עוד פעם סיפרו לך מה את צריכה לעשות?

״את צריכה״. כמה כוח נדרש בשביל להתמודד עם כל העצות, ציפיות והנחות שמפזרים עלינו כל יודעי הדבר שבאופן פלא יודעים טוב יותר מאיתנו על מה שעובר עלינו, נשים, ויתרה מזה, מה אנחנו צריכות לעשות כפתרון. ותגובה שלי למכתב שקרע לי את הלב.

JENNY KAPLAN ONLINE FITNESS AND NUTRITION TRAINER

unnamed (16)

בתמונה:  תנוחת העץ – מפתחת חוסן פנימי, מקרקעת, מפתחת בטחון עצמי ומחברת לעצמך ולידיעה הפנימית של הלב. לובשת שורט, טופ ונעלי ריצה של Adidas.

את צריכה…

כמה פעמים שמענו את המשפט הזה שמציב דאבל סטנדרט למה שאנחנו נשים אמורות לעשות או להיות? הכי מצחיק שאלו ״את צריכה״ נקבעים ע״י מומחים למיניהם לרוב שיודעים יותר טוב מאיתנו לגבי ״מצבים הנשיים״ – רופאים, אנשי פרסום וככלל בעלי אינטרס או ראיה מצומצמת.

מחזור? זה לא מחלה, אין שום סיבה שזה ישבית אותך מהפעילות עצימה. זוכרות את הפרסומת – עם תחבושות החדשות את יכולה להמשיך לתפקד בשיא האנרגיה. כואב לך? אין לא צריכה להרגיש ככה.

הריון? זה לא מחלה, את צריכה לשמור על הכושר הקיים שחלילה לא ילך לאיבוד ולתפקד בשיא האנרגיה.  אין לך כוח? את לא צריכה להרגיש ככה.

טיפולי פוריות? את ממש לא צריכה לחוש שהגוף משתגע מהורמונים, אין שום סיבה שהגוף יתנפח, את צריכה לאכול ולהתאמן כרגיל ולתפקד בשיא האנרגיה, זה רק בראש שלך. את לא צריכה להרגיש ככה.

אחרי לידה? את צריכה לחזור מהר לעבודה וגם לעצמך – כלומר למידה 0 אם ממש אכפת לך מעצמך. וכמובן לתפקד בשיא האנרגיה בטיפוח קריירה ולהיות אמא מושלמת.

עברת גיל 30? את צריכה כבר להתחיל לטפל בסממני הגיל, זריקה קטנה פה ושם שתסתיר את הקמטוטים ותחזיר לגיל הנעורים כדי להישאר רלוונטית בשוק עבודה ובכלל. אין לך קמטים? אין כמו טיפול מניעה. את שלמה עם עצמך? את מוזרה וקיצונית. נראה אותך עומדת בזה.

וזה ממשיך וממשיך מכל כיוון.

unnamed (18)

לובשת טייץ וטי-שירט בטכנולוגיית Wrapknit tigts של Adidas

נשים יקרות, הדבר היחיד שאנחנו צריכות לעשות – זה להקשיב לעצמינו. זה לגיטימי במצבים האלה לנוח יותר ולהוריד הילוך. להתחבר לגוף שלך, למה הוא מאותת ומה הגוף צריך – ולא את צריכה כדי לשרת דרישה או הצבת רף חיצוניים. להיות בעשייה מהנה ולא במרדף אחרי להיות בסדר או כמו ההיא מהעיתון שעשתה את הבלתי יאומן. להיות את, אנושית, בקבלה כלפי עצמך. את ממש לא צריכה לעשות דבר כדי להיות בסדר. את כבר מעל ומעבר!

unnamed (19)

פרסמתי את הפוסט בפייסבוק ביום שישי ובמהלך סופשבוע קיבלתי הרבה תגובות לפוסט ומכתבים בפניות אישיות. התרגשתי לקרוא כל תגובה ופנייה ושמחתי שבשיתוף שלי הצלחתי לגעת בנקודה, לחזק ולתת כוח ואפילו תקווה להרבה מאוד נשים.

"באת לי כלכך מדוייק !!!! באמת מרגישה עכשיו יותר לנוח. תודה על התמיכה אחות נשית יקרה !!!!"

אני לא משתפת את הפניות מטעמי שמירה על פרטיות כי שיתפתן איתי דברים וכאבים מאוד אישיים, ואפילו אם פרט קטן יזוהה וידלוף, זה לא יהיה נכון.

משתפת רק את התגובה שלי לאחת הפניות שנגעה בי במיוחד כי אם זה יעזור לעוד מישהי – עשיתי את שלי.

"הי יקרה, מה שלומך?
נגעת בי מאוד עם כל מה שכתבת, התרגשתי וקראתי כמה וכמה פעמים וכאבתי יחד איתך.. שולחת לך חיבוק גדול וחם ממני.
זה טוב שהפוסט עזר לך לתת ביטוי לרגשות העמוקים שלך ולהביא אותם מהלא מודע אל המודע וכך תוכלי להעניק לעצמך את הריפוי, להחזיר לעצמך את האהבה, להרגיש שייכות לעצמך, לגוף ולבריאה. התמרה. להתמסר בביטחון מלא בידיעה שהכל פועל לטובתך, כל שיעור שאת עוברת ומתמירה רגשות, שיש לך הכל ותקבלי כל מה שאת צריכה בקלות כי זה חלק מתכנית הגאונית של הבריאה. ידיעה הזו מאוד עזרה לי להתמודד באופן אישי.
תמיד יש לך זכות בחירה. לעצור. לבחון מחדש את הדרך. לתת לעצמך כמה שאת צריכה זמן כדי להתאושש. אני לקחתי פסק זמן של חצי שנה.. מגדירה איך את רוצה שהכל יקרה בדיוק. לתת לטבע לעשות את שלו כשאת בוטחת ומתמסרת לחלוטין בידיעה פנימית שזה כבר קרה. ולהיות מופתעת מה התזמון המדויק וסנכרון. דרך הטבע מופלאה.
תהיי בטוחה שהגוף יתחזק! תזרימי אל עצמך המון אהבה, מגיעה לך לקבל אותה.
יש דרכים לעזור לגוף להתאושש טוב עם תזונה, אימונים שמתאימים לרמת האנרגיה שלך, חשיבה מעצימה.
אם תראי שזה נכון לך, יש לי מסלול ליווי און ליין בכושר, תזונה ובוסט מוטיבציה אישית לחודש או חודשיים – בוסט עם ג'ני. אשמח לעבוד איתך. אם תרצי אשלח לך פרטים על התכנית.
מאחלת לך המון בריאות ושתגשימי את משאלת לבך בקלות בבריאות ובשמחה ובדרך של הלב שלך. את אהובה בבריאה!"

unnamed (20)

 #HereToCreate. טייץ וטי-שירט בטכנולוגיית Wrapknit tigts של Adidas

כושר זה לא סגנון חיים. זה החיים! מלאי תנועה, בריאות, אנרגיה, חיוניות מתפרצת ואהבה עצמית. אימון קצר ביום באופן קבוע מחולל שיפור עצום.

התנועה ותזונה שמכבדת את הגוף עוזרים לגלות עד כמה נפלא הגוף שלנו ואנחנו יכולים להרגיש. למדתי שאנרגיה זורמת תמיד למקום שבו מפנים את תשומת הלב.

אני בוחרת ליצור מקום בלב של חוסן פיזי נפשי ומנטלי של זרימה ויצירה.

באהבה, שלכן ושלכם,

ג'ני

כתבות שאולי יעניינו אותך:

גוף WOW עם אימונים קצרים בלי דיאטה – הרצאה

תחשוב טוב ומעצים – השמיים לא יהיו הגבול. ג'ני קפלן מאמנת בשיטת NLP

אכילה שפויה לגוף חטוב. ההבדל בין להסתפק לבין להיות מסופקת שישפיע על התוצאות שלך!

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT, FLEXIBLE STEEL

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 4 פעמים ברציפות

אימוני כושר אישיים / יעוץ כושר ותזונה און ליין/ סדנאות והרצאות לעסקים בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY

JK_Logo_Transp

 

קאבר