אימוני כושר מהפכניים שיסדרו לכם גוף חטוב WOW במיוחד בקיץ!

אין זמן לשמור על הכושר וללכת לחדר כושר בחופש הקיץ? קבלו 3 אימונים מהפכניים של ג'ני קפלן, שיצרה עבורכם אימוני כושר יעילים, קצרים וכיפיים שתוכלו לבצע בכל מקום, אפילו בלי ציוד עזר – רק משקל גופכם! קבלו את עצמכם חטובים, יפים, חזקים ומוצקים באימון קצר, חכם ואפקטיבי, עם משקל הגוף ובכל מקום עם ג'ני.

unnamed

תקופת הקיץ והחופש הגדול מציבים בפנינו אתגר בשמירה על כושר: החום, הילדים בחופש, יש פחות זמן להקדיש לעצמינו ולא תמיד מצליחים להגיע לחדר כושר עם הלוז העמוס. האתגרים מסוג זה תמיד מלהיבים אותי למצוא פתרונות ייחודיים ליצירת אימוני כושר יעילים, קצרים וכיפיים למתאמנים שלי, שתוכלו לבצע בכל מקום, אפילו בלי שום ציוד עזר – רק משקל גופכם!

מי רוצה להשיג גוף חטוב ובכושר באימון קצר, חכם ואפקטיבי, עם משקל הגוף ובכל מקום? קבלו את עצמכם חטובים, יפים, חזקים ומוצקים! תפעילו את הסרטון והצטרפו אליי לאימונים מדליקים וכיפיים שימקסמו לכם את זמן האימונים ובהתאם – גם התוצאות!

unnamed (2)

Primal Flow אימון זרימה מחטב ומדליק עם משקל הגוף 4 דקות 

אימון זרימה מחטב, מדליק וכיפי עם משקל הגוף – מושלם כדי לפתוח בוקר אנרגטי או להקפיץ את מפלס האנרגיה והחיטוב אחרי העבודה.

רוצים אתגר? בצעו כמה שיותר סבבים של הקומבו ב-4 דקות. ניתן לעשות 4-5 סטים (עד 20 דקות) עם התאוששות של 1-2 דקות בין סט לסט. תיהנו אהובים, לחיי הגוף בריא, חזק, חטוב, יפה ובכושר שיא!

[youtube drm7IMXE_P8]

Primal Flow 4 min – strength & fat burn for amazing body 

אימון כוח שורף שומנים "מחוץ לקופסה". מחטבים ומחזקים את כל שרירי הגוף בדגש חזק לבטן, ישבן וירכיים, זרועות, ושריפת שומנים מסיבית! בוידאו אני משתמשת בשק אגרוף במשקל 50 ק״ג. למתחילים/ביניים יותר, ניתן להשתמש בשק חול קל יותר/במילוי עצמי במשקל הרצוי (5 -10 קג ומעלה). אז שימו טיימר ל 4 דקות ובצעו כמה שיותר סבבים של התרגילים.

[youtube drm7IMXE_P8]

אימון כושר פגז לירכיים חטובות, ישבן מוצק ובטן שטוחה! 

אימון אש, מחטב וכיפי לכל האזורים האסטרטגיים – ישבן מוצק ועגול, ירכיים יפות וחטובות ,בטן שטוחה, סקסית וחזקה, ושריפת שומנים לא מהעולם הזה! אימון קצר ביתי ואפקטיבי כמו שאנחנו אוהבים! כמובן שכל ההסברים המפורטים שידייקו לכם את הביצוע לסופר אפקטיבי, בטוח ונכון – בסוף הסרטון.

[youtube 9q9lbjFp5Yk]

למידע וקבלת תכנית אימונים WOW בהתאמה אישית יישר למטרה וליווי און ליין לחצו כאן

תרגילי תנועתיות מעולים אחרי האימון

Warrior lunge twist

unnamed (5)

Pike stretch

unnamed (3)

One leg pike stretch

unnamed (4)

פינת האופנה:

אין על האימון בסטייל כדי להקפיץ את המוטיבציה ומצב רוח לחלל! פינקתי את עצמי בסט חדש של בגדים ונעליים לכבוד הקיץ כפי שרואים בתמונה:

טופ מעוצב, שיקי בעיניי ומאוד נוח עם רוכסן מקדימה בצבע שמפניה (ועוד אחד בצבע כחול כהה) של Adidas Stella Sport שלא מפסיקה לקבל עליהם מחמאות ומאוד אוהבת ללבוש את טופ בגלל ההרגשה שהוא מעניק – תומך, אוסף ולא לוחץ על החזה.

שורט קצר ומחמיא במיוחד מבד קליל ואוסף של  Adidas Stella Sport.

 נעליי ריצה Ultraboost Uncaged של Adidas – מדובר בנעל ריצה חדשה, חדשנית והטובה ביותר. התאהבתי בהרגשה העוטפת של הנעליים כמו של הגרב, על הרגל. קלילות וריחוף בגל צעד. בד רשת סרוג מאוורר ומפנק את הרגל בבריזה נעימה, שכיף לקרוע איתן את שבילי הפארק כשיוצא לי בערב.

תזונה לגוף חטוב ללא ספירת קלוריות

unnamed (ZE 50)

חברים יקרים, בהמשך להרבה שאלות על תכנית תזונה שבאמת תעבוד גם לטווח הקצר והכי חשוב – לטווח הארוך! קבלו תכנית תזונה WOW שתעזור לכם לאכול טעים, לשובע, את הדברים האהובים, בלי לספור קלוריות ולשכוח מהדיאטה ולהגיע לגוף יפה, בריא וחטוב, להרגיש את מלאי כוח והאנרגיה.
למידע וקבלת תכנית תזונה WOW בהתאמה אישית לחצו כאן

unnamed (13)

חברים, מוזמנים לפוסט חדש ג'ני קפלן מאמנת כושר בסדרת דוקו ריאליטי פוליאקובים 

תיהנו מהאימונים חברים אהובים!

בברכה ובאהבה, שלכם,

ג’ני

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 4 פעמים ברציפות

אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)