הבלוג של wowyourbody

בלוג הכושר של ג'ני

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל... +עוד

הצטרפו wow your body תגלו עולם של כושר ותזונה נכונה כדי שתרגישו ותיראו WOW! תיהנו מאימוני כושר קצרים ויעילים, מתכונים קלים וטעימים וטיפים שוטפים להצלחה. רוצות להתאמן ואין לכן כוח לבד? מעוניינות לשפר את המראה הגופני, לרדת במשקל ולהתחטב? לאכול יותר בריא ולהיות מלאות אנרגיה? הגעתם למקום הנכון! ג'ני קפלן מאמנת כושר ותזונה תעזור, אלופת ישראל בהנפת קטלבלס 4 פעמים ברצף, בעלת בלוג הכושר של ג'ני, ערוץ האימונים ביוטיוב WOW YOUR BODY ומייסדת בית הספר און ליין לגוף WOW - תעזור לכם להגיע לגוף חזק, בריא, מוצק ומעוצב שתמיד רציתן! עם אימונים קצרים ואפקטיביים שתוכלו לעשות בבית ובכל מקום בעולם, עם תזונה בריאה וטעימה - בלי דיאטה וספירת קלוריות! ג'ני, בעלת בלוג כושר תזונה ואורח חיים בריא עוזרת לאנשים לעצב ולפסל את הגוף ולהתאהב בו מחדש- יפה, מוצק, חטוב, גמיש ומלא אנרגיה. את עולם הכושר אני גיליתי לפני 10 שנים והתמכרתי להרגשה המדהימה ולפלאים שזה עושה לגוף ולנפש. אהבה גדולה לכושר, ספורט, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ובישול הביאו אותי למקצוע הזה - להיות מאמנת כושר, מקצוע שאני נהנית ממנו כל יום מחדש וחשה סיפוק אדיר להביא את המתאמנים שלי להצלחה ולגוף מדהים וחטוב כמו שתמיד חלמו ואף לא העיזו לחלום, להיות בכושר הכי טוב שהיו אי-פעם ולראות את הניצוצות בעיניים כשמתחילים את האימון. הקמתי את הבלוג מתוך מטרה לקדם ולהכיר לכם את עולם הכושר, תזונה ובריאות בדרך שונה והרבה יותר מהנה לגרום לכם לעשות את השינוי ואת המהפך מבחינת מראה, אורך חיים והרגשה טובה שתוביל אתכם אל השינוי שתמיד רציתם. אחת המטרות שלי היא להקים קהילה של אנשים שחיים ונושמים את עולם הכושר ותזונה בריאה כדרך חיים מהנה ומספקת בשיטות אימוני הכושר שלי: אימונים ביתיים, קצרים, סופר-אפקטיביים ויעילים בהדרכתי המלאה הכוללים הסברים מפורטים וביצועים מדויקים של כל אימון שגם אתם תוכלו ליהנות, כדי שתשיגו גוף חטוב, מוצק ושתהיו בכושר. חשבתם שתזונה בריאה היא לא טעימה? שאוכל בריא מסובך להכנה? יש לי חדשו ת בשבלכם אצלי בבלוג תהנו ממגוון מתכונים ומאכלים בריאים, טעימים וקלים להכנה שיקחו אתכם לגוף חטוב ובריא כנסו לבלוג ותהנו:http://saloona.co.il/members/wowyourbody ערוץ הכושר שלי : http://www.youtube.com/user/wowyourbody החזון שלי: ללמד לכמה שיותר נשים בארץ ובחו"ל את הדרך המהפכנית שפיתחתי לגוף WOW משלכן! פייסבוק: http://www.facebook.com/pages/WOW-your-body-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99/202304893136296

עדכונים:

פוסטים: 456

החל מיוני 2011

חזיית ספורט טובה ואיכותית מסוגלת להפוך את האימון לנינוח, אפקטיבי ועוצמתי, לעומת החזייה שהותאמה לא נכון שמסוגלת לשנות את צורת החזה ולגרום לסימני מתיחה. איך תבחרי את חזיית ספורט טובה ונכונה עבורך? המדריך המלא לבחירת חזיית ספורט מושלמת למבנה גופך, בכתבה של ג’ני קפלן, מאמנת כושר ותזונה און ליין, בלוגרית וחובבת אופנה.

28/12/2017

unnamed (1)
כל אשה יודעת ומכירה בחשיבות של הלבשה תחתונה וחזייה טובה ותומכת בפרט. האם אתן נוהגות להתאמן עם חזיית ספורט מותאמת או עם חזייה רגילה?

כל בעלת חזה גדול ושופע מכירה בצורך בחזייה טובה, אך גוזייה ספורטיבית כדאי לאמץ גם לנשים עם חזה בגודל בינוני וקטן בגלל הצורך בקיבוע החזה בזמן הפעילות האינטנסיבית בייחוד אם היא כוללת קפיצות וריצות.

לבחירה של הלבשה תחתונה ספורטיבית נכונה ותומכת יש להקדיש תשומת לב קפדנית לא פחותה מבחירת נעלי ספורט טובים. גוזיית ספורט טובה ואיכותית מסוגלת להפוך את האימון לנינוח, אפקטיבי ועוצמתי יותר, ולעומת זאת – חזייה שהותאמה לא נכון, מסוגלת לקלקל את חווית האימון וגרוע מכך – להפיל ולשנות את צורת החזה ולגרום לסימני מתיחה.

ביום שישי אחרון ביליתי באירוע השקת חזיות ספורט תומכות של אדידס. אירוע כלל הרצאת סטיילינג מדויקת של הסטייליסטית ליאת אשורי היפה בנושא סידור הארון ובחירת חזיות, אימון כושר קורע ובראנץ’ מפנק על טהרת בריאות וטריות.
בשבילי כמאמנת כושר ובלוגרית שחובבת אופנה – היה מצוין ללמוד עוד על סטיילינג והתאמת הלבשה תחתונה ספורטיבית.

ריכזתי עבורכן את כל המידע החשוב והטיפים שיעזרו לכן לבחור את חזיית ספורט הטובה והנכונה למבנה גופכן, מטרות הכושר וסוגי האימונים – בהמשך הכתבה.
מוזמנים לצפות בוולוג ממסיבת השקה עם טיפים לסידור הארון ובחירת חזייה מאת ליאת אשורי, טעימה מאימון כושר, ומה בחרתי במזנון כדי לספק לגוף את מיטב מרכיבי התזונה אחרי האימון.

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

עם איזו חזייה לא כדאי להתאמן?

לא כדאי להתאמן עם חזייה רגילה ובמיוחד עם חזיית פיש-אפ. חזייה טובה רגילה מחזיקה היטב את החזה בחיי היום יום, אבל יש לה מטרה אסטטית ואופנתית.
לכן נפגוש בהלבשה תחתונה מסוג זה הרבה רצועות כתפיות דקיקות, בדי תחרה, עצמות בתוך חזיות, מלמלה וכד. כל אלה עשויים להפריע, ליצור חיכוך לא רצוי, הזעת יתר בין 2 חלקי החזה במהלך האימון.

חזיית פוש אפ יוצרת אפקט הסאונה בזמן האימון והחום יגרום לחזה להזיע. דבר שיגרום לתחושה פחות נעימה ושפשוף, ולטווח הארוך – להרזיה מוגברת באזור החזה. חזייה רגילה שלא תומכת מספיק בעת פעילות אינטנסיבית וקפיצית – תגרום לצניחת החזה ואבדן הצורה.

עם איזו חזייה כדאי להתאמן?

אם נבדוק את מבנה האנטומי של החזה הנשי, נראה שמדובר בבלוטות החלב שבנויות משומן ורקמות חיבור. כשהחזה אינו נתמך כראוי בזמן הפעילות אינטנסיבית, עשויים להיווצר סימני מתיחה, בהם אנחנו לא מעוניינות בוודאות.

לכן – המטרה של גוזיית ספורט טובה היא לקבע את החזה במקום, לתמוך, לאוורר ולעזור לבעלת החזה בכל גודל שיישאר מוצק ויפה.

unnamed (2)

דגשים לבחירת חזיית ספורט הנכונה עבורך באופן אישי:

בבחירת גוזיית ספורט נכונה עבורכן יש לקחת בחשבון את סוגי הפעילות אותן אתן מבצעות, את המבנה האנטומי שלכן – רוחב בית החזה ונפח החזה ובד שממנו עשויה החזייה.

חזיות ספורט נחלקות לפי רמת התמיכה בהתאם לרמת אינטנסיביות של הפעילות:
לייט כגון יוגה, הליכה, פלאטיס
בינוני כגון אימוני כוח, ריקודים, רולר-בליידס
עצים כגון ריצה , אירובי, רכיבה על סוסים, קיקבוקס.

ברוב המקרים היצרנים מסמנים את הגוזיות ספורט בהתאם כך שקל להתמצא בזמן הבחירה כאשר יש בידיכם את המידע הזה.

איזו תמיכה את צריכה?

unnamed (3)

בתמונה: עם קרן אן גיימן (מימיני) – תזונאית קלינית, מאמנת כושר ומגישת טלוויזיה וקים רקהס (משמאלי) – קפטנית קבוצת ריצה Adidas Runners

חשוב לדעת שחזיות ספורט מספקות תמיכה ב-2 דרכים: קיבוע ע”י הצמדה לכלוב החזה, או תמיכה ע”י רצועת תמיכה רוחבית סביב בית החזה.

הדגם הראשון מייצרים מבד עבה ואלסטי, בלי חלוקה לקאפים שמפרידים בין חזה ימין ולשמאל.
גוזיות כאלה מתאימות לנשים עם חזה קטן (מידות A /AA) או לנשים עם חזה גדול יותר (B) עבור פעילות מסוג לייט.
הדגם השני – עם הפרדה לקפים כאשר חזה ימני מופרד מחזה השמאלי – כדאי לבחור לנשים עם חזה גדול ושופע היות והן מספקות תמיכה וקיבוע משמעותיים יותר.
דבר נוסף לשים עליו לב – רוחב הרצועות כתפיות והרכות שלהן. כתפיות אמורות להיות רחבות, כך הן לא יחתכו את העור מתחתיהן תחת כובד החזה ויספקו את התמיכה הנדרשת בעת הפעילות האינטנסיבית.
מומלץ לבחור את הכתפיות עם אורך מתכוונן כדי שהגוזייה תתאים עבור המבנה האנטומי שלכן כמו כפפה. חשוב לבדוק שאלמנטים לא ישפשפו את העור.
מומלץ שיהיו כמה רמות סוגרים ברצועה הרוחבית כדי שתהיה נוחה ולא לוחצת מדי ויחד עם זאת תאסוף היטב בזמן האימון. חזייה כזו תאפשר לסגור את החזיה בצורה הדוקה יותר בזמן האימון ולשחרר אותה מעט כשאתן צריכות, למשל כשסיימתן את האימון ואתן בדרך הביתה או קצפתן עם חברה לבית הקפה.
לנשים למידת חזה C ויותר מאוד חשוב שרצועה הרוחבית מתחת לחזה תהיה רחבה, אלסטית ורכה – כך היא תשמור על החזה גבוה.
תמיכה נוספת לחזה יספקו חיתוך בגב בצורת T. מצוין כשאפשר להצליב את הכתפיות בגב וכך להבטיח שכתפיות לא יחלקו מהכתף ולא יפריעו בשמן האימון.
מצב אופטימלי אם קיימים אלמנטים של בד רשת – זה משפר את יכולת האוורור בזמן הפעילות.
רצוי שהחלק הצידי של הגוזיה שנצמד לגוף יהיה ללא תפרים.

unnamed (4)תמונה מתוך הסטוריז שאני מעלה באינסטגרם @wowyourbody.  מוזמנים לעקוב!

טיפים בזמן המדידה:

חובה למדוד כל חזייה, רגיל או ספורטיבית לפני הרכישה. חשוב לזוז בתנועות ספורטיביות ולא רק לעמוד מול המראה בזמן המדידה. תרימו ידיים מעל הראש, תזדקפו, קחו נשימה עמוקה מספר פעמים, כופפו קדימה, עגלו את הגב. אם אתן בוחרות דגם שישמש אתכן במן הריצה – מומלץ גם לקפוץ ולבצע ריצונת בחנות.

כמה בדיקות שתעשו כדי להבטיח בחירה מוצלחת:
רצועות כתפיות לא חותכות את העור מתחתיהן
גוזיהה לא לוחצת ולא מפריעה לנשום
חזה לא נשפך מהקאפים החוצה
הגב לא מתרומם למעלה
עשויות מבד מנדף זיעה ונעים למגע

תודה לאדידס @Adidasrunning על בוקר מושקע במיוחד כפי שרק אדידס יודעים ליצור ולפנק. היה כיף לבלות עם כל החברים הוותיקים והחדשים ולהתעדכן בחידושים.

 באהבה, שלכם,

ג’ני

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT, FLEXIBLE STEEL

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכניות כושר ותזונה און ליין עם ליווי אישי

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 4 פעמים ברציפות

אימוני כושר אישיים / יעוץ כושר ותזונה און ליין/ סדנאות והרצאות לעסקים בתחומי כושר, תזונה ואורח חיים בריא

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר WOW YOUR BODY ואתר WOW YOUR BODY

 

JK_Logo_Transp

 

קאבר

עוד מהבלוג של wowyourbody

תצוגה מקדימה

אימון כושר לבטן שטוחה WOW ב 6 דקות! Tabata

היי לכולם! האימון החדש של השבוע מוקדש לחיזוק ועיצוב של שרירי הבטן ושריפת שומנים בזמן הסנסציוני של 6 דקות בלבד! כמובן שבניתי את האימון כך שכל הגוף עובד כמכלול ליצירת אפקט ויעילות מקסימלית בזמן קצר -  למי מבינינו אין 6 דקות...

תצוגה מקדימה

איך להוריד את הבטן הזו? לא אוכלים מה שמוכרים לנו בפרסומות

שבוע טוב, חברים יקרים! השאלה הכי נפוצה ששואלים אותי - איך מורידים את הבטן הזו? (אחרי זה בד"כ מצטרפים התיאורים הבלתי מחמיאים לאזור הזה של הגוף)  הטבלה הזו מכילה את...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה