ומסעירה במהלכה הגשימה לא מעט חלומות ומטרות מבחינה מקצועית, ספורטיבית ואישית לצד החוויות הכואבות והפחות נעימות, שעברה ולמדה על בשרה, אשר חיזקו אותה פיזית ומנטלית יותר מפעם. קבלו את ה"רשימה" של ג'ני

10417743_942147492485362_357387417196501831_n

עד הרגע הזה לא רציתי לכתוב סיכום שנה, אבל ככל שהשנה החדשה 2014 מתקרבת, אני מרגישה שהסיכום הזה יותר ממתבקש עבורי. כמאמנת כושר אני יודעת עד כמה חשוב לתעד את הצעדים ואת ההצלחות כדי לראות את התקדמות ונקודות לשיפור ככלי למוטיבציה והשגת מטרות. זו היתה בשבילי שנה מאוד מעניינת. הגשמתי כמה וכמה חלומות ומטרות מבחינה מקצועית, ספורטיבית ואישית לצד החוויות הכואבות והפחות נעימות, כך שהיו לא מעט שיעורים למדתי בדרך על בשרי.

unnamed (22)

השנה הגשמתי חלום וזכיתי לפגוש וללמוד מאחד המאמנים הטובים בעולם – סקוט סונון, ונסעתי למוסקבה במיוחד למטרה הזו – כדי לעבור הסמכה בשיטת אימון טאקפיט שהוגדה כשיטת אימון החכמה ביותר בעולם. עברתי בהצלחה את מבחן הסמכה הכי קשה שחוויתי, ברמה הפיזית והמנטלית.  כמה חודשים לאחר מכן זכיתי באליפות ישראל בהנפת קטלבלס, והוכתרתי כאלופת ישראל בהנפת קטלבלס בפעם השנייה ברציפות. השתתפתי במרתון תל אביב הראשון שלי בו רצתי לראשונה 10 ק"מ. אין ספק שהשנה הייתי בשיא הכושר שלי, זו התוצאה של הדרך שעשיתי במהלך השנים האחרונות בעבודה קשה ועקבית. לאחר מספר חודשים אחרי הזכייה, נפצעתי בתאונה מצערת כתוצאה מחבלה פיזית קשה שספגתי במסגרת הסדנה האקראית להגנה העצמית כשהתרגול התמים התגלגל לדרך האלימה.

[youtube V0xyXf4bjzc]

ולפני שבוע ממש לראשונה מזה 5 חודשים אחרי התאונה והפציעה, ההחלמה הארוכה ושיקום – עושה סנאץ׳ עם 12 ק״ג. בשיא השפל של הפציעה לא יכלתי להרים שקית חלב, עכשיו אחרי תקופת האימונים המשקמים מרגישה מחוזקת וחזקה יותר מתמיד (כמובן שכבר עשיתי עם 8 ק״ג , כולל 10 דקות עם החלפות ידיים כל דקה). למדתי שהחוזק של ספורטאי והאדם לא נמדד רק בכמה הוא יכול להרים אלה ביכולת לחזור ולהתחיל לבנות את עצמו מאפס ואני מאושרת שעושה את זה ונכנסת לשנה החדשה חזקה מנטלית יותר מתמיד ומתחזקת פיזית יותר ויותר מיום ליום. הוכחתי בכל צעד את המנטרה שאמצתי ושיננתי לעצמי  בכל יום: Nothing  and nobody can stop me. התרגשתי מאוד לקרוא את המחמאות והאיחולים שלכם בפייסבוק, רוממתם את רוחי וחיזקתם להמשך הדרך.

unnamed (24)

מהבחינה התקשורתית סימנתי גם כמה מטרות שהצבתי לעצמי השנה – להמשיך לקדם את שיטות האימונים החדשניות והאפקטיביות במדיה הרחבה, להפיץ ולהכיר לעוד מתאמנים ואנשי המקצוע  דרך שונה ומהנה להגיע למטרות הכושר, הגוף החטוב, יפה ואנרגטי בכל גיל,  הבריאות וההרגשה של שלמות עם עצמך בכל הפרמטרים.

10628585_901410509892394_1178631361522914671_n

עושה חשק לשרון ינובסקי קפלן, מאמנת פילאטיס, להתאמן בשיטת פריימל מוב החדשה והשונה בעליל  – אתר מאקו 

חלום נוסף שהגשמתי – הופעתי בצילומים של מגזין מנטה כספורטאית החודש, כבוד גדול בשבילי

נבחרתי למאמנת הכושר של השבוע של מגזין טיים אווט 

נבחרתי למאמנת הכושר של שבוע באתר שוונג 

נבחרתי למאמנת הכושר של הערוץ החיים הטובים

שרון ינובסקי קפלן, עורכת של האתר נענע 10, מפרגנת לאביזר הכושר החדש – קלאבל – אתר נענע 10 

 השתתפתי בתכנית נוספת של "אורלי וגיא" בערוץ ה10 והפעם לצורך הדיון בנושא איזו פעילות הכי אפקטיבית להרזיה 

unnamed (23)

השתתפתי בתכנית "נתיבי איילון" בערוץ 10 עם איילון בן יוסף וצוות מאמני כושר המובילים והתותחים שלי – כחלק מהתפתחות העסקית לצד המוצר המנצח – סדנאות הכושר והתזונה שאני מעבירה, החלטתי לקחת צעד קדימה במיזם ולפנות לעסקים וחברות  כדי שגם העובדים בחברות הייטק יוכלו לגלות דרך שונה, מהנה ואפקטיבית להיות בכושר, להגיע לגוף חטוב, חזק, בריא ואנרגטי, וכל זה בזמן הקצר ביותר באמצעות שיטות האימון המיוחדות והחדשניות שלמדתי ואיתן אני עובדת בהצלחה רבה עם מתאמנים אישיים, קבוצתיים ומתאמנים בערוץ הכושר והבלוג. איילון ינתח את כתב היד של כל אחד מאיתנו ויקבע מי יתאים הכי לפרוייקט החדש. היה כיף, מעניין ומרגש להכיר את עצמינו קצת יותר טוב באמצעות הניתוח הגרפולוגי. התכנית תשודר ב 2/1 יום שישי בשעה 9:00.

כך תחזרו לכושר ברבע שעה – פרוייקט הכושר המדהים במגזין "טיים אווט" (גם בפרינט וגם באינטרנט)

התור האישי החדש באתר שוונג שהספקתי למלא במספר כתבות בנושא הכושר, התזונה והמוטיבציה

 הרצאה אינטרנטית הראשונה מסוגה "איך לבנות גוף חטוב ובכושר ב-30 דקות ביום" שהעברתי בהפנינג "קורנת" 

השתתפתי בפאנל הבלוגריות של סלונה בועידת יסמין השנתית לנשים בעלות עסקים בנושא קידום העסק באמצעות הבלוג, בה ניתנה לי זכות לספר כיצד הגשמתי חלומות ומטרות אישיות ומקצועיות באמצעות הבלוג ולהעניק טיפים.

שיתוף פעולה מדהים עם ד"ר הגר שפר, תזונאית מס' 1 בישראל והזדמנות להכניס לכושר את מתאמני התזונה שלה באתר האון ליין החדש Eatgood ובאימונים האישיים

השקתי את אימוני הקבוצות שלי בפארק הירקון במגוון שיטות אימון חדשניות ואפקטיביות עם נבחרת המתאמנים הפרימיום שלי

בתחום ההשתלמויות, זכיתי ללמוד גם השנה מהמאסטר שלי , פאביו זונין מבית הספר "Strong First", מומחה איטלקי בעל שם עולמי, את סודות העבודה עם משקל הגוף והקטלבלס.

10346522_901410593225719_635725062940661714_n

עברתי ריענון בשיטות FMS ו- Primal Move, והשתתפתי בכנס מדהים וחדשני Functional Summit  בו למדתי על החידושים האחרונים בתחום האימון הפונקציונלי והשיקום מהמומחים ברמה בינלאומית.

הבלוג שלי הופיע במהדורת החדשות של וואללה בכתבה "כך תתאמנו ב2015 בלי לפשוט את הרגל" בהיבט של עליית הפופולריות של האימונים ביתיים עם משקל הגוף כדרך אלטרנטיבית לשמור על הכושר ולחטב את הגוף ללא הוצאות מיותרות.

זכיתי במתאמנים מדהימים!

IMG_1452

 חברים יקרים, מאחלת לכם שנה חדשה 2015 טובה ומוצלחת! שנדע רק בריאות, שמחה, אהבה, נשמור, נפתח ונעצים את הכושר ויכולות – גופניים ונפשיים, נשגשג ונגשים חלומות, נהיה ונחיה בהרמוניה והנאה בכל רגע. תודה לכל המתאמנים, קוראים, חברים, שותפים לדרך ולעשייה. תודה על ההשראה, הפרגון, האהבה שאתם מעניקים לי ומאפשרים לי ליצור, להתקדם ולהתפתח עוד ועוד. בלעדיכם זה לא היה אותו דבר, בתודה והערכה שאתם לצידי! אוהבת המון, שלכם, ג'ני 

10687145_901410439892401_4541093609702229771_n

 

 כנסו לדף הפייסבוק שלי לטיפים להצלחה שלכם, אימונים יעילים, מתכונים בריאים וטעימים ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824

מאמנת בכירה ומרצה בכנסים, סדנאות והשתלמויות בתחום הכושר, תזונה ואורח חיים בריא

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת בלוג הכושר וערוץ הכושר WOW YOUR BODY

 

טיפים שיעזרו לכם לרזות ולהתחטב – טור חדש

פעילות גופנית במקומות צפופים בבית 

10 טיפים לחזרה לקלה לגזרה 

האימון הקבוצתי שיהפוך אתכם לחזקים, חטובים ובכושר  – פוסט חדש

מתחילים כאן!

***כתבות מהתקשורת:

רבע שעה והייתם פה – פרויקט הכושר במיוחד אחרי החגים ב TIME OUT

מגיעים לקיץ עם קוביות בבטן – כתבה ב  TIME OUT
מאמנת הכושר של אתר מאקו מבקרת באימון PRIMAL MOVE
ספורטאית השבוע באתר שוונג עם ראיון אישי
עם ג’ני – האם זה שווה לחכות גורילה ולשרוף 400 קלוריות?
 ספרינט לצלחת – כתבה ב TIME OUT – מה אוכלים לפני מרתון 
***למי שרוצה לדעת עוד על עניין התזונה הנכונה – בעזרת 10 כללים פשוטים ותפריט מגוון ובריא תוכלו לשפר את הכושר ולהרגיש אנרגטים.
כל מה שצריך לדעת על התזונה שתשדרג לכם את האימון, וגם מתכונים בריאים שכדאי להכיר, בפוסט “תזונה ממרוצה”
יומן אוכל אישי – איך להיות שבעה, אנרגטית וחטובה, להינות מהאוכל ולא להתעסק בזה כל היום
*** מגוון כתבות שתוכלו להיעזר בהן כדי לרדת במשקל, לשפר את הרגלי אכילה,מתכונים בריאים וטעימים ואימונים מצולמים בהדרכתי המלאה שיעזרו לכם לשמור על הגוף ובריאות, ולרדת במשקל, להיכנס לכושר, לחטב את הגוף  ולהרגיש שפע וטעם:
כל הדרכים שלא עזרו לי לרדת ממידה 42 – פוסט חדש!
טרנד הכושר של השנה – מראה שרירי ומחוטב
איך עשיתי את הסוויץ’ – שינוי החשיבה בתזונה וכושר

איך להיכנס לכושר בהדרגה – תזונה, מוטיבציה, תכנית אימון חודשית, בראיון בערוץ 10

מי אמר קר? נבחרת של אימוני כושר שיחממו ויחטבו אתכם יותר טוב מחמין