זמן יוון – החוויות מחופשה הקסומה. אוכל. כושר. אופנה.

כל החוויות מחופשה קסומה ביוון עם בעלי המדהים שציינו איתו 5 שנות נישואים. פוסט מיוחד עם כל הרישומים על המלון, אוכל, כושר, אופנה ופעילות נופש באזור. תיהנו חברים יקרים!

חג הסוכות, סוף סוף מצאנו זמן לחופש. השנה אנחנו חוגגים 5 שנות נישואים עם בעלי המדהים, אהבת חיי ולכן בחרנו על יעד קרוב ומפנק, יוון. העברנו 5 ימים קסומים במלון דה רומנוס בקוסטה נברינה  שנמצא קרוב לאזור קלמטה, 3,5 שעות נסיעה ברכב מאתונה.

unnamed (30)

unnamed (27)

 מים שקטים וצלולים. הפירות הטריים. אווירה של רוגע ואהבה. הזמן נעצר.

המלון והאזור

האזור של קוסטה נברינה יחסית חדש עבור התיירים מישראל. הסיפור של יצירת המלון הוא מדהים, מרתק וקסום. הוא נבנה ע"י מיליארדר ממוצא יווני שצבר את הונו בכוחות עצמו מאז שהיה ילד עני. בעקבות החלום שהיה לו לבנות מלון ייחודי שישקף את הטבע וסגנון בנייה האותנטי, במשך 15 שנים רכש קרקעות עד שהצליח לקנות את השטח שהספיק לבניית המתחם וכך הגשים את חלומו. הוא נפתר 3 שנים לאחר שהבנייה הסתיימה וכך זכה לראות את היצירה והגשמת מפעל חייו במו עיניו. נכחנו לראות את התוצאה המרהיבה. המתחם כולל 2 בתי מלון – ווסטרן, המיועד למשפחות, ורומנוס, היותר יוקרתי, שמיועד לזוגות ונופש רומנטי ומפנק בסטנדרט גבוה.
unnamed (34)
מזג אוויר הפכפך. בריכות מרהיבות בחלק של מלון הרומנוס.
unnamed (3)
חדר עם מרפסת ובריכה והנוף הקסום אל הים
unnamed (20)

כושר בחופשה

איך שגרת הכושר שלי משתלבת בחופשה? מתחילה את הבוקר בתרגול נשימה, צפיה בים, מים, קפה, קפיצה לבריכה. אח״כ הולכת לחדר כושר אבל לא מתישה את עצמי באימונים ארוכים, חבל על הזמן. 10 -15 דקות מוביליטי, עוד 15-20 דקות קטלבלס טאקפיט וכבר בארוחת הבוקר. אבל כשאני רואה מגרש עם דשה מפנק, הוא קורה לי. לקבל אנרגיה מאדמה, להתגלגל כמו ילד, לצחוק, על הדרך להרים דופק ו.. להתחטב!

[youtube youtu.be/cNJl_OvrjZ4]

התזונה הבריאה ועולם הקולינרי במלון

האוכל היווני התגלה כמאוד טעים ובריא. מבוסס על מגוון של ירקות מעולים וטעימים ברמות אחרות. התמכרתי לסלט יווני שהפך לפייבוריט שלנו. דגים טריים, שמן זית קלמטה וזיתי קלמטה מעולים במליחות סבירה, גבינות עיזים וכבשים מעולות – מתכון נהדר לשמירה על הגוף החטוב והנאה מקסימלית מעולם הקולינריה המקומית.

unnamed (22)

 ארוחת הבוקר. שומרת על קווי התזונה שלי. סלט ירקות (עלים, מלפפון, הרבה שמן זית, זיתים, קצח. כמה גוג'י בריז לקישוט). אחריהם החלבונים והשומנים. בסוף – חגיגת פירות, העדפה הבולטת שלי הייתה על אננס טרי ומתוק. תענוג!

unnamed (25)

ארוחת הבוקר א-לה קרטה: ביצי בנידיקט העשויים בדיוק מירבי וכוס שמפניה. לחיי החיים הטובים!

במלון קיים מבחר עשיר של מסעדות בהם ניתן לאכול ארוחת הערב. השהות במלון על בסיס ארוחת הבוקר בלבד.

unnamed (28)

סלט ירוק עם גבינה מקומית על הגריל ומגוון פירות במסעדת דגים שבמלון שלמעט הסלט הייתה מוצלחת פחות.

unnamed (15)המסעדה היפנית, Inbi, הייתה מוצלחת במיוחד. תתכוננו למנות קטנות כפי שמקובל במסעדות היפניות. מצד שני, הביסים קטנים יותר, לועסים את האוכל יותר זמן, נהנים מהאווירה ובסוף יוצאים שבעים ומרוצים.

unnamed (14)

קינוחים במסעדה היפנית. פאי לימון וסופלה שוקולד.

unnamed (13)

סטייק בגולף קלאב, מסעדת בשרים. טעים ועסיסי.

unnamed (35)

כשרעבים בשעה 17. הארוחה הראשונה אחרי ארוחת בוקר. מתיישבים בטברנה היוונית שמציעה מבחר מאכלים עממיים. סלט יווני, גירוס (שווארמה) – בשבילי, קאבב – לבעלי (לא בתמונה). מהלחם טעמתי ביס ועל השאר וויתרתי. בכל מדינה אני אוהבת לטעום את המאכלים ואת המשקאות המקומיים – בירה אלפא.

unnamed (9)

unnamed (6)

2 תמונות למעלה: בערב האחרון סיפרו לנו במלון על דגים נהדרת בעיירה מחוץ למלון והיא התגלתה כאחת הטובות באזור. כך שחזרנו לשם גם ביום למחרת כארוחה איכותית מסכמת לפני הטיסה חזרה. מה תמצאו שם? טברנה יוונית ששוכנת ממש על החוף, מבחר סלטים, גבינות ומאכלים יוונים אדיר. דגים ופירות ים טריים. שירות מקסים. קפה ועוגת תפוזים בדבש מסורתית בסוף כיד המלך. לקחנו את הכרטיס הביקור של המסעדה, כך שם אתם באזור – תעברו שם, אתם תודו לי.

unnamed (40)

קוד לבוש. מה לקחתי איתי במזוודה?

3 גופיות ו 2- חולצות עם שרוולים קצרים – אחת לכל יום, 2 זוגות שורט – ג'ינס ואחד לבן, מכנסי ג'ינס בסגנון משוחרר כי למי יש כוח בחופשה לג'ינסים חונקים, בגדי ספורט (חזיות ספורט, שורטס) לכל יום, 2 טי-שירטים ספורט, 3 שמלות ערב, 2 שמלות ליום יום, ג'קט קזואל וג'קט אלגנט. כפכפים, כפכפי אצבע, 3 זוגות נעלי אלגנט ונעלי ספורט. בגדי ים, תחתונים, גרביים. את הבגד הים החדש קניתי באחת החנויות שהיו במלון כי בארץ כבר לא הצלחתי למצוא בגדי הים בחנויות בתקופה הזו.

unnamed (29)

למסעדת דגים במלון. שמלה – My Urban Way, נעליים מבחו"ל.

unnamed (33)למסעדה היפנית במלון. שמלה – דיזל, נעליים MIU MIU  יד שנייה

unnamed (19) למסעדת בשרים במלון. שמלה – אדידס אוריגינלס, נעליים איטלקיות "אניגמה" תל אביב.

unnamed (4)

למסעדת דגים יוונית מחוץ למלון. לבוש יותר קג'ואל עם נגיעות ערב בזכות השורט היותר אלגנטי בצבע לבן. שורט – אברקרומבי. גופיה – דה סיגל, ג'קט – אדידס אוריגינלס. תיק – אדידס סטלה ספורט. כפכפים מחו"ל ב 5 יורו.

unnamed (8)

לבוש ליום יום. עם בגד ים מתחת. הכי נוח. כובע חובה. שמלה – אדידס אוריגינלס, תיק וכובע שמש – אדידס סטלה ספורט.

אטרקציות במלון ובאזור

אין כמו חופשה שניתן לשלב בה גם בטן גב וגם פעילות – ולשם כך קיימות 3 בריכות מדהימות במתחם (אחת היפה ביותר נמצאת במלון רומנוס, ו-2 נוספות במלון וסטרן המשפחתי. בריכה נוספת עם מגוון פעלולים מיועדת לילדים), חוף ים פרטי עם חול וכסאות ישיבה עם שמשיות, ספא, פארק מים, חדרי כושר, גולף, טניס, צלילה ושנורקלינג, קארטינג עם מכוניות מירוץ פורמולה 1. עשינו קארטינג ובעלי מאוד נהנה, לצלילה לא היו תנאי מגז אוויר.

unnamed (39)

בבריכה של רומנוס. שוחה כמו דג ומשלימה שעות שחייה והים שלי. תמיד עם כובה. את הבגד הים החדש של מעצב יווני קניתי באחת החנויות  של המלון כי בארץ בתקופה הזו כבר לא מצאתי בגדי הים בחנויות.

unnamed (5)

 בריכה של רומנוס בשעות הערב. שקיעות מרהיבות.

unnamed (32)

בריכה עם מפל באזור של מלון ווסטרן שנמצא בשטח של המתחם

unnamed (41)

איך אפשר בלי גלידה? נהנית כמו ילד – 2 כדורים שוקולד וקרמל מלוח בגביע אוראו. אבל פעם אחד זה הספיק לסמן וי.

עשינו גם טיול נחמד בסביבה דרך עיירות קטנות וצבעוניות, מצאנו חוף שקט שנהנינו בו כמה שעות טובות, עם עצירה במסעדת דייגים קטנה ונהדרת בדרך באחת העיירות על החוף.

unnamed (18)

בטיול בחופים סביב העיירות הקטנות באזור.  בסיום – ארוחה במסעדת דייגים נהדרת על החוף.

[youtube R4mYVGgvYi8]

מצאתי חברים קטנים ומתוקים. החתולים החמודים שגרים במלון

unnamed (21)

וכרגיל, הזמן טס בחופשה במהירות האור, ככה זה כשנהנים ויוצאים מהשגרה וחווים המון חוויות חדשות. מה המשפט הנפוץ כשחוזרים מחופשה? כמה אכלתי, עכשיו צריך להוריד. אז זהו, שמחה לומר שבמרוצת השנים אני מסתכלת במבט אוהב על הגוף שלי ואין לי שום טענה או צורך להוריד. אולי זה עניין של מטבוליזם שהתפתח בעקבות הוותק באימונים והתזונה ומסת שריר ששומרת עליי בכל מצב. אולי זה עניין של חינוך תזונתי שפיתחתי ואימצתי ולא מנע ממני ליהנות מכלום אך גם שמרתי על קווי תזונה משלי. ואולי זה כי קיבלתי והתאהבתי בעצמי קודם כל אני וכבר לא מחפשת שום פגם, לא רואה אותם ולכן הם גם לא קיימים בשבילי. שואלים אותי לפעמים מדוע אני לא הולכת לתחרויות גוף כאלה ואחרות. אז מעבר לזה שזכיתי באליפויות ישראל בהנפת משקולות ולמדתי אצל המאמנים והמנטורים הטובים בעולם, אני כבר הכתרתי את עצמי במקום הראשון ואיני צריכה אישור חיצוני למראה הגופני והחיצוני. בעיני זו הזכייה הגדולה.

מאחלת לכם ולכן חג שמח אהובים, אהבה וקבלה עצמית בראש ובראשונה. על הדרך שלי תוכלו לקרוא בבלוג שלי ובאתר, להתאמן איתי במגוון האימונים בערוץ הכושר שלי. הדרך שלי גלויה לעין, וכל אחד יכול לעקוב ולקחת צעד נוסף לאורח חיים של כושר, תזונה וגישה אחרת עם תכניות תזונה וכושר און ליין – בית הספר לגוף Wow! כל בפרטים על התכנית תמצאו באתר.

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 3 פעמים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)